Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

orankohn

אטראז' במקור ליסינג/צה"ל ב- 20K - מציאה או מלכודת?

Recommended Posts

כל מקרה לגופו.. בצבא עושים טיפולים לפי קילומטראז' וכל הטיפולים במוסך יבואן. הייתי חושש רק מהמצב של תיבת ההילוכים הרציפה אחרי שירות בצה''ל. אם יש אחריות נורמלית לגיר ולמנוע, נראה שהרכב לא עבר תאונות קשות, יכולה בהחלט להיות אפשרות לאנשים שלא מתעניינים ברכבים ורוצים כלי אוטומטי פשוט ולא יקר.


Suzuki Alto GLX 1.0 2011 5MT

הילד ענק!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, orankohn כתב:

1. האם מי שקונה כזו עושה עסקה טובה? האם מדובר ב"מציאה" או זו מלכודת דבש לפראיירים ? 

 

לדעתי מלכודת דבש: מדובר ברכב שמיוצר עבור מדינות מתפתחות וככזה היכולות הדינמיות שלו ירודות, כמו כן רמת הגימור שלו נמוכה. תוסיף לזה שירות ארוך בצה"ל, מקום בו בסבירות גבוהה ננהג על ידי אינספור חיילים ותוחזק ברמה בסיסית.

בסופו של יום אתה מקבל מה שאתה משלם. עדיף להוסיף לתקציב ולרכוש משהו יותר מוצלח.


"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה אם לרכוש מכונית את רק ישירות מחברת הליסינג ( אלדן / שלמה סיסקט ) ולא מסוחרים שבד"כ מקבלים את הסחורה הפחות אטרקטיבית, גם אם המחיר בחברת הליסינג גבוה במעט.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אגיב לגבי המצב של המכוניות המשומשות. אני מניח שכמו בכל דבר בעולם, יש ספקטרום - החל ממכוניות כמו זו של בעלה של חברה של אשתי שנוסע בעיקר בתוך תל אביב ולהורים בצפון ועד מכוניות שנראות כמו הדימקס שנהגתי עליה באחד המילואימים האחרונים שלי, שאחרי 130 ומשהו אלף ק"מ, רק רציתי לקחת אותה לאיזו דיונה מאחורי צאלים ולגאול אותה מייסוריה. 

 

האטראג' באופן כללי... איך אומר זאת בעדינות? היא גורמת לספייס סטאר מההודעה של @GhostBuster להרגיש כמו פרי האהבה של C63 עם בנטלי מולסאן. למיטב זכרוני, האטראז' היא המכונית הכי גרועה שיצא לי לנהוג בה. ובפער לא קטן. ונהגתי בכמה וכמה מכוניות לא מאוד טובות.

  • עצה טובה! 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה - איך מגלים שרכב עבר התעללות מכאנית?

יצא לי להיות במאגר של רכבי ליסינג בצריפין בזמן שהייתי חייל סדיר, היו שם לא מעט מכוניות שנראו בסדר גמור.

איך הן ננהגו ומי נהג עליהן? זה סיפור אחר לגמרי.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כזאת, שנתון סוף 16 (מהדגמים המפוארים {חחח}, מגנזיום, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מולטימדיה, הנעה ללא מפתח, פנסי ערפל, דיפון דלתות ולוח שעונים "משופרים", מוביליי), מגרדת את ה200 אלף ק"מ. מלבד החלפת גיר באיזור ה150 אלף לדעתי (התחיל להחליק), 0 תקלות. טיפולים שוטפים בלבד. 

מצד אחד, אני יודע שההסכם של צה"ל עם חברות ההשכרה מחייב אותן בשימוש בחלפים מקוריים בלבד בטיפולים התקופתיים.

בעל רכב שחרג מטיפול ק"מ/טסט/ביקורת תלת חודשית נשפט ויש מפקדים שגם דורשים להעמיד את הרכב ביחידה.

מנגד, לדעתי, שגרת האחזקה לא נעשת לגמרי לפי הספר (החלפת פלגים פעם בשחכתי, בגלל זה רבות מהן מצלצלות כמו מטורפות, מסנן מזגן אני מחליף בעצמי, בחיים לא החליפו לי יזום). הרכב נושק ל200 אלף ואין אפילו הזעה שמן ולו הקטנה ביותר משום מכלול ברכב. המנוע נראה ומרגיש כמו ביומו הראשון (לא סוחב כהרגלו).

 

לדעתי, כרכב משפחתי לנסיעה למי שלא מעניין אותו כלום מלבד להגיע מנקודה א' לב' הרכב יעשה את זה בצורה אמינה וזולה מאוד לאחזקה.

 

מעניין מה עושים עם רכבים שעברו את ה-150 אק"מ לשנתונים שהגיעו למגרשים. רבות מהן הגיעו ל250-300 אלף, מעניין מה דינם.

 

מי שרשם שיש לו שכן עם המון תקלות, אי אפשר לדעת מה ההיסטוריה של הרכב, לפעמים אפשר ליפול על 'לימון' וזה יכול תקרות גם במרצדס. היה איתי בחטיבה ק.אגם שדרס בכביש מהיר בעל חיים, כתוצאה מכך נוצר חור ברדיאטור ובמהלך הנסיעה המנוע נהרס בגלל התחממות. אחרי ההחלפת מנוע, הוא לא הפסיק להתקע על בסיס שבועי.

