Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם יציאה לשוק העבודה והכשרה על חשבון המעסיק מאפשרת להתפתח בכיוונים לא צפויים. לימודי תואר במתכונת הנוכחית נועדו להיות סוג של "אסמכתא" למעסיק פוטנציאל שצריך לבחור בין מאות מועמדים ללא ניסיון שהאדם שעומד מולם אינו אהבל וכדאי להם להשקיע בהכשרה שלו כי הוא ילמד מהר. אחרי שנכנסים לשוק העבודה ומשתלבים אף אחד לא מסתכל על התעודת האלה. 

לפני 6 דקות, korola כתב:

מה שנקרא עם האוכל בא התיאבון,

שהיינו על מעל 100 חולים ביום והתחילו לשחרר,  דיברו על 300 חולים ביום בתור מדד להפסיק את ההקלות.

עכשיו הורידו את הסף, יפה להם. 

הכפלה כל 10 ימים זה גידול של 7% במספר הנדבקים מהיום הקודם. 

 

אין מה להגיד מפה, אפשר רק להתפלל 

 

אם לא בודקים לא יודעים. 

פורסם

מדברים פה כל הזמן שאין תקציב בלתי מוגבל להחזיר למשק

שנצטרך לעלות מעמ או גזרות אחרות כדי לפצות על כל המענקים האלה

ובכל זאת

יש 60 מליון דולר פנויים לחלק לגויים

מישהו יזכור את זה כשהוא יספר לנו שנה הבאה שבזכותו ניצחנו את הקורונה ?

95561783_10220220884425236_4565875403327012864_o.jpg

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

מדברים פה כל הזמן שאין תקציב בלתי מוגבל להחזיר למשק

שנצטרך לעלות מעמ או גזרות אחרות כדי לפצות על כל המענקים האלה

ובכל זאת

יש 60 מליון דולר פנויים לחלק לגויים

מישהו יזכור את זה כשהוא יספר לנו שנה הבאה שבזכותו ניצחנו את הקורונה ?

95561783_10220220884425236_4565875403327012864_o.jpg

 

אל תתרגש זה גרושים במונחים של מדינה. 

פורסם

רתכים,מסגרים ומכונאי אחזקה מגיעים דיי מהר ל10-12 בחודש.

אנשים מעדיפים לשבת עם חולצה מכופתרת של מחסני חשמל ולא להתלכלך ולעבוד.

 

גם לבנות המין השני זה אולי נשמע לא משהו ובגלל זה הרתיעה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה בזיון טוטאלי, אחרי חודשיים של השבתת משק משחררים עם קריטריונים לסגר חדש שהם תרחיש מאוד סביר.

ככה לא מטפלים במגפה, ככה הורגים משק.

פורסם

הברירה האחרת היא לשחרר בצורה הרבה יותר הדרגתית, שכנראה פחות או יותר תבטיח עמידה בקריטריונים. אבל כולם לחוצים לשחרר מהר, ולא חושבים על המחר או על החודש הבא. כמה ישראלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 40 דקות, farkash7 כתב:

אני צחקתי? להפך זו בדיוק הנקודה שאני מעלה.
מי יסבול בנדל"ן כמה שנים כדי לצבור נסיון וותק עד שיגיע למשכורת גבוהה כשיש לו כאלה אלטרנטיבות?
 

 

למה לא ?

אני במשך שנים הרווחתי 200 שקל לערב כדי לצבור שם ונסיון ולהרוויח קצת יותר היום

כמובן שמי שאין לו מושג במכירות לא יצליח בנדלן

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

רתכים,מסגרים ומכונאי אחזקה מגיעים דיי מהר ל10-12 בחודש.

אנשים מעדיפים לשבת עם חולצה מכופתרת של מחסני חשמל ולא להתלכלך ולעבוד.

 

גם לבנות המין השני זה אולי נשמע לא משהו ובגלל זה הרתיעה.

