Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: חבר נוסף בקבוצה הצפופה של ה-B-SUV - שברולט טריילבלייזר


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

הג'יפון הנ"ל שקרוב מאד בממדיו לטראקס (קצת גדול ממנו) אך לא מחליף אותו יגיע לכאן עם הנעה קדמית או כפולה.

 

המנוע הוא בנפח 1341, 3 צילינדריםת 155 כ"ס.

 

בדגמי ההנעה הקדמית הגיר הוא רציף, בדגמי ההנעה הכפולה הגיר הוא פלנטרי 9-הילוכים.

 

מידות: אורך - 441.2 ס"מ רוחב - 180.8 ס"מ  גובה - 166.9 ס"מ  בסיס גלגלים - 263.9 ס"מ

 

האבזור הבטיחותי כולל 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב, זיהוי בשטח נסתר, ומצלמת רוורס. ( ולא - אין בקרת שיוט אדפטיבית )

 

מערכת המולטימדיה תומכת ב- Android Auto / Apple carplay והיא בגודל 7" או 8" בהתאם לרמת הגימור.

 

מבחני ריסוק אירופיים כנראה לא יהיו כי הדגם הוא בתקינה אמריקאית.הציון במבחן האמריקאי היה לא מושלם.

 

אה, כן המחיר...  130000-160000 ש"ח

 

image.thumb.png.8238556027ef775b5cb08f524bbb18f7.png

image.thumb.png.d9d9565817448c71f33221ae24323db6.png

image.thumb.png.c92cc7ae3a8951b7727bb2e10a60181e.png

image.png.53b19a03e3d4db113aba824d0b773acd.png

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקדימה מזכיר את השברולט בלייזר ואת הקו עיצוב החדש של שברולט,

מאחור שילוב מוזר של יונדאי וניו (לדעתי),

איפה השברולט של פעם שכל רכב היה נראה כמו muslce car רציני, שסבא אמריקאי מחזיק בגראז' כמה עשרות שנים ונותן לבנים שלו להמשיך אותו.

1.jpg.0df6fcf99b6961fa9e3d42980b366941.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דגם שUMI צריכים שלשום מבחינת מכירות, להבנתי אחד הדגמים המוצלחים יותר של שברולט בשנים האחרונות ונמכר דיי מהר בארה"ב. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 49 דקות, shrek כתב:

חילול השם! מנוע 1.3 3 ציל' מתובל ת"ה רציפה - ממש תענוג.

האמת שאני נוהג על פיאט 500X ביום יום ולא חסר לו כלום וזריז מאוד, אז מהמנוע לא הייתי דואג עם 150 כס פלוס... אבל בתיבה רציפה אולי העסק

קצת יותר מגעיל... סליחה על הביטוי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב חביב ודיי קשוח, מה שהרוכשים מחפשים.

הוא לא צריך להתאמץ הרבה כדי להיות טוב יותר מהטראקס.

טווח המחיר רחב מאוד לפלח השוק הזה, כמה רמות גימור יהיו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה חמוד למרות שהמחיר לדעתי ממש גבוה, יותר מה-2008 (וכמובן מהקרוסלנד X ו-C3 איירקרוס)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מתי שברולט העולמית מתכוונת לחסל את הטראקס או להציג לו מחליף.

המוקה והאנקור כבר קיבלו דגמים ורק את הטראקס מושכים עוד קצת.

 

או שזה בגלל שלג'נרל מוטורס אין פלטפורמה מתאימה לטראקס הבא - אופל נמכרו לפיג'ו וסוניק כבר חוסלה - ככה שאין בהיצע פלטפורמת סופר מיני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שיהיה לו מחליף הטריילבלייזר מספיק קרוב בממדיו כדי להחשב כמחליף בבוא היום. לדעתי הטראקס ימות "מוות טבעי" מחוסר ביקוש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן השפעה משמעותית מהצד של יונדאי בשילוב דימיון קצת מרתיע באזור בית הגלגלים האחוריים ל... ניסאן ג׳וק המקורי 👻.

לא מוצא שום בעיה במחיר, במיוחד עם חבילות האבזור שנוטות להגיע מאמריקה, קולע בול באמצע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול עלו על הכביש שני כלים ראשונים מהדגם:

 

אחד ברמת גימור של ציי רכב LS שיעלה בין 122-128 אלף שקל.

 

והשני ברמת הגימור LTZ שתהיה רמת הגימור הגבוהה בגירסה ההנעה הקדמית ותעלה כ-135-140 אלף ש"ח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי איפה אתם רואים השפעה של יונדאי על העיצוב.

90% מהכלים בקבוצה הזאת (אם לא 100%) מגיעים עם אופציה לצביעה דו גוונית כזאת או אחרת וכולם מנסים להפוך את החיבור של הגג לקורה C לקצת יותר מעניין.

חוץ מזה הרכב נראה הרבה יותר טוב מיונדאי וניו, העיצוב הרבה יותר מושקע ועשיר באלמנטים של רכב פנאי. שלא לדבר על תא הנוסעים בשברולט שנראה 2 דורות קדימה לעומת תא הנוסעים בוניו שמזכיר לי יותר מהכל יונדאי אקסנט 2008.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...