Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 51 דקות, Potato כתב:

ברמת העיקרון לא,כי יש חוק שאוסר עליך לעבור באדום.

בפועל אנשים גונבים רמזורים או נכנסים לצומת בהסתמכות על כך שאין רכבים+אין אכיפה.

וזה לגמרי הערכת סיכונים של כל נהג בעצמו.

זאת אומרת שמקובל עליך שאנשים יבצעו "הערכת סיכונים" גם בשביל אחרים, ואין בעיה לחסל משפחה כדי לנסות לחסוך 3 דקות ברמזור (ארוך).

 

בהמנעות מבידוד בקורונה זה עוד יותר קיצוני, כי מפר הבידוד כלל לא מסכן את עצמו (עד כדי מפגש עם שוטר, שעד כה היה בהסתברות נמוכה מאד). אבל מסכן אותך ואותי ואת פינדר ואת כל מי שנמצא ברדיוס של כמה מטרים סביבו, בכלל בלי לדעת שהוא נחשף לסיכון (אתה יודע, מי שמתקרב לרמזור יראה  רמזים למישהו שחוצה באדום. מי שנמצא בחנות לא רואה רמזים לכך שיש לידו נשא קורונה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, sperial כתב:

זאת אומרת שמקובל עליך שאנשים יבצעו "הערכת סיכונים" גם בשביל אחרים, ואין בעיה לחסל משפחה כדי לנסות לחסוך 3 דקות ברמזור (ארוך).

 

בהמנעות מבידוד בקורונה זה עוד יותר קיצוני, כי מפר הבידוד כלל לא מסכן את עצמו (עד כדי מפגש עם שוטר, שעד כה היה בהסתברות נמוכה מאד). אבל מסכן אותך ואותי ואת פינדר ואת כל מי שנמצא ברדיוס של כמה מטרים סביבו, בכלל בלי לדעת שהוא נחשף לסיכון (אתה יודע, מי שמתקרב לרמזור יראה  רמזים למישהו שחוצה באדום. מי שנמצא בחנות לא רואה רמזים לכך שיש לידו נשא קורונה).

 

תפסיק למכור לך ולנו סיפורים ודמיונות

היה סגר אחרון שלא עבד ולא הזיז לאף אחד

יצאנו מהסגר עם יותר מאומתים ממה שנכנסנו

 

אין טעם להכנס לזה אם זה לא מוריד את התחלואה בצורה משמעותית וזה לא.

אומרים שהחיסון השלישי מועיל

אם אתה כל כך דואג לך ותעשה אותו

 

ומי שלא דואג ויושב בבית ואומר שהמדינה עושה ניסויים בבני אדם אז שיחכה לראות את התוצאות של הניסוי כשידבק

לפני 48 דקות, לירון .ה. כתב:

זה הכול בין השורות, שוב הם לא אומרים את זה בקול, אבל כל הפעילות שהם עושים ולא עושים זו הכוונה.

ואכיפה? באמת לא קיימת, והניגוח עם הציבור הישראלי מתיש וקשה.

אף ממשלה לא תוכל להכיל פה אכיפה משמעותית.

 

 

מקווה מאוד שיקבלו החלטה כזאת ויניחו לנו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

 

 

הדוגמא עם הרמזורים הגיעה אחרי שטענת שמישהי החליטה בעצמה "לוותר" על בידוד. אתה אמרת שהיא מנהלת סיכונים בעצמה וזה בסדר גמור, למרות שיש כללים ברורים לגבי בידוד.

אמרתי שבמידה ואנשים בוחרים לעבור על החוק,עדיין מבוצע ניהול סיכונים בינם לבין עצמם.

יש כאלה שהם רק מטומטמים,אבל הרוב לא.

לפני כשעה, פינדר כתב:

 אז עכשיו אתה אומר שלא צריך לעבור באדום כי יש חוק? יש גם חוק (או תקנות) לגבי בידוד.

ברור שלא.

 

לפני כשעה, פינדר כתב:

וזה שבפועל יש אנשים שלא מצייתים לחוק כולנו יודעים. לפעמים זה עובר בשלום ולפעמים זה נגמר בבית קברות.

זה שמוצאים את עצמם בבית קברות זה כתוצאה מניהול סיכונים לקוי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

 

@Transporter

אתה בטוח שהבנת מה נושא הפרק הנוכחי של השרשור?

