Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

הכל כרגע מתנהל כמעט כשגרה רגילה. רק ללא ארועים גדולים, טיסות חול ועבודה מהמשרד. טרנספורטר, לא כולם זה הלקוחות שלך. בסביבה שלי נדחו 4 חתונות בינתיים. 

אני חושב שבממוצע לאנשים נמאס לשמוע מהקורונה לאחרונה, מכל מיני סיבות.

אחת היא מה שטרנספורטר מתאר וכבר דיברנו עליו פה (איומי סרק בתמותה המונית). ו

השני היא שמדובר במחלה סקטרויאלית.

 

אשים את שני הפרמטרים האלו בצד - ישראל נכשלה לחלוטין אבל לחלוטין במלחמה בקורונה. וזה אומר שגם במשבר הבא, תרבות השכונה והשבטיות תחגוג כאן. באסוש.

 

 

זה בדיוק מה שאני אומר מהימים הראשונים רק שבהתחלה אמרו שאני מדבר שטויות והיום אנשים מבינים אותי

אין שום קשר לחתונות של חברים שלך שנדחו. אם לחבר שלך יש 250 מוזמנים ש 150 מהם מבוגרים מאוד ולא יגיעו, ועוד 50 חברים זבל שנתפסים על הקורונה כדי לא לבוא, ברור שידחה

אבל החבר הזה הולך למסעדה, הוא נוסע לאילת עם כל התחלואה והעומס שיש שם, הוא עומד בתור בסופר ולא אכפת לו שאנשים נצמדים אליו "העיקר לסיים פה מהר"

חתונות זה לא הסממן היחיד לאם  אנשים מפחדים או לא

אז אתה סוג של אמרת מה שאני אומר

 

כל מי שמנסה לשכנע אותנו שאנשים יושבים בבית מפוחדים וכל 5 דק מורחים אלכוגל כדי לא להדביק את עצמם, חי בסרט רציני

לפני 42 דקות, יבגניפ כתב:

מכיוון שאף אחד לא יודע להסביר את התמותה הנמוכה, ישראל נכשלה לדעתי באופן גורף.

זה שאנחנו לא הפכנו לאיטליה או ספרד, זה פוקס מקרי. לא תוצאה של תגובה סבירה.

נכון, הערים האדומות הן חרדיות או ערביות. אבל זה לא כ"כ משנה. הממשלה פחות או יותר לא עשתה שום דבר מאז יום העצמאות כדי לשפר את המצב.

 

 

אני לא מסכים איתך שזה פוקס.

כשהיינו באפריל יכלת להגיד "עשו פה סגר אז אין הדבקות ואין תמותה"

אבל מאז עברו כמעט 5 חודשים

אין סגר,  אנשים עושים מה שבא להם, ואפילו כבר הפסיקו להדגיש כמה זה חשוב שאנשים לא יפגשו עם המבוגרים כי הם ידבקו וימותו

 

ומה קבלנו ? 2000 חולים ביום.....טוטאל 500 מתים

היו כאן המון הדבקות מאז שנגמר הסגר, אתה לא רואה שאין מתים ?

כשכבר יש מתים מדובר באנשים מאוד מבוגרים וחולים שככה או ככה כבר הודיעו למשפחות שלהם שנגמר הסיפור עוד לפני הקורונה

 

בטוח שעוד כמה שנים כשזה כבר לא יעניין אף אחד יעשו איזה כתבה של רבע עמוד על מחקר שגילה שהיו כאן פחות מתים בגלל פרמטר כזה או אחר כמו גיל, מחלות רקע וכו

אני חושב שכרגע כל המוחות מתמקדים בחיסון ולא בלנתח למה אנחנו בסדר ואחרים לא

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

התנהלות הממשלה - החלטה אחרת על ידי אדם שונה כל יומיים - הפכה את העניין לבדיחה בעיני הציבור. הרוב המוחלט שאני רואה בהחלט שומר על ריחוק ומסכות ככל שניתן אבל אף אחד כבר לא מחכה בחוץ בתור לסופר או 2 מטר מהאדם הבא בקופה.

