Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, farkash7 כתב:

ניסו את זה. הישראלים לא רוצים את הכסף.
התועלת הכלכלית והביטחונית בלשלם את הכסף הזה לפלסטינים גדולה יותר מהתועלת בלשכנע את הישראלים לעבוד בנדל״ן אז גם אין שום מוטיבציה להשקיע בזה מאמץ.

אוקי,אשמח לקישור שמראה לי את הניסוי.

המשפט השני,מדובר פה על המצב מלפני,תפסיק לחיות בעבר.

או שאתה נביא?

לפני כשעה, korola כתב:

א. 7 מליארד (הערכה גסה זה זניח),

ב. יש דבר כזה שנקרא מאזן הסחר/מאזן התשלומים.

תשלם פחות לפלסטינים והם יקנו ממך פחות, אולי מוצרים שעדיף לך לייצר אותם מאשר ייצור בענף הבנייה.

קורס מבוא לכלכלה לומדים על שני משקים שסוחרים בניהם, כשאר לכל צד יש יתרון יחסי בתחום מסויים.

תבדוק מה קורה אם מתקיים מסחר או שלא מתקיים מסחר.  

א.מה...?

ב.סיימת קורס לכלכלה לפני 20 שנים[נחש מה?הכלכלה התפתחה מאז והרבה עברה תהפוכות ודגש במיוחד על המצב כרגע].

מה הם קונים ממך בדיוק?למה שהישראלים לא יקנו יותר מוצרים כי יש להם יותר כסף?

אתה שוב משער דברים בלי להכניס את כל הנעלמים,אלא רק מתאים את זה לטענה שלך.

 

ראיתי רק עכשיו את ההודעה השנייה שפירסמת,אתה די סותר את עצמך.

אבל הבנת את הכיוון אשר אליו אני מכוון.

 

 

אנשים,אני מבין שיש פה הרבה שקשה לקבל את זה שהקורונה שינתה סדרי עולם,ולא חסר פה אנשים שכבר שכחו מה זה כאשר אין לך כסף ואתה מוכן לעבוד בכל דבר בשביל להביא אוכל לבית.אבל לא מדברים עלייכם,מדברים על שאר האנשים.

נגיד יהיה לנו עוד חודש 500K מובטלים,נראה לך 1% תהיה לו בעיה לעבוד בבנייה\בשדה?

בחקלאות כבר יש ישראלים-חלק ממועדפת אבל עדיין עובדים.

עריכה אחרונה על ידי arturkopit
פורסם

כן, זה בדיוק מה שבערך עשרה מגיבים מנסים לכתוב לך... לא אחוז ולא כלום.

לא רוצים. בשום מחיר. זה קטע תרבותי עמוק כזה.

אפשר להתרעם עד מחר או לקבל את זה...

 

כדי להגיע **באמת** למצב של חוסר ברירה, של "להיות או לחדול" ולא "מיליון עניים עם אייפון" צריך שממש תתמוטט המדינה בסגנון הדבר השחור. אנחנו לא שם והעולם לא שם.

 

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 1 דקה, hans כתב:

כן, זה בדיוק מה שבערך עשרה מגיבים מנסים לכתוב לך... לא אחוז ולא כלום.

לא רוצים. בשום מחיר. זה קטע תרבותי עמוק כזה.

אפשר להתרעם עד מחר או לקבל את זה...

 

כדי להגיע **באמת** למצב של חוסר ברירה, של "להיות או לחדול" ולא "מיליון עניים עם אייפון" צריך שממש תתמוטט המדינה בסגנון הדבר השחור. אנחנו לא שם והעולם לא שם.

 

אולי חמישה מגיבים.

השורה האחרונה אשר כתבתי פונה לכל אותם מגיבים ועונה להם בדיוק.

ידוע שיש פה חרא של תרבות של חוסר רצון לעבוד קשה,בין אם זה בנייה,חקלאות או אפילו למלצר יותר מ6שעות.

זה מתחיל אצל כל אחד במשפחה המצומצמת ואח"כ אנשים פולטים את זה  לסביבה וזה מה שנהיה.

 

כולם פה מתרצים תירוצים רק בשביל שהילד\ים שלהם לא יעבדו בבנייה וגם כיוון שהם שכחו מה זה להיות רעבים ללחם או ממש רוצים משהו לקנות.

 

פורסם

בפעם המיליון - אין פה רעבים ללחם. וגם כשהיו רעבים ללחם בשנות ה-30 בארץ - בודדים עבדו בעבודות כפיים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

1. בתחית דרכי כחשמלאי יצא לי לעבוד בהרבה בניות. חיבור לוחות חשמל, תאורה שקעים וכו... רוב עובדי הבניה היו סינים, ערבים, קצת רומנים (אני חושב) ועולים חדשים מרוסיה. ישראלים לא מוכנים לעבוד בעבודות כאלו.

2. איזה מיתון? לפני שעה בערך נסעתי לביג בבאר שבע לקנות טבק. המקום היה מפוצץ כאילו לא קרה כלום.

פורסם
לפני 4 דקות, hans כתב:

בפעם המיליון - אין פה רעבים ללחם. וגם כשהיו רעבים ללחם בשנות ה-30 בארץ - בודדים עבדו בעבודות כפיים.

פעם שלישית שאתה כותב את זה,לא פעם מיליון.בשנות ה30 עבדו פה עבדו כפיים ולא בודדים.

ויש פה רעבים ללחם.

 

@Ldh_88 זה הקטע המצחיק,אנשים שבכו לפני שבוע שאין להם כסף רצים עכשיו לבזבז הכל בFOOTLOCKER

פורסם

ולפני קורונה לא צילמו מובטלים שיושבים בפיצוציה ובוכים על העוני תוך כדי בירה+סיגריה?

