Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
המצלמה מקורית ?

בוודאי שהמצלמה מקורית , היא גם עם תפריט בעברית ואחריות .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לא אותה מצלמה, מה שאתה נתת מבאנגגוד היא עם סוללה ומה שהבחור הביא מאיי ביי זו עם קבל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
צודק, לא שמתי לב. קבל תיקון:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

65$ ~ 260+-ש"ח

עוד יומיים-שלושה אמור להגיע מלאי חדש.

 

תחזור דף אחד אחורה תראה שאת זה כבר ידענו לפני שרשמת :)

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לגבי כפתור מצוקה איני יודע, אך ניראה שהאפשרות הטובה ביותר כעת זו ה A118C. קטנה, בעלת מסך, נסתרת,

בעלת קבל על ולא סוללה, יחסית לא יקרה.

פורסם

שאלה:

מה היתרון של כבל-על על פני סוללה?

כי בנתים אני רואה רק חסרונות: בלי סוללה למצלמה לוקח

, וגם אין אפשרות להשעיה של מספר שניות לפני הכיבוי לאחר סגירת הסוויץ.

 

אני עם המוביוס שלי מעל לשנה, ואין שום בעיה איתה או עם הסוללה שלה.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

עבורי לפחות, אין שום צורך שהמצלמה תפעל מעבר לזמן בו הרכב מונע, זאת מצלמת דרך ולא מצלמת אקסטרים.

היתרון הגדול הוא שהקבל פחות רגיש לחום לעומת הסוללה שגם נפגמת מהחום וגם עשויה להתלקח (לפחות לפי מה שכותבים).

 

בסירטון שצירפת זה ניראה די מוזר - שים לב שאת ה A118 הרגילה הוא בכלל מכבה ידנית.

אולי יש כאן מישהו שכבר יש לו את המצלמה הזאת והוא יכול לאמר לנו האם גם אצלו ברכב המצלמה מתנהגת כך.

פורסם

אצלי יש את ה a118c, זמן הדלקה כ 5 שניות, נדלקת ונכבת לבד עם הסוויץ.

קיים כפתור מצוקה, כפתור עגול גדול משאר הכפתורים שבלחיצה עליו הקובץ ננעל ולא ניתן למחיקה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני כיום עם הG1WH, וגם עשיתי לה התקנה קבועה. רק שני דברים מעצבנים אותי, אין דרך להתקין אותה בצורה דיסקרטית לחלוטין, ואני מפחד שהסוללה לא תעמוד בחום.

כל תחילת נסיעה אני מחבר את המצלמה, וכל סוף נסיעה אני מנתק אותה. אני עושה את זה מ2 סיבות - המצלמה עם סוללה ואני לא בטוח כמה היא תשרוד בחום ישיר, ואני מפחד שאיזה ילד משועמם ישבור לי את החלון בשביל לקחת את המצלמה. פחות איכפת לי מהמצלמה עצמה כי היא זולה, אבל למי יש כוח להפעיל את הביטוח שמשות, לקבל חלון לא מקורי ולשרוף יום עבודה. בקיצור מחפש המלצה למצלמה שאני אוכל להשאיר קבוע על השמשה, שתהיה עמידה בחום, ושיהיה קשה לראות אותה מבחוץ.

 

שלא יהיו טעויות, המצלמה מדהימה. איכות צילום גבוהה מאוד, נוחה לתפעול, צילומי לילה מצוינים, פשוט מצלמה מצוינת ובמחיר מצחיק.

אבל בגלל הדברים שציינתי למעלה, אני שוקל להחליף אותה, תלוי אם אמצא מחליפה ראויה ובמחיר נורמלי.

 

אז זה מה שאני מחפש:

איכות צילום חייבת להיות מעולה, גם ביום וגם בלילה, לפחות כמו הG1WH.

FULL HD - חובה. עדיפות ל60FPS.

אני מבין שמבחינת עמידות בחום, עדיף קבל.

אפשרות להתקנה דיסקרטית.

 

אני עוקב אחרי השרשור הזה כל הזמן, ושמתי לב שלאחרונה מומלצת פה הA118C. אבל גם כתבו פה שהעדשה מצלמת קצת "עין דג" ושהאיכות בלילה לא הכי טובה.

יש אולי מצלמה אחרת שתיתן תוצאות טובות יותר? מישהו יכול לתת לי קנה מידה של המצלמה הזאת, מבחינת גודל?

 

תודה רבה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא הייתי אומר שהעין הדג שמדברים עליה שונה ממה שיש ב g1wh שתי התמונות די זהות בשתי המצלמות גם ביום וגם בלילה.

מי שמרוצה מהצילום של g1wh יהיה מאוד מרוצה מ a118c.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...