Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההתנהגות לא מענינת, האוטו יהיה בעיקר לקו ישר ...

 

וסטס ... נו באמת... רגועה?! לא לעבור 3500 סל"ד ?! :hihi:

ק ו י ש ר ?

 

לא חבל לבזבז מכונת נהיגה שכזו על רייסים? אורן מה ניהיה איתך?

 

אתה רוצה אוטו לקו ישר ולרייסים תקנה עונדה....

 

***עריכה, נא לנקות את המקלדת, נראה כאילו מקשי סימן השאלה ו-ך נתקעים***

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם
עם כל בוסט קונטרולר אפשר להוריד גדישה אפילו מתחת לסטנדרט...

ובקשר ל300 כ"ס - :? :?

אולי רק אם יש לו טורבו שונה וכל מיני חמוצים...

עם בוסט קונטרולר (או ברז... לא משנה עם זה מכני או חשמלי לגודמא גריידי פרופק).. אתה יכול רק להעלות... להוריד אתה לא יכול מבלי לשנות כיווני ניהול מחשב או ווייסגייט....

 

בסובארו לפחות..

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

מוזר. :?

אני מכיר אנשים עם סובארו שמשחקים חופשי עם הגדישה...בין 0.6 ל1.4...

אני אברר את העניין.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

קח סטארט אף אחרת

 

תוריד את הדלקן מהסובארו ליסינג ותתקין אותו על הטורבו:-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

רעיון מצויין התקנת מע' גז לסובארו.

 

 

אני עובד על רעיון דומה לפורסטר טורבו שלי.

 

מחיר התקנת המע' ממש ממש אינו זול + יש רק תחנת תידלוק חוקית אחת במרכז (במוסך המרכזי של סובארו).

ביצעתי מחקר די מעמיק בנושא.

אם תרצה לדעת יתרונות וחסרונות, אשמח לעזור.

 

יש לציין כי עד היום עדיין לא הותקנה מע' גז לטורבו אבל יש אחת כזו במוסך המרכזי של סובארו שממתינה לאוטו שלי.

מיקי

פורסם
רעיון מצויין התקנת מע' גז לסובארו.

 

 

אני עובד על רעיון דומה לפורסטר טורבו שלי.

 

מחיר התקנת המע' ממש ממש אינו זול + יש רק תחנת תידלוק חוקית אחת במרכז (במוסך המרכזי של סובארו).

ביצעתי מחקר די מעמיק בנושא.

אם תרצה לדעת יתרונות וחסרונות, אשמח לעזור.

 

יש לציין כי עד היום עדיין לא הותקנה מע' גז לטורבו אבל יש אחת כזו במוסך המרכזי של סובארו שממתינה לאוטו שלי.

נפתחה תחנת תדלוק גז באבן יהודה.

 

שבוע הבא אני אעדכן בפרטים למעוניינים

 

כמו כן כל יום שישי מהבוקר עד הצהריים יש הדגמה של חברת ECODRIVE על הלאנטיס שלהם של המערכת שהם מתקינים.

 

ההדגמה מתקיימת בקניון דרורים בצומת בני דרור.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לדעתי כדאי לך לא לבזבז את הכסף על אימפרזה אלא על שיעורי נהיגה טובים!!!

רק לקו ישר אתה לא צריך אימפרזה טורבו אלא רכב אמריקאי כגון קורבט!

תעשה שוב שיקולים מכיוון שאתה מדבר קצת לא הגיוני!!!!!

אנחנו מכירים ? מניין לך שלא עשיתי כבר עשרות שיעורי נהיגה? חוצפן...

 

ולגבי אמריקאית ... ה-ל-ו-ו-א-י ויכלתי !!!!!!!!!!!!! אם היה לי כסף לקורבט, אני מבטיח לך שהיא הייתה מזמן בחניה :)

 

אבל מכיון שאין ... אז אימפרזה עם T04\T34 , גיר מחוזק, קלאטש טוב ואפקסי יתנו לי הרבה הנאה ;)

 

אגב באמת הקטע של הגז כרגע נשמע לא כייפי במיוחד ... נו טוב .. אז נסע על הליסינג ועל האימפרזה רק בלילה :D

פורסם
השאלה היא כמה זה יעלה ...

 

האם לא מחליפים את כל החלקים של הדלק ובכך מבטלים את האופצייה "לשחק" בינהם.

 

דניאל.

יש בארץ מספר רכבים שבהם ניתן לתדלק דלק, וכשרוצים להחליף למילוי גז.

שתיי מערכות ברכב אחד.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בכל המקומות שבדקתי, המערכת גז היא בנוסף למערכת הדלק, אין היא מבטלת כלום , יש מתג , שאיתו אפשר להחליף מתי שרק רוצים (כנל בזמן נסיעה)

התודעה של נסיעה ברכב עם גז ולא עם דלק עדיין לא מושרשת בציבור הנוהגים הישראלים, ולכן גם תחנות מילוי הגז הן מועטות.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...