 

  • רעיון טוב! 2

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אין שום קשר לחתונות של חברים שלך שנדחו.

יש. העולם לא בינארי. זה לא או הכל או כלום. 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אבל החבר הזה הולך למסעדה, הוא נוסע לאילת עם כל התחלואה והעומס שיש שם, הוא עומד בתור בסופר ולא אכפת לו שאנשים נצמדים אליו "העיקר לסיים פה מהר"

חתונות זה לא הסממן היחיד לאם  אנשים מפחדים או לא

לא כולם הולכים למסעדות. לא כולם נוסעם לאילת. לא אמרתי שחתונות זה הסמן היחידי. אמרתי שיש שגרה שהיא כמעט רגילה מינוס כמה דברים. בעולם שלך כולם חזרו לחיים רגילים לחלוטין. בשלי לא. לצורך העניין, המשרדים של החברה שאני עובד בה סגורים וברור לכולם שממשיכים לעבוד מהבית בעתיד הנראה לעין, למרות שאנחנו הולכים לסופר ואני אפילו יוצא לפאבים או מסעדות פעם - פעמיים בשבוע. 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אני לא מסכים איתך שזה פוקס.

כשהיינו באפריל יכלת להגיד "עשו פה סגר אז אין הדבקות ואין תמותה"

אבל מאז עברו כמעט 5 חודשים

אין סגר,  אנשים עושים מה שבא להם, ואפילו כבר הפסיקו להדגיש כמה זה חשוב שאנשים לא יפגשו עם המבוגרים כי הם ידבקו וימותו

לא הבנתי עם מה אתה לא מסכים או מה הטענה שלך.

כתבתי שיש אחוז תמותה נמוך בארץ לא בזכות פעילות אקטיבית של מישהו, אלא מתוך מקריות שכרגע אף אחד לא יודע להסביר.

אתה כותב לי שאתה לא מסכים ובתור הוכחה מסביר שבקושי מתים מהמחלה.

מה?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 13 שעות, Transporter כתב:

יש לי בראש כמה תחומים שאני רוצה להתפתח אליהם ולהשקיע בהם מעבר לתחומים שלי

מעבר לציניות והויכוחים, אני מעריך את התושיה והיוזמה שלך בעיקר בזמנים כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

לא כולם הולכים למסעדות. לא כולם נוסעם לאילת. לא אמרתי שחתונות זה הסמן היחידי. אמרתי שיש שגרה שהיא כמעט רגילה מינוס כמה דברים. בעולם שלך כולם חזרו לחיים רגילים לחלוטין. בשלי לא. לצורך העניין, המשרדים של החברה שאני עובד בה סגורים וברור לכולם שממשיכים לעבוד מהבית בעתיד הנראה לעין, למרות שאנחנו הולכים לסופר ואני אפילו יוצא לפאבים או מסעדות פעם - פעמיים בשבוע. 

 

זה בכלל לא בעולם שלי

אנשים אצלך חזרו מהבית כי ככה הבוס החליט. לא כי הם עשו הפגנה ואמרו שאו שהם עובדים מהבית או שהם מתפטרים

זאת החלטה שהבוס קיבל

אני בהקמה של עסק חדש ויש הנחיות מאוד ברורות איך לעבוד בו כדי שנוכל לעבוד "לפי תו סגול", אז בעסק עובדים ככה

זה אומר שבבית אני לא מארח ? שאני לא יוצא? שעצרתי את החיים ? לא. זה  אומר שבשביל לעבוד לפי החוק יש חוקים וצריך לשמור עליהם

 

זה שאין מופעים של 50,000 איש לא אומר שאנשים יושבים בבית מפוחדים

וזה מה שהוא ניסה לשכנע אותנו מקודם, שחוץ מ 50 איש שאני מכיר כולם בבית

בינתיים אתה רק מוכיח שאני צודק ולאנשים נמאס מהשטויות האלה.

