Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

אולי יפעילו מנגנוני ניטור וירוסים בבתי החולים , או מערכת עולמית לניטור וזיהוי בצורה מהירה יותר

אבל להמשיך את סט הבדיקות לפני כל טיסה אחרי הנחיתה ו-3 ימים אחרי זה?   זה קצת יותר מגוחך.

אני לא מאמין שזה ישאר איתנו יותר מידי זמן.

 

רק אומר, מי שטס פעם לסין יודע שבשדה התעופה אתה עומד בתור ענק לביקורת דרכונים, בזמן הזה אתה מנוטר מכל כיוון, כולל מדידת טמפ' מרחוק.

עכשיו זה כנראה לא הכי אמין בעולם כי בזמן שאתה עומד בתור אתה רואה שמגיעים שוטרים סיניים (או תפקיד אחר על מדים) עם מד חום (כמו זה שהשתמשו בתחילת הקורונה בכניסה לחנויות) ומודדים אנשים מסוימים.

לפעמים אחרי המדידה הזו האנשים צריכים להתלוות לשוטרים, לא יודע מה ההמשך משם.

 

לפני 3 דקות, vadim6385 כתב:

אצלנו היה בתכנון שיפוץ מקיף כולל העברת עובדים לcubicle farm (כרגע יש משרדים של שניים-שלושה).

 

בקורונה ויתרו על הרעיון לשמחתי.

 

אה, אתם כמה שנים מאחורינו.

היינו במצב המשרדים ועברנו ל-Cubicle Farm.

עכשיו (לפני שנה) עברנו מקיוביקל פרטי לקיוביקל "צף", שזה אומר שאתה צריך לתפוס את המקום שאתה רוצה לשבת בו במערכת.

 

הצוות שלי ועוד כמה צוותים מסוימים שיש לנו הרבה חומרה לעבודה, לא צפים, מקומות קבועים.

אבל יש כאלה שעוברים עם לפטופ מפה לשם בשנייה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נראה לי שפספסתי את הרכבת של הדיון הזה, אבל מעניין אותי אם כל אלו שזועקים חמס על זה שצריך להתחסן כל חצי שנה והם בעלי כלבים (לדוגמה), לוקחים את הכלב שלהם כמו טטלה כל 3-4 חודשים לחיסון משושה (מתומן), תולעת הפארק וגם כלבת פעם בשנה (סה"כ כ-8 חיסונים בשנה, ואפשר להוסיף גם כדור תילוע 3-4 פעמים בשנה). כמובן שמיותר להזכיר שהרגולציה על תרופות/אוכל לבעלי חיים נחותה עשרות מונים מזאת של בני אדם. סתם תהייה שעלתה לי

פורסם

מתומן עושים פעם בשנתיים, משושה עושים פעם בשנתיים (לסירוגין, משושה-מתומן-משושה).

היוצא מן הכלל היחיד הוא לגורים, אז נותנים 2 מנות משושה (הוריקן) או 3 מנות משושה (תרכיבים אחרים) בהפרש של חודש נדמה לי.

 

תולעת הפארק כל חודשיים, כלבת פעם בשנה, תילוע פעמיים בשנה.

 

חוץ מזה התשתית הבסיסית של הטיעון שלך עומדת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

לפעמים אחרי המדידה הזו האנשים צריכים להתלוות לשוטרים, לא יודע מה ההמשך משם.

 

עזוב, אתה לא באמת רוצה לדעת…

 

 

  • מצחיק 1
פורסם

ממש לא, עד כדי כך שעמדנו בתור וליוו מישהו אל מאחורי הפרגודים אז כולנו הסתכלנו פתאום לכיוונים אחרים, רק היה חסר לשרוק תוך כדי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Blaz00r כתב:

אבל מעניין אותי אם כל אלו שזועקים חמס על זה שצריך להתחסן כל חצי שנה והם בעלי כלבים

איזו דוגמא גרועה בחרת חביבי.

ליאור תיקן אותך שזה כבר טוב.

 

וכן, לא כולם רצים לחסן, אבל חיסון נגד כלבת... רק בארץ זה פעם בשנה (אלא אם כן אתה ביחידה מסויימת - ואז ממה שאומרים כול השנתיים) ואם תסתכל בחול הדרישה שונה מבארץ (לרוב [בעולם דובר האנגלית] 3 שנים).

זה שוב ישראל הכי חכמה מקדימה את כולם?

או שמשהו פה מסריח?

 

לא יודע איך ספרת 8 בשנה.