 

 

לצערי, אני אצטרך לחכות עוד שנה פלוס להחלפת הרכב לאיביזה/אי 20 בגלל שנתון הרכב - 2016.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI
  • תודה 1

עד מתי ספטמבר 08.:(

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 49 דקות, dorsht כתב:

השאלה - איך מגלים שרכב עבר התעללות מכאנית?

 

בשילוב מנוע/גיר הזה קשה מאד להתעלל מכאנית אם בכלל.

 

מה שאפשר לעשות בקלות עם המכוניות הללו הוא לנסוע בשטח - ולכן הייתי בודק את תחתית הרכב בשבע עיניים לפני רכישה.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שהייתה לו ספייסטאר ועבר איתה טיפול החלפת שמן גיר, וראה פה בפורום ספרות לגבי אחזקת הגיר, אני יכול להגיד בוודאות שבארץ לא מטפלים בגיר הזה כמו שצריך, גם לא במורשה. אני יכול להבין אולי למה- בגלל עלויות מאוד גבוהות של שמן הגיר. 

 

לכן אני לא אתפלא אם הוא לא מאריך חיים בנסיעה יחסית אגרסיבית. 

 

באופן כללי, למרות היתרונות של הגיר הזה לעומת רובוטיים חד מצמדיים, הייתי נמנע לרכוש רכב עם הגיר הזה, קל וחומר יוצא צבא. 


משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, zvit כתב:

 

בשילוב מנוע/גיר הזה קשה מאד להתעלל מכאנית אם בכלל.

 

מה שאפשר לעשות בקלות עם המכוניות הללו הוא לנסוע בשטח - ולכן הייתי בודק את תחתית הרכב בשבע עיניים לפני רכישה.

קשה להתעלל,

עדיין אפשר להתעלל ומההיכרות שלי עם חלק מאלו שנוהגים בצבא, זה שלא אכפת להם ממש מהרכב.

 

אני משער שעדיין לנהיגה אגרסיבית יהיו השלכות כלשהן.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חסרות אופציות בשוק שאדם בשיא חוכמתו יעז אפילו לחשוב על רכישה של אחת? ועוד כזאת שיצאה לפנסיה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זול, הסמל "הנכון", חסכוני יחסית, נחשב אמין, די מאובזר.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, orankohn כתב:

1. האם מי שקונה כזו עושה עסקה טובה? האם מדובר ב"מציאה" או זו מלכודת דבש לפראיירים ? 

 

לחובבי רכב או "סתם" אניניי טעם בנהיגה - זו בכלל לא אופציה.

לאנשים שלא מבינים כלום במכוניות ומחפשים רכב זול עם סמל יפאני, אוטומטי עם מזגן -  בשביל לנסוע בבוקר לעבודה ולחזור - זה אחלה דיל. אל תתפלא אם תתחיל לראות אותן גם אצל אינסטלטורים ושיפוצניקים שחושבים שזה רכב שמתאים לעבודה שלהם....

בין לבין בטוח יהיו רוכשים פוטנציאליים תמימים שיחשבו שמדובר בפאר היצירה של מיצובישי בכלום כסף - ויקנו את הדבר הזה ויאכלו לקרדה אחרי שתעבור להם תחושת ה"היי" שבקניית רכב חדש יחסית.

שורה תחתונה:
רכבים כאלה בד"כ נמכרים לפי משקל לסוחרים. 
כיום מנסים לפנות ללקוחות הפרטיים כאשר ברור לכולנו שמדובר במלכודת דבש (יש איש מכירות, משרד נעים, קפה סבבה, תנאי מימון, אחריות וכד'...אבל אתה קונה, בסופו של דבר, דרעק).

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזה כפי שאמרו כאן,

הרכבים הטובים ישארו בחברות הליסינג.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לזרוק את הכמה סנטים שלי כנגד בצה''ל:

1. הרכבים אכן מטופלים אצל היבואן, כל פיפס ישר הולך למוסך יבואן. כל תקלה קטנה ישר הרכב עף למוסך.

2. הרכבים ננהגים בחוסר זהירות קיצונית, בורות ושיבושים לא מעניינים אף אחד. החתך הנמוך גורם להחלפת צמיגים ברמה חודשית בגלל בליטות וגולות. רק תחשבו על מצב המתלים וכל מה שמסביב.

3. הרכב די חלש ונותן פידבק לא טוב לנהג, זה גורם פשוט ללחיצות עד הרצפה. לפחות כשאני נוהג אני יכול למצוא את הרגל שלי משטיחה את הדוושה לריצפה. אז הגירים והמנועים עייפים.

4. פנים הרכב ברוב הרכבים שנהגתי פשוט מת, קרוע לגזרים.

5. הרכב מתנדנד ורוכן בצורה קיצונית.

שורה תחתונה עבור 20 אלף עדיף לקנות משפחתית טובה בת 10.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגביי 2, 3 ו-5.

לגביי 4 זה תלוי מי מחזיק. יצא לי לנסוע ולנהוג על כאלו שנראו זוועה וכאלו שנראו טוב, נשטפו פעם בשבוע - שבועיים, עברו כל פעם ניקיון יסודי מבפנים וכו'.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...