 

 

לפני 10 דקות, itaysamurai כתב:

מעבר לציניות והויכוחים, אני מעריך את התושיה והיוזמה שלך בעיקר בזמנים כאלה.

 

אני תמיד אמרתי ותמיד אגיד שיש כסף בכל מקום

כשאתה מחזיק 3 עסקים שעובדים נון סטופ רוב השנה אין לך זמן להתחיל דברים חדשים כי מישהו צריך לנהל אותם 

אבל כשאתה בחופש ויש זמן להתעסק בזה זאת הזדמנות שאסור לוותר עליה

 

בהרבה מקרים בחיים איפה שאנשים ראו חלטורה אני ראיתי איך אפשר  לקחת את הקונספט ולייצר מזה המון כסף

עכשיו יש לנו קצת זמן אז עושים דברים שחשבתי עליהם הרבה זמן

לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

לא הבנתי עם מה אתה לא מסכים או מה הטענה שלך.

כתבתי שיש אחוז תמותה נמוך בארץ לא בזכות פעילות אקטיבית של מישהו, אלא מתוך מקריות שכרגע אף אחד לא יודע להסביר.

אתה כותב לי שאתה לא מסכים ובתור הוכחה מסביר שבקושי מתים מהמחלה.

מה?

 

 

אתה כתבת שזה פוקס

זה לא פוקס. כמו שזה לא פוקס שמתוך 100 צעירים אולי 1 או 2 יעברו את זה קשה, ואולי 0. יש לזה הסבר מדעי שאני ואתה לא חשופים אליו כרגע.  בחרת במילה לא נכונה

"פוקס" זה אם ההדבקות היו רק ביישוב ספציפי שיש בו מעט מאוד אנשים והצליחו לטפל בהם, ומחר הנגיף יצא לשאר הישובים ויהיו פה עשרות אלפי מתים

זה לא המצב.

יש הסבר רפואי\מדעי לסיבה שאין כאן הרבה מתים. תרוץ 400 עמודים אחורה ותראה שאמרתי בדיוק את זה- כרגע אין לאף אחד זמן לחקור את זה כי רוצים למצוא חיסון

אחרי שהכל יהיה מאחורינו יעברו כמה שנים ותשמע למה בישראל מתו פחות

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 14 שעות, מרק10 כתב:

 

מה שמעניין אותי וגם מדאיג אותי פתיחת השמים אשר מדברים עליה בעוד 10 ימים. 

זה מעולה ואני מאד מקווה שזה ישאר ככה עד לפחות אחרי החגים, אחרת אם כולם ישארו בארץ יהיו פקקים בחול המועד יותר גרועים ממה שהיה במחאת האתיופים.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני לא מבין למה יש את אוקספורד ומודרנה שמתקדמות מאוד עם החיסון

וכולם מתעקשים לדבר כאן על חיסון ישראלי ביוני 2021

עזבו שזה יהיה יותר זול

לא עדיף להסתמך על מקורות שכנראה יגיעו לשם לפנינו ?

 

לפני 9 דקות, SlowRide כתב:

זה מעולה ואני מאד מקווה שזה ישאר ככה עד לפחות אחרי החגים, אחרת אם כולם ישארו בארץ יהיו פקקים בחול המועד יותר גרועים ממה שהיה במחאת האתיופים.

 

לא לא אתה מפספס

כרגע בזמן שמדברים על לפתוח הכל ב 1.9

יש דיבור על סגר בסוף אוגוסט וסגר בחגים

אז אולי לא יהיו פקקים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

בינתיים אתה רק מוכיח שאני צודק ולאנשים נמאס מהשטויות האלה.

 

לא, מה שאני מוכיח זה את מה שאני אומר: לומדים לחיות בצל המגפה, על המגבלות שהיא יוצרת. ולכן אני הולך לסופר ויוצא למסעדות, אבל עובד מהבית ומשתדל לא לנסוע באוטובוסים. וחלק מהחברים שלי מוכנים להפגש רק בחוץ ולא בפאבים, למשל. וכמה אחרים דחו את החתונה. ולכן בבית מלון שהייתי בו לאחרונה ארוחת הבוקר הוגשה על ידי הצוות בכלים קטנים (במקום הבופה הרגיל), ולכן גם אתה עובד לפי התו הסגול.

