Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, אני נואש כבר מהכסא בג'אסטי, לפני שאני הולך לשפוך את כספי על באקט בג'אסטי, ומיותר שתצחקו עלי, אני יודע שזה לא אוטו ספורט, אבל זה שהוא לא ספורטיבי זה לא אומר שהוא יהיה אוטו לא נוח.

אחרי נסיונות נואשים להתאים כסאות של 206 לאוטו, אני צריך לדעת מידת רוחב של מושב באימברזה טורבו, ואת המרחק בין המסילות.

 

תודה, וערב טוב.

כמו כן אם למישהו יש מידע על כסא שבטוח ניתן להתאמה לרכבי, אודה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כסא אימפרזה הוא באותו רוחב מסילות של 205GTI - יש לי שניים כאלו ב CTI שלי.

 

אם אתה לא משתמש בכסאות של ה 206 שנתתי לך במתנה אני מבקש שתמסור אותם בחינם! למישהו אחר שצריך, או שתחזיר לי אותם - כי יש הרבה נוספים שביקשו את הכסאות האלו. היות והיית הראשון - אתה קיבלת אותם - אבל, אם הם לא טובים לך - תעביר למי שצריך. למרות שאני מעריך שהשקעת לא מעט עבודה בניקיון שלהם....

:wink:

 

אני אנסה למצוא לך כסאות של 106 - זה בטח יתאים לך....

אלון

פורסם

אלון, הכסאות ימסרו לאותו בעל 205 שרציתי לארגן גם לו, מקובל ?

תהיה בקשר, ותודה רבה על עזרתך האדיבה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ערב טוב, אני נואש כבר מהכסא בג'אסטי, לפני שאני הולך לשפוך את כספי על באקט בג'אסטי, ומיותר שתצחקו עלי, אני יודע שזה לא אוטו ספורט, אבל זה שהוא לא ספורטיבי זה לא אומר שהוא יהיה אוטו לא נוח.

אחרי נסיונות נואשים להתאים כסאות של 206 לאוטו, אני צריך לדעת מידת רוחב של מושב באימברזה טורבו, ואת המרחק בין המסילות.

 

תודה, וערב טוב.

כמו כן אם למישהו יש מידע על כסא שבטוח ניתן להתאמה לרכבי, אודה...

נסה להתאים כסאות אחרים נפוצים יותר:

1. לאימפרזה ממודל 2000-2001 יש מושבים טובים (ריפוד שחור - תמיכה צידית טובה)

2. לגאסי דור שני - גם כן תמיכה צידית טובה (מושב מעט קשיח אך עמיד מאוד ולא שוקע).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם אתה מחפש נוחות אין לך מה לחפש כיסא של אימפרזה טורבו.

(בתור בעלים של כיסא כזה,שהגיע עם שאר האוטו)

ואם אתה מחפש נוחות , אז בטח אין לך מה לחפש בבאקט...:?
פורסם
איציק - אתה מתכוון ל-LX או לNEWAGE (יש את שניהם במודלים אלו) כי לנו יש LX 2001 והכיסא לא ממש נוח...

לא NEWAGE, אני מדבר על LX האחרון שהיה צמוד מאוד למכירות של ה NEWAGE.

אני לא אכנס איתך לנושא הנוחות כי נוחות זה עניין סובייקטיבי לחלוטין.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...