Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

@יבגניפ בניו זילנד היו 4 חולים (משפחה אחת) וכבר סוגרים חצי מדינה. אוסרטליה בסגר דרגה 3 עם התקדמות לדרגה 4 בגלל 300-400 מאובחנים ביום. 

הסגר בניו זילנד הוא סביב אוקלנד. בשאר האזורים במדינה חזרו למגבלות אחרות ואני לא מתווכח על הצורך בהן. לא יודע מה קורה באוסטרליה, אבל המגמה בעולם היא די ברורה. ורופאים בכירים מסבירים פעם אחר פעם שסגר זה לא הפתרון, כולל גמזו שדיבר על זה אינספור פעמים לפני שהפך למנהל הקורונה. אז בכל זאת: אם מתוך כל הבלגן שיש בישראל יודעים לדלות נתונים שמספרים שעיקר החולי הוא בישובים א', ב' וג' - מה האובססיה עם סגר *כללי*? למה לא לסגור את בני ברק, מודיעין עלית או כל מקום אחר פרטנית (כן, גם תל אביב אם יהיה צורך)? יש תשובה לזה? חוץ מזה שזה דורש אומץ? הייתי אצלכם בחיפה לפני שבוע. יש יחסית מעט מאוד חולים בעיר. ישבתי באיזו מסעדה. כל הצוות עם מסיכות. מדדו לנו חום פעמיים, לקחו פרטים, שמרו מרחק. למה צריך לסגור אותם?

 

באמת, בדיחות בצד, זכותך להיות אדיש לענפים שלמים במשק כי אתה לא משתמש בשירותים שלהם. בסדר. חשבון הקריסה שלהם לא יסתכם רק בזה שלי לא יהיה איפה לשתות קפה או בירה. הוא יוגש גם לילדים שלך, ובקצב הזה - גם לילדים שלהם. אין למדינה עץ כסף למשחקים בכאילו, שמימלא המומחים מטילים ספק ביעילות שלהם, והולכים אליהם רק כי צעדיים יותר פרטניים דורשים יותר אומץ.

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 23 שעות, m3x7r3m3 כתב:

יש לי קימפול של 40 דקות להעביר.

 

קודם כל, תפסיק לכתוב בשפה עם קומפיילר (סתם, סתם).

שנית, למה כל הזמן בילד נקי? לא חבל סתם לסבול?

  • מצחיק 2
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Gosser1860 כתב:

 

קודם כל, תפסיק לכתוב בשפה עם קומפיילר (סתם, סתם).

שנית, למה כל הזמן בילד נקי? לא חבל סתם לסבול?

זה בכוונה, ככה יש זמן להעביר בפורום.

זה ה"לצאת לסיגריה" של אנשי התוכנה.

 

@sperial חושבים עליך באקדמיה ללשון,

Screenshot_2020-08-14-17-58-54-769_com.instagram.android~2.jpg

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מדהים שמעל 24 שעות אין פה שום תגובה, חשבתי שכולם קפצו לירכא לקנות ג'ינס ישר מהמכולה. 

בעבר כתבתי שלא ממש חייבים סגר, כי בנקודה מסויימת הפחד יגרם לאנשים להסתגר לבד.

אז דוגמא מהיום, לא ממש סגרו את ירכא, רק הפחידו את הציבור וזה עשה את העבודה ל 80% מהקהל. 

 

צריכים לסמוך יותר על הציבור, להסביר בדיוק איפה נדבקים יותר, איפה מסוכן להיות וזהו.

למרות שבמספרים שיש לנו עכשיו זה כנראה לא יעזור, בחגי תשרי נראה סוג של סגר לדעתי.

 

 

image.thumb.png.7d10edb4f72f4d30a08240bd39da1cd2.png

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

מדהים שמעל 24 שעות אין פה שום תגובה,

"...את מה שהביא לאסון בבירדון. אך כאן, ליד האולפן הקטן שלנו, בבולבאר סן מילמל, בביסטרו של פרנסואה, הקצפת מתוקה כתמיד ועשן הגולואז הקריר מתאבך במתיקות משפתיה המלאות של חתיכה מקרית. . על פי הידיעות שהצטברו ניתן להגיד עתה בבירור שהסופה הופיעה באופק הצרפתי בשעה אפס שש עשרים ואחת בדיוק. שעה שאצלנו, בקומת הסוויטות של מלון ז'ורז' סנק בפארי,עדיין יכולנו אני ושכמותי להתנמנם בין מצעי הסאטן מוזהבים ולקבל את הבשורות המרות עם הקרואסון הפריך של הבוקר"

 

ספוילר

 

 

פרשטיין?