אף אחד לא התכוון להתחיל לעבוד בחקלאות או בניה .

עוד ברוסיה היתה בדיחה

מנהל עבודה אומר ליהודי : תיקח עט חפירה ותתחיל לעבוד.

יהודי מסתכל על העט מכל הכיוונים...

מנהל : מה אתה מחפש?

יהודי: מנוע

מנהל: איפה ראית עט חפירה עם מנוע?

יהודי :

איפה ראית יהודי עם עט חפירה?

 

 

 

 

  • מצחיק 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ידוע שיש פה חרא של גישה כלפי בנייה וחקלאות.

יש אינספור דרכים שבאמצעותן ניתן לעודד הכנסת יהודים לבנייה.

מועדפת בבנייה.

צימצום קצבאות-למשל קצבת ילדים רק עד 3 ילדים.

כל אדם מובטל אשר מסרב לעבוד לשלוח אותו לבנייה ,אם הוא מסרב הוא מוזמן לרעוב.

פתרונות יש להכל,הבעיה שלממשלה לא אכפת.

פורסם
לפני 10 דקות, arturkopit כתב:

 

@Ldh_88 זה הקטע המצחיק,אנשים שבכו לפני שבוע שאין להם כסף רצים עכשיו לבזבז הכל בFOOTLOCKER

 

בטח קיבלו הזרמה מחברת אשראי כלשהי בריבית פריים + 15% אחוז. 

פורסם
לפני 1 דקה, arturkopit כתב:

כל אדם מובטל אשר מסרב לעבוד לשלוח אותו לבנייה ,אם הוא מסרב הוא מוזמן לרעוב.

 

באמת שאני לא מבין למה לא עושים את זה.

פורסם (נערך)

כי אנחנו לא ברית המועצות בתקופה של סטאלין. אתה לא יכול לתת לאנשים בחירה בין עבודה באתר בנייה ובין מוות מרעב. זה לא עובד ככה. 

 

לא כולם מתאימים לעבוד בבנייה מבחינה רפואית/פיזית/כישורים. בנוסף מדובר במקצוע מסוכן שגבה 47 הרוגים בשנת 2019 ואלוהים יודע כמה פצועים שויושבים היום על קצבאות ביטוח לאומי. בנוסף על בנוסף לא שמעתי על קבלנים שפתחו קמפיין גיוס והכשרה של עובדים לענף הבנייה אז כנראה הם יודעים מה הסיכויים לגייס ישראלים לתחום ומבינים שבכלל לא שווה להשקיע בהם כי 99% שהם יברחו אחרי מספר ימים לעבודה יותר נוחה ובטוחה בתמורה לפחות כסף בתלוש. לכן מביאים סינים שעבורם משכורת ישראלית באתר בנייה זה כמו לזכות בלוטו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, arturkopit כתב:

פעם שלישית שאתה כותב את זה,לא פעם מיליון.בשנות ה30 עבדו פה עבדו כפיים ולא בודדים.

ויש פה רעבים ללחם.

 

@Ldh_88 זה הקטע המצחיק,אנשים שבכו לפני שבוע שאין להם כסף רצים עכשיו לבזבז הכל בFOOTLOCKER


ארתור הקורונה כנראה לא תשנה כלום. הנה אתה אומר בעצמך, אנשים לא עובדים רק פתחו להם את הקניון והם רצים לשם.
גם אם הקורונה בדרך נס תגרום לאנשים קצת להתפכח אין סיכוי שהיא תגרום לישראלים ללכת לעבוד בבניין.

אני נותן לך משימה. לך תמצא רצף ישראלי/קבלן ריצוף ישראלי. אחרי שמצאת ושילמת לו כסף תפתיע אותו ותגיע למקום העבודה. אם אתה לא מוצא שם שני ערבים/שני סינים/סיני ואריתראי/שלושה אריתראים שלא יודעים מה לעשות אני צנצנת.

מה אני מנסה להגיד לך? תן לישראלי 1000 שקל יומית הוא לא יעבוד דקה. הוא יתחיל להסתובב ולחפש מי ירצף במקומו, יעמיס אותו על האוטו, יתן לו 700 שקל אם הוא מקצוען, ישים בכיס 300 וילך לחפש את הבא שצריך רצף. אין סיכוי שתגרום לו לעבוד בבניין.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם




כל אדם מובטל אשר מסרב לעבוד לשלוח אותו לבנייה ,אם הוא מסרב הוא מוזמן לרעוב.



גישה מעניינת - לפני 30 שנה ברחתי ממקום עם גישה כזאת.
בבקשה אל תביא אותה לכאן.
אפשר לעודד אנשים לעבוד בשיטות אחרות חוץ ממחנות עבודה.
עכשיו יש מיליון מובטלים שרובם יצאו לחל"ת ( אבטלה זמנית ). כאשר קורונה תיגמר סופית, אפשר לראות כמה נשארו מובטלים ולכוון אותם להכשרה למקצועות שיש בהם ביקוש/ פרנסה / עתיד.
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואו הניתוחים החברתיים פה מרשימים יותר ויותר מפוסט לפוסט.

לפני 5 דקות, Ldh_88 כתב:

באמת שאני לא מבין למה לא עושים את זה.

אולי כי אחוז המובטלים די נמוך בשגרה, כולל אנשים שעובדים בעבודות שחורות ולא רק יהודים? זו סיבה אחת. אחרת היא שכנראה, אני לא יודע, צריך הכשרה כלשהי לעבוד בבניין.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אם מישהו דובר רוסית, הכי מעניין זה בלארוסיה, שם אפילו כדורגל עדיין משחקים, והתרופה המומלצת זה וודקה.

×
×
  • תוכן חדש...