Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אילן, מה הצפי לעלות של המרקוס? היא נראית פסיכית לחלוטין (בקטע טוב). בלי ספק אחת המצלמות הכי טובות שיצא לי לראות. בזיהוי מכמונות מדובר על משהו מתוך דאטה בייס מסויים, כן?

 

סתם שאלה מעניינת - אני מבין את כל הפיצ'רים הנוספים, כמו התראה על אי שמירת מרחק וכל אלה, אבל האם אנחנו באמת צריכים מצלמות דרך שמפיקות ווידאו כל כל איכותי? האיש בסקירה אמר נכון שהמארקוס מפיקה ווידאו כל כך טוב שנאוד חבל שתיראו אותו רק במקרה חירום.

 

המחירים יהיו זהים ל-EBAY .

לגבי זיהוי מכמונות: כן אני שולח למהנדים את ה-DATA הכי מעודכן שיש ברשת והם מטמיעים את זה בקושחה . אין אפשרות להעלות קובץ עדכונים ברמה של משתמש קצה, קצב העידכונים יהיה תלוי בי ובמהנדסים של VICOVATION.

 

 

לגבי איכות הוידאו : אם אתה שואל אותי, מספיק FULL-HD . אבל יש תמיד את אלה שרוצים למקסם את האיכות המקסימלית, ראה טלוויזיות 4K .

העניין הוא שאיכות הצילום בלילה טובה יותר במצלמות M3 -M4

M4.jpg

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש מצלמה בעלת חיבור wifi המאפשר שליטה והעברת התוכן מהמצלמה.

הרעיון הוא התקנה חיצונית, קבועה ונסתרת. אני מעוניין שלא להתעסק עם המצלמה במקרה הצורך, אלא להוריד את הוידאו אל הטלפון הסלולרי.

 

מצאתי באיביי את המוצר הבא ואשמח לשמוע עוד המלצות:

 

http://www.ebay.com/itm/WIFI-Full-HD-1080P-2-0-LCD-Car-DVR-Dash-Camera-Recorder-G-snsr-H-264-HDR-G55W-/321432218376?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4ad6da6b08

 

תודה!

פורסם
שלום לכולם,

 

אני מחפש מצלמה בעלת חיבור wifi המאפשר שליטה והעברת התוכן מהמצלמה.

הרעיון הוא התקנה חיצונית, קבועה ונסתרת. אני מעוניין שלא להתעסק עם המצלמה במקרה הצורך, אלא להוריד את הוידאו אל הטלפון הסלולרי.

 

מצאתי באיביי את המוצר הבא ואשמח לשמוע עוד המלצות:

 

http://www.ebay.com/itm/WIFI-Full-HD-1080P-2-0-LCD-Car-DVR-Dash-Camera-Recorder-G-snsr-H-264-HDR-G55W-/321432218376?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4ad6da6b08

 

תודה!

 

יש לי טיפ בשבילך:

כשאתה רואה מצלמת DVR לרכב עם עיניות אינפרה, מדובר בצעצוע !

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
שלום לכולם,

 

אני מחפש מצלמה בעלת חיבור wifi המאפשר שליטה והעברת התוכן מהמצלמה.

הרעיון הוא התקנה חיצונית, קבועה ונסתרת. אני מעוניין שלא להתעסק עם המצלמה במקרה הצורך, אלא להוריד את הוידאו אל הטלפון הסלולרי.

 

מצאתי באיביי את המוצר הבא ואשמח לשמוע עוד המלצות:

 

http://www.ebay.com/itm/WIFI-Full-HD-1080P-2-0-LCD-Car-DVR-Dash-Camera-Recorder-G-snsr-H-264-HDR-G55W-/321432218376?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4ad6da6b08

 

תודה!

 

יש את ה-VICO WF-1, קיבלתי אותה לפני כמה ימים והשבוע אני מתכוון להתקין.01.jpg

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

שלום לכולם

קיבלתי את המצלמה G1WH מדפוקטוב

ויש לי בעיה.