 

 

 

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

למרות שבמספרים שיש לנו עכשיו זה כנראה לא יעזור, בחגי תשרי נראה סוג של סגר לדעתי.

כן, כבר מצטטים את גמזו מדבר על סגר בתשרי.

נדמה לי שכתבתי את זה, אבל אני לא מבין למה אני צריך להענש על מה שקורה במגזר החרדי או הערבי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בתאריך 13.8.2020 בשעה 21:15, יבגניפ כתב:

אבל נניח והיו מגיעים. מה הבעיה לסגור ערים אדומות, כמו שעושים בכל שאר המקומות בעולם?

 

אם רק העובדות היו גלויות לעיני כל

אמ;לק:

ציטוט

ועדת השרים לעניין אזור מוגבל החליטה הלילה (שישי) להכריז על שכונות מסוימות בכמה ערים ברחבי הארץ כ"אזורים מוגבלים" למשך שבעה ימים. אזורים אלו יוגבלו החל מהשעה 13:00 היום ועד יום שישי הבא - 17.7 בשעה 8:00. ב"אזורים המוגבלים" תוגבל הכניסה והיציאה אל האזור וממנו וכן תוגבל התנועה ופעילות העסקים בתוך האזור עצמו.

בירושלים הוחלט להטיל סגר על שכונות רוממה, קריית צאנז ובעלז וקריית מטרסדורף. בבית שמש יוטלו מגבלות על שכונות נחלה ומנוחה וקנה הבושם. בלוד יוגבלו השכונות גני יער וס"ח כשברמלה יוטלו מגבלות בשכונת עמידר ביל"ו, ובקריית מלאכי יוגבלו השכונות אחוזת רוטנר וחב"ד.
 
בנוסף לכך, החליטה ועדת השרים להכריז על שכונות הרכבת, שניר ונווה שלום בלוד כ"אזור מוגבל" למשך חמישה ימים נוספים, לאחר פקיעת ההכרזה הקודמת. הגבלת השכונות תימשך עד ליום רביעי - 15.7 בשעה 8:00. בנוסף לכך, מנכ"ל משרד הבריאות יחתום בהקדם על צו המגביל את פעילות מוסדות החינוך החל מגיל 10 במודיעין עילית, בבית שמש ובשכונות ג', ז' וח' באשדוד.

 

בתאריך 13.8.2020 בשעה 22:41, יבגניפ כתב:

מה האובססיה עם סגר *כללי*? למה לא לסגור את בני ברק, מודיעין עלית או כל מקום אחר פרטנית (כן, גם תל אביב אם יהיה צורך)?

 

מי מדבר על סגר כללי? מדברים על מודל הרמזור שכל מהותו זה חלוקה לערים ואפילו לשכונות בתוך ערים.

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 14:24, Gosser1860 כתב:

קודם כל, תפסיק לכתוב בשפה עם קומפיילר (סתם, סתם).

שנית, למה כל הזמן בילד נקי? לא חבל סתם לסבול?

 

הכי כיף לגלות שהילדה לחצה על כל מיני אותיות במקלדת בזמן ריצה 😂

חוצמזה לרוב אני לא עושה בילד נקי, בחמישי הייתי צריך בגלל שהייתי צריך קוד של מישהו אחר, והשינויים כללו גם דברים מאוד תשתיתיים, אז בלי לשאול אותי היה צריך בילד מלא.

בתאריך 14.8.2020 בשעה 17:56, Potato כתב:

זה בכוונה, ככה יש זמן להעביר בפורום.

זה ה"לצאת לסיגריה" של אנשי התוכנה.

 

compiling.png

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הבעיה עם מגבלות או סגרים לפי תוכנית הרמזור היא שאף אחד לא שם עליהם.

אנשים מהאזורים האלה יוצאים לעבודה, יוצאים לסופרים באיזורים אחרים (כי באיזור שלהם מסוכן).

או שולחים את הילדים לבני משפחה באיזורים או שכונות אחרות. 

ככה שבפועל לא רק שהתוכנית לא אפקטיבית , אלא היא מפיצה את המחלה לאיזורים אחרים. 