לא כולם יושבים בבית מבוהלים וגם אין 100% חזרה לשגרה. את ויכוח הסרק "למה סופר כן וחתונה לא" אני לא הולך לנהל איתך. 

לפני 22 דקות, Transporter כתב:

ש הסבר רפואי\מדעי לסיבה שאין כאן הרבה מתים.

בוודאי שיש. זה לא סותר בשום צורה שהיא את מה שכתבתי. אתה לא אוהב את המילה "פוקס"? בסדר. קרא לזה "נסיבות", "מזל", "קוקוריקו". הטענה שלי היא שהמדינה הזניחה את הטיפול בקורונה, כמו שהיא מזניחה כל דבר אחר, והיה לנו "פוקס" \ "מזל" \ "נסיבות" \ "קוקוריקו" שאיש בשלטון לא צפה, לא מכיר ולא יודע להסביר כרגע ומנעו מוות המוני. ואני כותב את זה לא כדי להתווכח אם המחלה מסוכנת או לא, אלא כדי להזכיר, שוב, שאנחנו חיים במדינת ברדק ושזה לא דבר טוב. גם אם לפעמים המזל משחק לטובתנו.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 23 דקות, יבגניפ כתב:

לא, מה שאני מוכיח זה את מה שאני אומר: לומדים לחיות בצל המגפה, על המגבלות שהיא יוצרת. ולכן אני הולך לסופר ויוצא למסעדות, אבל עובד מהבית ומשתדל לא לנסוע באוטובוסים. וחלק מהחברים שלי מוכנים להפגש רק בחוץ ולא בפאבים, למשל. וכמה אחרים דחו את החתונה. ולכן בבית מלון שהייתי בו לאחרונה ארוחת הבוקר הוגשה על ידי הצוות בכלים קטנים (במקום הבופה הרגיל), ולכן גם אתה עובד לפי התו הסגול.

לא כולם יושבים בבית מבוהלים וגם אין 100% חזרה לשגרה. את ויכוח הסרק "למה סופר כן וחתונה לא" אני לא הולך לנהל איתך. 

 

עם רוב מה שאתה כתבת כאן אני מסכים וכתבתי את זה כמה פעמים בעבר

רוב האנשים כן חיים שיגרה רגילה. זה לא משנה אם עובדים מהבית או לא, כי בערב הם יוצאים ומבלים ונפגשים עם כולם כאילו אין קורונה ולא יושבים עם החברים שלהם עם מסכות ולא מפחיד אותם שהחברים שלהם הסתבבו בארץ כל השבוע, כשהם איתם הם בלי מסכות.

לפני חודש באמת האמנו שלא יהיו חתונות. היום אנשים החליטו שגם אם הייתה להם חתונה מושקעת עם 600 איש וזמר, הם יעשו אותה בוילה בידוק כמו שהייתה  צריכה להתקיים באולם עם זמר ועם כל המוזמנים האלה.

זה שאתה לא מכיר את זה, זה בסדר

אני חי את זה ויכול לעלות לך לכאן בכל שבוע עשרות חתונות שאני יודע עליהן

 

אז בוא נסכם שהרוב חיים כרגיל, יש כאלה שלא. אבל הם ממש לא הרוב

ושמח בשבילך שהיית בבית מלון ששמר על ההנחיות, רובם מפרים כל הנחיה אפשרית

לפני 26 דקות, יבגניפ כתב:

בוודאי שיש. זה לא סותר בשום צורה שהיא את מה שכתבתי. אתה לא אוהב את המילה "פוקס"? בסדר. קרא לזה "נסיבות", "מזל", "קוקוריקו". הטענה שלי היא שהמדינה הזניחה את הטיפול בקורונה, כמו שהיא מזניחה כל דבר אחר, והיה לנו "פוקס" \ "מזל" \ "נסיבות" \ "קוקוריקו" שאיש בשלטון לא צפה, לא מכיר ולא יודע להסביר כרגע ומנעו מוות המוני. ואני כותב את זה לא כדי להתווכח אם המחלה מסוכנת או לא, אלא כדי להזכיר, שוב, שאנחנו חיים במדינת ברדק ושזה לא דבר טוב. גם אם לפעמים המזל משחק לטובתנו.