 

כאן לא מדברים על סגר, אלא על בידוד לנחשפים לקורונה. אתה רוצה לעשות ניסוי באוכלוסיה שלמה ולשחרר אותם שיסתובבו וידביקו אחרים חופשי חופשי? 

 

לגבי סגר - הממשלה מאוד לא רוצה אותו. אבל כל כך מהססת לבצע צעדים הרבה יותר קלים עד שהיא גורמת לו כמעט בכוח.

 

לגבי המנה השלישית, אז אין לי מה לרוץ, כי הייתי מהראשונים לקבל אותה. האם תועיל? לדברי פרופ רגב יש נתונים ראשונייים התומכים בכך. אני מניח שבעוד מספר שבועות יהיו נתונים אפידמיולוגיים שיבססו או יפריכו את ההנחה הזו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

 

כאן לא מדברים על סגר, אלא על בידוד לנחשפים לקורונה. אתה רוצה לעשות ניסוי באוכלוסיה שלמה ולשחרר אותם שיסתובבו וידביקו אחרים חופשי חופשי? 

 

האמת שלא אכפת לי

כי מי שבסיכון מחוסן כבר 3 מנות

ואם ככה נגיע לחסינות עדר אז יאללה לכו על זה

לפני 2 דקות, sperial כתב:

 

לגבי המנה השלישית, אז אין לי מה לרוץ, כי הייתי מהראשונים לקבל אותה. האם תועיל? לדברי פרופ רגב יש נתונים ראשונייים התומכים בכך. אני מניח שבעוד מספר שבועות יהיו נתונים אפידמיולוגיים שיבססו או יפריכו את ההנחה הזו.

 

גם ברבש אומר שיש נתונים מאוד טובים על החיסון

פורסם
לפני 50 דקות, sperial כתב:

זאת אומרת שמקובל עליך שאנשים יבצעו "הערכת סיכונים" גם בשביל אחרים, ואין בעיה לחסל משפחה כדי לנסות לחסוך 3 דקות ברמזור (ארוך).

 

בהמנעות מבידוד בקורונה זה עוד יותר קיצוני, כי מפר הבידוד כלל לא מסכן את עצמו (עד כדי מפגש עם שוטר, שעד כה היה בהסתברות נמוכה מאד). אבל מסכן אותך ואותי ואת פינדר ואת כל מי שנמצא ברדיוס של כמה מטרים סביבו, בכלל בלי לדעת שהוא נחשף לסיכון (אתה יודע, מי שמתקרב לרמזור יראה  רמזים למישהו שחוצה באדום. מי שנמצא בחנות לא רואה רמזים לכך שיש לידו נשא קורונה).

איפה רשמתי שמשהו מקובל עלי?

אתה הרי מילא לא קורא את מה שאנחנו רושמים ורק מדקלם מנטרה,בשביל מה לצטט אותי סתם?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

ואם ככה נגיע לחסינות עדר אז יאללה לכו על זה

 

העיקר שתוכל לאכול סושי במיקונוס

 

image.png.c83c0c3a0a9629fee4d5de0da59a3ced.png

 

לפני 1 דקה, Potato כתב:

איפה רשמתי שמשהו מקובל עלי?

  

פה:

בתאריך 7.8.2021 בשעה 14:05, Potato כתב:

זה לא חוסר מודעות אלא ניהול סיכונים.

אתה לא מסכים עם הדרך שלהם וזה סבבה,כל אחד מתנהל בדרכו.

 

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
Just now, פינדר כתב:

 

העיקר שתוכל לאכול סושי במיקונוס

 

image.png.c83c0c3a0a9629fee4d5de0da59a3ced.png

צחוק בצד,זו הגישה הנכונה לטווח הארוך בינוני.

צריך להסתכל על המדינה כמדינה ועל טובתה,אי אפשר לסגור את כולם בבתים....נמות ככה או ככה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

 

@Transporter

לא אכפת לך כי נדמה לך שכיוון שאתה צעיר אתה מוגן מסיבוכים. זה נכון רק באופן חלקי. יש אחוז קטן אבל לא זניח של סיבוכים גם אצל צעירים, בריאים לכאורה.