 

קולגות שלי מגיעים לעבודה עם חולצות מכופתרות

אני לא רואה איך אפשר לעבוד ולהזיע עם חולצה מכופתרת, עובד עם טי שירט

מי שרוצה לראות אותי עם חולצה מכופתרת ורולקס אני יושב ככה במשרד

ובאופן כללי מי שחושב שחולצה מכופתרת הופכת אותי או אותו ליותר מצליח או להראות כזה, זה בדיוק ההפך

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, khalil כתב:

זה בזיון טוטאלי, אחרי חודשיים של השבתת משק משחררים עם קריטריונים לסגר חדש שהם תרחיש מאוד סביר.

ככה לא מטפלים במגפה, ככה הורגים משק.

 

כפי שכתבתי בעמודים קודמים הם כנראה נבהלו מאוד מנתוני האבטלה. מצד שני תסתכל על חצי הכוס המלאה אנחנו נשתתף בניסוי ענק שנועד לבדוק הסתברות להתפרצות שנייה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 דקות, khalil כתב:

זה בזיון טוטאלי, אחרי חודשיים של השבתת משק משחררים עם קריטריונים לסגר חדש שהם תרחיש מאוד סביר.

ככה לא מטפלים במגפה, ככה הורגים משק.

 

אני לא מתלונן על זה

מתלונן על התרומה המטומטמת הזאת

על סיפורים על "בירוקרטיה בהעברת המענק" איפה הייתה הבירוקרטיה שהיו צריכים לקנות צוללות?

למה אני צריך  לדעת מידת נעליים שלי מהצבא כדי לקבל מענק, אבל כדי לשלם מעמ ומס הכנסה אני צריך רק כתובת מייל ות.ז? למה זה לא עובדה באותה צורה?

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

הברירה האחרת היא לשחרר בצורה הרבה יותר הדרגתית, שכנראה פחות או יותר תבטיח עמידה בקריטריונים. אבל כולם לחוצים לשחרר מהר, ולא חושבים על המחר או על החודש הבא. כמה ישראלי.

ממש לא, הברירה האחרת היא להכיר שהוירוס לא שונה משפעת לאנשים בריאם בגיל העבודה, ולשחרר אותם, או לחילופין, להגיד לאנשים להצטייד באוכל ולנעול אותם לשבועיים.

מה עשינו בדיוק חודשיים? לא למדנו כלום.

היום קראתי שאנשים מעשנים או בהשמנת יתר לא יורשו לצאת, התוצאות מהעולם אומרות שמעשנים פחות פגיעים מלא מעשנים, וההבדל הסטטיסטי משמעותי, למה מעשנים לא אמורים לצאת לעבוד? לסימן טוב הפתרונים.

פורסם

גם לא היתה בירוקרטיה לזריקת הון על זיקוקים באירועי העצמאות - מזל שראשי הערים לא ספרו את ההזיה של רגב ולא זרמו עם ההנפצה. גם על המטס יכלו לוותר.

פורסם

חליל, כנראה שהעולם שלך מסתיים בגיל 50, כי אחרת אני לא מבין את הגישה שלך.

 

דרך אגב, תן לי רפרנס לכך שמעשנים נפגעים פחות מקורונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל,רצה איזו שמועה כזו שמעשנים נדבקים פחות,אבל ברגע שנדבקו המחלה אצלם קשה יותר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

מדברים פה כל הזמן שאין תקציב בלתי מוגבל להחזיר למשק

שנצטרך לעלות מעמ או גזרות אחרות כדי לפצות על כל המענקים האלה

ובכל זאת

יש 60 מליון דולר פנויים לחלק לגויים

מישהו יזכור את זה כשהוא יספר לנו שנה הבאה שבזכותו ניצחנו את הקורונה ?

 

כמה כסף הולך על קצבאות לחרדים?

מעדיף לתרום למאבק בקורונה במקום לחרדים.

×
×
  • תוכן חדש...