Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אכן תקלה ידועה כזו בחיישן NOx .

אבל עלותו היא בערך ₪1000 . לא ₪10000. אם זו אכן התקלה...

מזרק אוריאה עולה בחו"ל כ 100€ . דווקא נדיר שהוא מתקלקל.

נראה כאילו המוסך נוקט בשיטת מצליח כאן.

כי קודם מחליפים חיישן , אם לא נפתרה הבעיה : מחליפים גם מיכל אוריאה שעלותו ללקוח ₪10000 .

בכל מקרה היצרן האריך אחריות למיכל הזה ולכן אתה צריך להתקשר הבוקר לשירות לקוחות לובינסקי להסביר את התנהלות המוסך. להסביר שהיצרן האריך אחריות ל 5 שנים או 150000 קמ.

אתה אמור לשלם רק את עלות העבודה .

בכללי: עזוב את המוסך הזה. לך למוסך יבואן אחר.

 

 

 

פורסם

אם מוסך בראל מסרב למסור לך פירוט קודי תקלה (שזו זכותך כלקוח) זו נורת אזהרה ראשונה (לך כמובן, לא לרכב). קח את הרכב למוסך המרכזי של לובינסקי. שלם לבראל ₪351 (עלות בדיקה) ואל תחזור לשם.

אל תאשר לו שום תיקון לפני שהתייעצת (אלא אם כן אתה אוהב לשלם)

 

 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

-- ^ --

אם המוסך מסרב לתת לו את פרוט קודי התקלה, אין סיבה שישלם לו.  אם יתעקש - שיפנה מידית בתלונה ללובינסקי על התנהגות מוסך מורשה שלהם - שיעשה את זה דבר ראשון טלפונית כשהוא במשרד המוסך ומדבר בקול.  ככל שראיתי מהמורשים שלהם בחיפה - הם מאוד חוששים מתלונות כאלו עליהם.

×
×
  • תוכן חדש...