אצלי אגב (ההורים) לא עושים לא תילוע ולא תולעת הפארק, לא ברור לי למה זה טוב, גם לא המליצו לנו לעשות.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

תקנה שלא עודכנה. כמו שלא מעדכנים, נניח, את תקנות התעבורה לגבי מעגל דו נתיבי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, Blaz00r כתב:

זה עדיין 8~ חיסונים בשנה

רק לזכור שתולעת הפארק זה לא חיסון.  זה רעל שמטרתו להרוג את הטפיל אם כבר חדר לגוף הכלב.  וכן - אני כל חודשיים מבקר את הוטרינר (עם הכלב !).

 

בכל מקרה, להבנתי, מכל זהוזכר כאן לגבי כלבים - רק הכלבת היא חובה.

  • מצחיק 1
פורסם

סמנטיקה, המלינים היו מלינים גם אם זו היתה הזרקה של 'תרופה פעילה' ולא 'חיסון'.

לא משנה מה חובה ומה לא חובה וגם לא משנה אם בשאר העולם נותנים פעם בשנה או פעם ב-20 שנה, בפועל זה מה שעושים פה וזו היתה השאלה שלי, אני מוצא את זה קצת צבוע שבנאדם נותן לכלב שלו 6+1 (= 7 שזה 8~, פלוס 2~ כדורי תילוע על הדרך) זריקות בשנה אבל בעצמו לא מוכן לקבל חיסון שהוכח כבטוח מעל לכל ספק פעם בחצי שנה (*כרגע*).

 

לפני 39 דקות, David32 כתב:

איזו דוגמא גרועה בחרת חביבי.

ליאור תיקן אותך שזה כבר טוב.

 

וכן, לא כולם רצים לחסן, אבל חיסון נגד כלבת... רק בארץ זה פעם בשנה (אלא אם כן אתה ביחידה מסויימת - ואז ממה שאומרים כול השנתיים) ואם תסתכל בחול הדרישה שונה מבארץ (לרוב [בעולם דובר האנגלית] 3 שנים).

זה שוב ישראל הכי חכמה מקדימה את כולם?

או שמשהו פה מסריח?

 

לא יודע איך ספרת 8 בשנה.

אצלי אגב (ההורים) לא עושים לא תילוע ולא תולעת הפארק, לא ברור לי למה זה טוב, גם לא המליצו לנו לעשות.

דוגמה מצויינת, ראה לעיל.

לא יודע מה העניין הספציפי אצל ההורים שלך, יש כלבים שנמצאים 99% מהיום בבית ואז אין להם צורך בזה (במקרה מדובר בשיצו/פקינז/פומרניין ושות'?)

פורסם

אתה פומרניין.

והם לא גרים בדירה יא ביטוח לאומי, וגם יש גינה גדולה וגם כול הזמן יוצאים לטייל בשדות. 

 

לפני 5 דקות, Blaz00r כתב:

לא משנה מה חובה ומה לא חובה וגם לא משנה אם בשאר העולם נותנים פעם בשנה או פעם ב-20 שנה,

כן זה כן. מבחינתי זה כן.

אם בארץ מחסנים פעם בשנה ובעולם פעם בשלוש. למה צריך להתחסן פעם בשנה?

עכשיו תחליף את זה לפעם בחצי שנה ופעם בתשעה חודשים.

אם רפואים מספיק פעם בשלוש שנים, למה אני מקבל קנס אם אני לא זורם עם ההחלטה השרירותית של מדינת ישראל?

חיסון בטוח שאין עוררין על זה ששווה לתת אותו.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אז להחליף וטרינר 🙄

 

העניין פה הוא לא אם מוצדק או לא או כל כמה זמן צריך לחסן, אני לא נכנס לזה בכלל וזו לא היתה מטרת השאלה. אלא הצביעות של לכלב להזריק דברים שספק אם הבעלים יודע מה הם ולמה הם נועדו (בטח ובטח אם וכיצד הם נבדקו, ה-FDA בקושי אוכל לכלבים בודק וגם אז הסטנדרטים סופר נמוכים), אבל בעצמו הוא לא יתחסן בחיסון בטוח לחלוטין שהמידע עליו זמין וידוע לכל העולם (שזה בדיוק ההפך).

פורסם

נחזור שנייה לנושא השירשור , האם יכול להיות שמשרד החינוך קבר דוחות של הדבקות המוניות בכיתות ירוקות רק בגלל שהדר' העומדת בראש רצתה להמשיך את הכיתות הירוקות?
ולמה המידע היה קיים רק במשרד החינוך?  האם משרד הבריאות לא היה ער לכך שיש הדבקה גדולה בבית ספר מסויים ?

בסה"כ זה לא נתון שאפשר היה להסתיר, ממש קל לבדוק אחורה האם היו כיתות עם התפרצויות גדולות והם נעלמו מהדוחות.