המצלמה מצלמת 10 שניות ואז פשוט מפסיקה לצלם.

נשארת דלוקה אבל לא מצלמת. וככה כל פעם שאני פותח את הסוויץ.

חשבתי בהתחלה שזה הכרטיס SANDISK CLASS4 32 GB.

אבל היום קניתי כרטיס חדש של TRANSCODE CLASS 10 32GB במהירות של עד 45MBS.

אבל עדיין אותו הדבר.

יש למישהו מושג מה ניתן לעשות? אולי לשנות גרסא?

בברכה

שמעון.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

ניסית לצרוב גרסא אחרת? תחפש פה בשרשור בין העמודים 175-185 יש איפשהו הסבר איך צורבים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
הזמנתי מבאנגוד

G1WH, הוא פה עכשיו אבל האמת שאין לי צורך בו.



למעוניינים.

 

שנדור, סורי שזה נעשה בפורום הזה אבל כבר יומיים שאני מנסה לשלוח לך הודעה פרטית והתיבה שלך מלאה, צור איתי קשר בפרטי אני מעוניין בציוד שאתה מוכר.

פורסם
שלום לכולם

קיבלתי את המצלמה G1WH מדפוקטוב

ויש לי בעיה.

המצלמה מצלמת 10 שניות ואז פשוט מפסיקה לצלם.

נשארת דלוקה אבל לא מצלמת. וככה כל פעם שאני פותח את הסוויץ.

חשבתי בהתחלה שזה הכרטיס SANDISK CLASS4 32 GB.

אבל היום קניתי כרטיס חדש של TRANSCODE CLASS 10 32GB במהירות של עד 45MBS.

אבל עדיין אותו הדבר.

יש למישהו מושג מה ניתן לעשות? אולי לשנות גרסא?

בברכה

שמעון.

 

בסוף הבעיה הייתה בגלל ה MOTION DETECTION כזה היה מופעל משום מה המצלמה צילמה כשהיא מחוברת לחשמל רק 9 שניות. :shock:

אין לי מושג למה זה...

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

כי אולי הוא לא זייה תנועה במשך 9 שניות ואז התכבה ? :-).

אכן כמו שנאמר בדיונים על המצלמה-מומלץ לכבות את האפשרות הזו בידיוק מהסיבה שתיארת.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יכול מאד להיות.

כי הבדיקה נעשה בחניה של הבית.

אבל במצלמה השניה שיש אצלי ברכב האופציה תקפה רק כשהוא על סוללה ולא על חשמל.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
יש את ה-VICO WF-1, קיבלתי אותה לפני כמה ימים והשבוע אני מתכוון להתקין.[ATTACH=CONFIG]387061[/ATTACH]

 

מזל טוב. קניתה מצלמה מעולה !

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

[h=1]תיעוד מצלמת הרכב הביא לזיכוי נהג[/h] [h=2]נהג מונית קיבל דוח ורישיונו נשלל ל-30 יום לאחר שנטען כי לא ציית לתמרור "תן זכות קדימה" וכמעט גרם לתאונה, אלא שסרטון שצולם ממצלמה שהוצבה ברכבו העלה תמונה אחרת. בעקבות הצגת התיעוד בבית המשפט - החליט השופט לזכות את הנהג מחמת הספק. "אם האירוע לא היה מצולם, מרשי היה מורשע", אמר פרקליטו. כך זה נראה[/h]http://www.mako.co.il/cars-cars-news/local/Article-266fb01cc38e641004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=857461317

נהגים רבים נתקלו בעבר במצב שבו נעצרו על ידי שוטר תנועה וקיבלו דוח על עבירה שהם משוכנעים שלא ביצעו. תיק שנידון בימים האחרונים בבית המשפט לתעבורה בתל אביב מוכיח שלפעמים כדאי להתעקש ולהגיע לדיון בבית המשפט - בייחוד אם ברכב מותקנת מצלמה שמוכיחה את חפותך.