 

אבל זה בסדר,  מראש היו צריכים להביא מישהו כמו גמזו (שיצא נגד סגר מלא), לתת לו חודש או חודשיים לשחק בקקי.

ואז יגידו שניסו ואין ברירה אלא לאתחל את המערכת מחדש , לעשות rebulid  מלא .. ולא רק build רגיל. 

בחודש הקרוב נראה הרבה החלטות בסגנון של "יאללה בלאגן" .

16,000 תלמידי ישיבות (כסף למדינה)

פתיחת השמים (העלאת שווי של אל על)

העלמת עין לאירועים פיראטים. 

 

תכינו את המזווה, אמצע ספטמבר - סגר בצורה כזאת או אחרת. 

פורסם

טרמינולוגיה מבזה מפרויקטור הגיבוי של ביבי. אני נגד כל ההגבלות, אבל אני לא מפר אותם, ורוב מי שאני רואה סביבי, גם לא מפר אותם, אנשים אפילו לא ביקרו קרובי משפחה באדחא, במדינה בה ראש הממשלה והנשיא שלחו את האנשים לבידוד בחגים וחגגו עם משפחתם, בה בכיר ממשרד הבריאות מחלק אישורי כניסה לעשירים, איפה שהלכו לעין הסערה בניו יורק לייבא נוסעים לפה, איפה שהשותפים הקואליציוניים מאשרים אירועים של אלפים, ונותנים לעסקים גדולים אישור חריג לפתוח בגלל קשריהם, לבוא לקבוצת מיעוט, שאשכרה ויתרה על שני החגים העיקריים שלה, ולקרוא להם מפגעים, זאת חוצפה, יוהרה וחוסר מודעות עצמית.

אני מקווה שהקהילה תתן לו אצבע משולשת ותתחיל באמת להפר את ההגבלות, כי אם זה היחס, וזה הרמה של האחראיים על הדבר הזה, אז עדיף לנו לנסות את המחלה.

יש "קורבן" ראשון של קורונה בנצרת, בת 82 עם מחלות רקע קשות, מעניין למה משרד הבריאות הפסיר לפרסם סטטיסטיקה על המתים לפני שהתחילו הקפיצות המספרי המתים.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, khalil כתב:

לבוא לקבוצת מיעוט, שאשכרה ויתרה על שני החגים העיקריים שלה, ולקרוא להם מפגעים, זאת חוצפה, יוהרה וחוסר מודעות עצמית.

 

איך הפכת את זה לעניין של קבוצת מיעוט?

כאילו שהיהודים לא ויתרו על חגים בקרב המשפחה?

כאילו ביבי וריבלין וליברמן הם קבוצה מייצגת של היהודים?!

לא חשבתי שטיעון ברמה הזו יבוא ממך

לפני 14 דקות, korola כתב:

הבעיה עם מגבלות או סגרים לפי תוכנית הרמזור היא שאף אחד לא שם עליהם.

אנשים מהאזורים האלה יוצאים לעבודה, יוצאים לסופרים באיזורים אחרים (כי באיזור שלהם מסוכן).

או שולחים את הילדים לבני משפחה באיזורים או שכונות אחרות. 

ככה שבפועל לא רק שהתוכנית לא אפקטיבית , אלא היא מפיצה את המחלה לאיזורים אחרים. 

 

כי זה פייק סגר ופייק מגבלות

 

גם בתקופה שבאירופה לא יכלת להוציא אף מהדלת פה המגבלות דיברו על 100 מטר מהבית וכאלה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 12 דקות, khalil כתב:

טרמינולוגיה מבזה מפרויקטור הגיבוי של ביבי. אני נגד כל ההגבלות, אבל אני לא מפר אותם, ורוב מי שאני רואה סביבי, גם לא מפר אותם, אנשים אפילו לא ביקרו קרובי משפחה באדחא, במדינה בה ראש הממשלה והנשיא שלחו את האנשים לבידוד בחגים וחגגו עם משפחתם, בה בכיר ממשרד הבריאות מחלק אישורי כניסה לעשירים, איפה שהלכו לעין הסערה בניו יורק לייבא נוסעים לפה, איפה שהשותפים הקואליציוניים מאשרים אירועים של אלפים, ונותנים לעסקים גדולים אישור חריג לפתוח בגלל קשריהם, לבוא לקבוצת מיעוט, שאשכרה ויתרה על שני החגים העיקריים שלה, ולקרוא להם מפגעים, זאת חוצפה, יוהרה וחוסר מודעות עצמית.