 

מעניין האם ההורים של הילדים שנדבקו יכולים לתבוע מישהו על רשלנות  ? 
 

image.thumb.png.e7b3ee05fd4d2ea13c607f141cbc6cb1.png

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

תקנה שלא עודכנה. כמו שלא מעדכנים, נניח, את תקנות התעבורה לגבי מעגל דו נתיבי.

כמו לדוגמה תקנה 380?

לפני 4 שעות, dani666 כתב:

וכן - אני כל חודשיים מבקר את הוטרינר (עם הכלב !).

הזכרת לי את הפרלמנט 

https://www.mako.co.il/tv-parliament/video?subChannelId=dd22d80cbbb48310VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=0a48c88824098310VgnVCM2000002a0c10acRCRD

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 14 שעות, David32 כתב:

וכן, לא כולם רצים לחסן, אבל חיסון נגד כלבת... רק בארץ זה פעם בשנה (אלא אם כן אתה ביחידה מסויימת - ואז ממה שאומרים כול השנתיים) ואם תסתכל בחול הדרישה שונה מבארץ (לרוב [בעולם דובר האנגלית] 3 שנים).

זה שוב ישראל הכי חכמה מקדימה את כולם?

או שמשהו פה מסריח?

 

החיסון עצמו תקף לפחות ל-5 שנים.

הסיבה שעושים בארץ כל שנה הוא שקשה לעיריות לאכוף כשזה כל שנתיים ולא כל שנה 🤷‍♂️

בוודאי לא סיבה בריאותית.

 

לפני 14 שעות, David32 כתב:

לא יודע איך ספרת 8 בשנה.

אצלי אגב (ההורים) לא עושים לא תילוע ולא תולעת הפארק, לא ברור לי למה זה טוב, גם לא המליצו לנו לעשות.

 

תילוע אינו חיסון, אלא כדור.

תולעת הפארק אכן חיסון, כל חודשיים.

לא עושים את החיסון הזה בכל מקום, רק במקומות שבהם תולעת הפארק קיימת, שזה בגדול איזור גוש דן הגדול (כולל ראש העין למשל).

בבית שמש לא עושים למשל. למיטב זכרוני ההורים שלך גרים בצפון, לא באיזורים שתולעת הפארק קיימת.

תילוע לא חייב אבל ממש ממש מומלץ, זה גם עלות מאוד נמוכה, כולה כדור פעם בחצי שנה. הוא אמנם לא מגן ב-100%, אבל קרוב לשם.

 

לפני 14 שעות, dani666 כתב:

רק לזכור שתולעת הפארק זה לא חיסון.  זה רעל שמטרתו להרוג את הטפיל אם כבר חדר לגוף הכלב.  וכן - אני כל חודשיים מבקר את הוטרינר (עם הכלב !).

 

בכל מקרה, להבנתי, מכל זהוזכר כאן לגבי כלבים - רק הכלבת היא חובה.

 

לא, תולעת הפארק זה חיסון, אם הטפיל כבר חדר לגוף התרכיב שמוזרק לא יעזור.

התרכיב מונע מהטפיל להתבסס בגוף, אם הוא נכנס, או בשלבים הראשוניים ממש.

אבל במינון דו-חודשי בכל מקרה אנחנו מדברים רק על מניעה, לא טיפול.

למשל:

ציטוט

ואכן תוך מספר שנים נמצא כי "דקטומקט" (דורמקטין) יעיל גם לטיפול במחלה הקלינית (בעיקר בשלבים המוקדמים) וגם יעיל למניעתה. בתחילה ניתן כזריקת מניעה כל 4 חדשים ולאחרי כשנתיים כשהתברר שהעלאת תדירות הזריקה תגביר את ההגנה מפני התולעת הומלץ לתת זריקה אחת ל-2 חדשים שהיא מעין פשרה בין ההמלצה לזריקה תלת חודשית, או חדשית (יעיל יותר) שנראתה כגזירה שהציבור אינו יכול לעמוד בפניה.

 

לפני 11 שעות, korola כתב:

ולמה המידע היה קיים רק במשרד החינוך?  האם משרד הבריאות לא היה ער לכך שיש הדבקה גדולה בבית ספר מסויים ?

בסה"כ זה לא נתון שאפשר היה להסתיר, ממש קל לבדוק אחורה האם היו כיתות עם התפרצויות גדולות והם נעלמו מהדוחות.

 

כי הפסיקו לעשות תחקירים למאומתים? הרי ויתרו אז על הניסיון לקטוע שרשראות הדבקה.

 

 

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...