 

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בסרטון שהגיע לידי חדשות 2 Online נראה נהג מונית שעושה את דרכו מרחוב יפו בתל אביב לעבר הטיילת. בטרם חלף על פני תמרור "תן זכות קדימה", נראה הנהג עוצר, מביט היטב לצדדים וממשיך בנסיעה. מיד לאחר הפנייה המתינה לנהג ניידת משטרה שעצרה אותו בצד בטענה כי לא ציית לתמרור הנסיעה וכמעט גרם לתאונה ואף שלל את רישיון הנהיגה שלו ל-30 יום.

השוטר שעצר את הנהג התעקש במהלך עדותו בבית המשפט כי הנהג נכנס לצומת בנסיעה רצופה, כשלפניו לא היו רכבים נוספים, וכי גרם לרכב מסוג מאזדה לבלום בחוזקה ולסטות בחדות שמאלה. בסרטון ניתן לראות בבירור כי שני כלי רכב פנו לפני רכבו של נהג המונית ומשמאל למונית נראה חולף רכב מסוג רנו.

515443pic_C.jpg

 

המפגש עם השוטר

 

 

"עצוב ששוטרים להוטים לרשום דוחות"

בעקבות הצגת הסרטון בפני בית המשפט, החליט השופט לזכות את נהג המונית מחמת הספק. "לפניי גרסה מול גרסה", כתב השופט בנימוקי הזכייה. "המרחק בו עמד השוטר מהצומת, העובדה כי הנאשם נראה עוצר ומביט מספר פעמים לאחור, כאשר לפניו פנו שני כלי רכב, כל אלה מעלים בלבי ספק בנוגע לאשמה המיוחסת לנאשם".

515281pic_B.jpg

 

עו"ד עופר חורש

צילום׃ עו״ד עופר חורש

 

 

"עצוב מאוד שהשוטרים להוטים לרשום דוחות ומחסירים מהם פרטים", אמר לחדשות 2 Online פרקליטו של הנאשם, עו"ד עופר חורש. "אם האירוע לא היה מצולם, מרשי היה מורשע, כי השופט היה מעדיף את גרסת השוטר. לפיכך אני מעודד מאוד הצבת מצלמות ברכבים. הדבר עשוי להציל נהגים אפילו ממאסר בפועל".

עוד טען עורך הדין כי למרות שהתביעה קיבלה את הסרטון לעיון עוד בטרם שלב ההוכחות, נציגיה לא צפו בו. "הדבר גורם לנאשמים עינוי דין כבד ועליהם לשכור סנגור שיוציא את הצדק לאור", אמר עו"ד חורש. "אילו המשטרה הייתה מואילה בטובה להביט בווידאו, ייתכן שכלל לא היה מוגש כתב אישום".

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

שלום חברים,

רכשתי את ה G1W-C מהמוכר הזה:

http://www.ebay.com/itm/281348015029

 

המצלמה הגיע די מהר,יש לציין (שבועיים וחצי).

עכשיו בבדיקה הגרסא די ישנה 2013 משהו. אני מחפש גרסא חדשה ומומלצת. חפרתי בדפים הקודמים אך הקישור לגרסא שם מוביל לקובץ אחר עם אזהרה של דף עם וירוס.

אשמח אם מישהו ייתן קישור חדש לגרסא שמתאימה למצלמה הזו.

 

תודה מראש

פורסם

שלום לכולם , אני רואה באייבי המון סוגים של מצלמות ..

יש מישהו שיכול להמליץ על מצלמה ספיציפית ?

שתצלם ב-HD גם מאחורה וגם מקדימה כמובן - בבקשה רק למי שיש כבר את המצלמה ועובד איתה זה חשוב לי אני מפחד להזמין משהו והוא בסוף ייצא איזה זבל סיני שעובד יומיים .

תודה !

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...