 

לגבי החיסון במנה השלישית - עד כה חוסנו בערך 40% מאוכלוסיית היעד (כ-600,000 מחוסנים, פורסם כי אוכלוסיית היעד כ-1.5 מיליון). אני מעריך שעד שהפוטנציאל ימוצה, ויעבור עוד שבוע לתגובה לחיסון, נהיה "אחרי החגים", איפה שהוא במחצית השניה של ספטמבר. אם היעד יורחב תוסיף זמן בהתאם. בינתיים הקצב איטי משמעותית בהשוואה לנגלה האשונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, פינדר כתב:

העיקר שתוכל לאכול סושי במיקונוס

 

את זה אני יכול לעשות גם בלי חסינות עדר כאן

לפני 10 דקות, sperial כתב:

 

@Transporter

לא אכפת לך כי נדמה לך שכיוון שאתה צעיר אתה מוגן מסיבוכים. זה נכון רק באופן חלקי. יש אחוז קטן אבל לא זניח של סיבוכים גם אצל צעירים, בריאים לכאורה.

 

לגבי החיסון במנה השלישית - עד כה חוסנו בערך 40% מאוכלוסיית היעד (כ-600,000 מחוסנים, פורסם כי אוכלוסיית היעד כ-1.5 מיליון). אני מעריך שעד שהפוטנציאל ימוצה, ויעבור עוד שבוע לתגובה לחיסון, נהיה "אחרי החגים", איפה שהוא במחצית השניה של ספטמבר. אם היעד יורחב תוסיף זמן בהתאם. בינתיים הקצב איטי משמעותית בהשוואה לנגלה האשונה.

 

זה  לא מעניין

כי אפשר להמשיך עם התקליט הזה כנראה עוד 5-10 שנים

וגם אם יעשו סגר של חצי שנה, יגיע וריאנט חדש

אז יעשו עוד סגר?

היום כבר מבינים שזה לא יגמר

מי שכל כך מפחד שישים מסכה ויזהר מהתקהלויות, וכשאומרים לו לעשות עוד חיסון ילך ויעשה. זה הכל

כשלא היה פתרון אני מסכים איתך שהיה צריך לעשות משהו

כרגע יש פתרון

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

את זה אני יכול לעשות גם בלי חסינות עדר כאן

לא אתה לא. לך 20 עמודים אחורה תסתכל כמה שאלת על בידודים בחול/בחזרה מחול.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 16 דקות, Potato כתב:

צחוק בצד,זו הגישה הנכונה לטווח הארוך בינוני.

צריך להסתכל על המדינה כמדינה ועל טובתה,אי אפשר לסגור את כולם בבתים....נמות ככה או ככה.

 

זה לא עניין של נמות ככה או ככה

אלא יכנס וריאנט חדש ככה או ככה

אז סגר לא יעזור

Just now, David32 כתב:

לא אתה לא. לך 20 עמודים אחורה תסתכל כמה שאלת על בידודים בחול/בחזרה מחול.

 

 

 

מה זה משנה?

הבידודים האלה לא ישארו הרבה זמן ואי אפשר לאכוף אותם הרבה זמן

ואני יכול להסתדר גם עם בילויים בארץ, או אם יחליטו שסוגרים פה הכל לטוס לחו"ל ולחיות שם תקופה עד שירגע כאן

זה בכלל לא הנקודה

רוצים חסינות עדר כי רק ככה נחזור לחיות

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

 

רוצים חסינות עדר כי רק ככה נחזור לחיות

עד שיגיע הוריאנט הבא. שמת לב שהדלתא החזיר אותנו למשבצת אפס? זה יכול לקרות שוב ושוב, עד שיגמרו לוירוס ההמצאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממש לא החזיר אותנו  לאפס...לפני החיסון עם אותה כמות מאומתים היינו על פי 3 חולים קשים

לוירוס כנראה לא יגמרו המוטציות כמו שלשפעת לא נגמרות

ונצטרך לחיות איתו

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, sperial כתב:

עד שיגיע הוריאנט הבא. שמת לב שהדלתא החזיר אותנו למשבצת אפס? זה יכול לקרות שוב ושוב, עד שיגמרו לוירוס ההמצאות.

משבצת האפס? ממש לא.

 

לפני שנה וחצי אנשים היו בפאניקה וסטרס.

היום אין פאניקה,והכל הרבה יותר בשליטה.

 

אז יש חולים קשים מקורונה,הם מעטים ובתי החולים יקלטו פי 10 וישרדו.

 

עברה שנה וחצי ובה למדו עליו המון.

היחיד שנשאר בחרדה קיומית זה אתה.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...