Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוכל לעשות טרייד-אין, אבל לא יסבסדו לך אותו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תוכל לעשות טרייד-אין, אבל לא יסבסדו לך אותו.

מה זאת אומרת יסבסדו?

ניסיתי לשאול אם אפשר לקבל מחיר מחירון על הרכב שלי ולהוסיף את היתרה לפי מחירי המבצע

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

 

 

פורסם

לקבל מחיר מחירון = סבסוד (אפילו עמוק). לא - אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לקבל מחיר מחירון = סבסוד (אפילו עמוק). לא - אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
תודה על ההסבר

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם
בתאריך 1.7.2020 בשעה 15:29, פבל כתב:

לובינסקי השלימה את המהלך להפוך את דגמי אופל לזולים יותר מאלו של פיג'ו וסיטרואן. בינתיים לפחות בכל הנוגע לגרנדלנד.

 

551290190_MAIN---2020.thumb.jpg.32b3172f8fefdd7c2499f47f04239f66.jpg

 

לא נהגתי על אף אופל אחרי המעבר לpsa

 

 לפני כן נהגתי על לא מעט דגמים, שאף אחד מהם לא היה ראוי לשם רכב, מוצרים לא שלמים ולא אפויים. 

הקהל הישראלי הצביע ברגליים ולא קנה את העגלות האלו  ומי שכבר קנה זה עשה את זה או בליסינג או בחיתוך חד במחירון

 

לובינסקי עושה כאן מהלך מעולה, כדי להעלות אותם על הכביש ולרוץ עם נתוני המכירות למעלה 

ברגע שאופל יהפוך למותג לגיטימי יהיה אפשר גם לתמחר אותו יקר יותר 

 

כעת חוששני שגם במחיר הזה אף אחד לא ירכוש אותו. 

 

צריך לעשות עוד מבצעים... 

 

  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, מיכאל רדמיני כתב:

 

לא נהגתי על אף אופל אחרי המעבר לpsa

 

 לפני כן נהגתי על לא מעט דגמים, שאף אחד מהם לא היה ראוי לשם רכב, מוצרים לא שלמים ולא אפויים. 

הקהל הישראלי הצביע ברגליים ולא קנה את העגלות האלו  ומי שכבר קנה זה עשה את זה או בליסינג או בחיתוך חד במחירון

 

לובינסקי עושה כאן מהלך מעולה, כדי להעלות אותם על הכביש ולרוץ עם נתוני המכירות למעלה 

ברגע שאופל יהפוך למותג לגיטימי יהיה אפשר גם לתמחר אותו יקר יותר 

 

כעת חוששני שגם במחיר הזה אף אחד לא ירכוש אותו. 

 

צריך לעשות עוד מבצעים... 

 

כמו פורד עם הפוקוס החדשה.

ולדעתי עדיין זה לא מספיק בשביל שלקוח ישראלי ממוצע יקנה אותה.

מה גם שבשוק היד 2 היא תהיה שווה משמועתית פחות מקורולה.

לפיזו הלך עם ה 3008 כי היא באמת משהו מיוחד...

פלוס מחיר השקה טוב.

אחכ שהלך להם הם העלו את המחיר בהדרגה.

 

  • אהבתי 1
פורסם

אני נהגתי במוקה שהיה טוב יותר מהטראקס, ובאסטרה שהייתה מוצלחת יותר מהקרוז כך שעם רכיבי ג'נרל מוטורס הם הצליחו לעשות מכוניות יותר טובות משל שברולט.

מצד שני, נהגתי בקרוסלנד והיה סופר מאכזב, רכב שלא ממש ברור למי הוא מיועד, לפחות בארץ, ובטח בתמחור שנתנו לו אצל היבואן הקודם.

הגרנדלנד נראה מעולה ובמחיר הזה בגרסת הדיזל הוא אלטרנטיבה מצויינת לספורטאז' דיזל.

המבצע של הוט תקף אגב גם לחברי הסתדרות המורים ואני דיי בטוח שגם לקרנות השוטרים והשב"ס, הבנזין הבסיסי זול יותר ממשפחתיות קומפקטיות בסיסיות וגם הדיזל הבסיסי מוצע במחיר מעולה ורמת האבזור לגמרי מספקת.

הקרוסלנד לעומת זאת עדיין רחוק ממחיר רלוונטי למה שהוא מציע.

פורסם

הקרוסלנד נועד להחליף את המריבה, וגם לי לא ברור מה ההבדל בינו לבין המוקה החדשה.

 

באופן כללי הקרוסאוברים הקטנים באירופה החליפו באופן עקיף את המיניואנים הקטנים - רנו מודוס הוחלף בקפצ'ור, פיג'ו 207 סטיישן הוחלף ב-2008, קיה ונגה הוחלפה בסטוניק, יונדאי ix20 הוחלף בקונה, סקודה רומסטר הוחלף בקאמיק...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מענין, הנסיון שלי בנסיעת מבחן עם הקרוסלנד היה שונה בתכלית, סוג של 2008 ( טרם הדגם החדש שעוד לא היה בספרים אז ), אז מדובר היה ברכב נעים מאוד, חזק יחסית וקומפקטי עם יתרון בכל הנוגע למרווח פנים ומטען יחסית לאח הצרפתי. היום כשיש לו עוד 20 סוסים במנוע יש להניח שהחוויה אף טובה יותר. החיסרון היחיד שמערכות הבטיחות שלו היו לא שלמות, אבל לגבי כמי שלא במיוחד מתלהב מהן, לא מדובר בחיסרון. לטעמי גם היום בחירה לא רעה, יחסית נניח לארונה וכאלו.

פורסם

זה לגמרי עניין של טעם, אבל לדעתי העיצוב גרוע ולא ממש מתאמץ להיראות כמו suv כמו המתחרים וזה מה שהלקוחות בסגמנט הזה מחפשים.

מעבר לזה יחידת ההנעה לא מעודנת, רועדת ורוטטת המון והגיר חובט. המזגן היה מזעזע בקטע אחר והמחיר בזמנו היה מוגזם.

לזכותו נוחות נסיעה טובה ותא נוסעים מרווח ומאוד שימושי, מיקרוואן במיטבו, אבל הקטגוריה גוועה ולכן המריבה מת, וזה מה שגורם לי לתהות למי הרכב הזה מיועד?

היום הוא קצת נתקע באמצע בין הכלים הקטנים והזולים כמו ארונה סטוניק ווניו, לבין קאמיק, ג'וק ו-2008. התמורה למחיר השתפרה עם הפחתת המחיר ויחידת ההנעה המחוזקת אבל העיצוב עדיין מוזר והמותג מת למדי אז הקונים מצביעים ברגליים.

×
×
  • תוכן חדש...