עד לפה - מגה לייק.

 

לפני 13 דקות, khalil כתב:

אני מקווה שהקהילה תתן לו אצבע משולשת ותתחיל באמת להפר את ההגבלות, כי אם זה היחס, וזה הרמה של האחראיים על הדבר הזה,

פה קצת פחות. 

 

 

  • מעניין 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 25 דקות, khalil כתב:

מעניין למה משרד הבריאות הפסיר לפרסם סטטיסטיקה על המתים לפני שהתחילו הקפיצות המספרי המתים.

כי אז איך הוא ישכנע אותך שהם נלחמים בקורונה ומנצחים?

 

במספר הנדבקים היומי הם שולטים בעזרת כמות הבדיקות שהם עושים (וככה מראים ירידה בהדבקה).

במספר החולים הקשים הם שולטים בעזרת שינוי ההגדרה ושינויי אחוזי הסטורציה של החמצן (וככה מראים פסאודו-האטה)

 

לעזאזל, רק המתים הנבלות האלה לא משתפים פעולה עם המניפולציות שלהם.

לא מבקשים אישור, לא פועלים לפי התקשיר...פשוט מתים...

 

הזינוקים במספרי המתים הם אדירים והם המראה והנתון האמיתי שמראה שלא האטה ולא הכלה, הוירוס משתולל דיי באין מפריע, בעיקר כי  הפרוייקטור לא עושה כלום!

 

צהל כבר עושה תיחקורי חולים?

יש סגרים חכמים?

 

אין כלום.

כולם באיזה קיפאון כמו צבי מול הפנסים של המשאית.

 

 

והשוס הכי מצחיק, כאילו אין כלל קורונה...רק מבלבלים את המח על טיסות לחול כל הזמן, כאילו זה מה שחשוב עכשיו, שהישראלים יוכלו לטוס לקאזינואים בבורגאס ולקרחאנות באיה נאפה...

 

 

 

** עניינית להתבטאות של גמזו, אין ספק שמדובר בבחירת מילים אומללה שכמו שנאמר, רק תרחיק את החברה הערבית מהחברה היהודית ותגרום לניקור.

 

על מאה שערים או בני ברק הוא לא היה מעיז להגיד את זה כי הוא עוד לא היה הוגה את ה ע שבפיגוע וכבר היה נזרק לכלבים מתפקידו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפני 26 דקות, bagira כתב:

 

 

הזינוקים במספרי המתים הם אדירים והם המראה והנתון האמיתי שמראה שלא האטה ולא הכלה, הוירוס משתולל דיי באין מפריע, בעיקר כי  הפרוייקטור לא עושה כלום!

 

 

 

זה לא נכון שהוא לא עושה כלום, הוא מכין תוכניות וזה לוקח זמן.

לפני 3 שבועות הוא הציג מצגת יפה עם שקף שכולם צריכים למשוך בחבל ולהוריד את הR0 מתחת ל-1.

הוא אמר שהוא נגד סגרים ומצפה מהציבור לשמור על ההנחיות. 

כל הקו שלו היה, אנחנו לא מגבילים כולם אבל יש חוזה חדש.. 

אין הגבלות שכל אחד יגביל את עצמו..

לדעתו (וגם לדעתי) אם באמת אנשים היו מגבילים את כמות המגעים שלהם אז המספרים היו יורדים.

אנחנו עדיין רחוקים מקטסטורפה ובנתיים המספרים לא ממש עולים..

400 חולים קשה???? מתוכן רק 100 מונשמים?

איפה המערכת שהבטיחה שיש 3000 עמדות הנשמה? 

איפה המערכת שדיברה על פתיחת 3 בתי חולים שדה? 

 

בסה"כ המערכות יציבות וכולם מתפקדים לא רע. 

 

 

פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

איפה המערכת שהבטיחה שיש 3000 עמדות הנשמה? 

 

משקרים לך, יש 3000 מנשמים.

אף אחד לא אמר לך במפורש שמייצרים יכולת להנשים 3000 איש בו זמנית בישראל.

לכאורה הבדל סמנטי, בפועל ממש לא. יש 3000 מנשמים ויכולת להנשים אפילו לא עשירית מזה כנראה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...