 

גם את זה כתבתי בעבר, הממשלה נכשלה והנאשם נכשל ויכלנו כבר להיות מאחורי זה

רק תיקנתי אותך, לא היה פה שום פוקס. יש סיבה (רפואית הגיונית אמיתית) שכאן מתו פחות ואנחנו נדע אותה יום אחד כשיהיה לאנשים זמן לנתח את זה

פורסם

נזכרתי בקטע

אנחנו מדברים על זה מאז 25 בינואר.

ב 14 בינואר ארגון הבריאות העולמי אמרו שהקורונה לא מדבקת.

בעיתונות האמריקאית עד סוף ינואר עדיין היו מצטטים את ארגון הבריאות השקורונה לא מדבקת.

עכשיו אני חושב שזה וירוס פוליטי.

בחלק מהמדינות השמאל נגד היחס לוירוס, בחלק מהמדינות הימין נגד היחס לוירוס.

בארץ השמאל מצטטים את הימין הקיצוני בארה"ב.

אחרי הבחירות בארה"ב בנובמבר הכל ישתנה

 

 

אייל

פורסם

הדבר הכי עצוב, והוא אחד הגורמים לסקפטיות שלי כבר ממרץ זה המעורבות של הארגון הזה בהחלטות המתקבלות בעולם כולו, בעולם מתוקן, כל הצמרת של הארגון היתה נבעטת החוצה או לחלופין פשוט מדינות היו מתנערות ממנו.

מדינת ישראל כבר 4 חודשים מחוץ לסגר, ההדבקה התפשטה בסינריו הגרוע ביותר, נראה לי שאנחנו כבר חודש עם אלף נדבקים ביום בממוצע, אבל לא קרה כלום, המתים הם אותם מתים, התמותה הכללית לא מראה שום דרמה, אבל הרבה דרמה בתקשורת וכתוצאה מכך אצל חלקים מהציבור, אם זה הסיקור עבור כאלה תוצאות, לא רוצה לחשוב מה יעשו בחורף כשהתמותה והתחלואה הכללית קופצת.

 

פורסם

איך אתה מצפה ממישהו להיות בבריכה עם מסיכה?

אלה שמקובצים ביחד הם ככל הנראה אותה משפחה,המצב דיי סביר.

 

תוסיף לזה את החום של אילת גם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

איך אתה מצפה ממישהו להיות בבריכה עם מסיכה?

אלה שמקובצים ביחד הם ככל הנראה אותה משפחה,המצב דיי סביר.

 

תוסיף לזה את החום של אילת גם.

 

אני מצפה מאנשים לא לבוא לבתי  מלון בכלל

הראתי לך כאן לפני  יומיים שלא שמים מסכות גם בשטח המלון, נותנים ל 60 איש לעמוד אחד צמוד לשני בתור לחדר אוכל, עובדי המלון רואים את כל זה ולא מעירים לאף אחד

למה ללכת למלון?

 

אני גם לא מצפה שמסעדה תוציא את כל הסועדים בשביל שאני אוכל לשבת שם בלי להגעל מאנשים....אני פשוט לא הולך למסעדות כרגע או הולך למקומות  פתוחים
כשאתה רואה כמה אנשים הולכים למלונות (והראתי כאן שבוע שעבר את הפקקים בכניסה לקניון קרח) אתה מבין שאנשים לא מפחדים

ככה לגבי מלונות, ככה לגבי מסעדות קניונים ואירועים שמשבוע לשבוע עושים יותר

×
×
  • תוכן חדש...