Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ותודה מראש לעוזרים

אתמול הרכב שלי פיג'ו 208 דיזל שנת 2017 נכנסה למוסך מורשה אחרי שנדלקו נורות מנוע כתומות וקפצה הודעה של בעיה במנוע והתחיל לצאת עשן לבן מהאגזוז... מפה לשם בהתחלה אמרו במוסך שזה תקלת אוריאה וצריך להחליף משאבת אוריאה בעלות של סביבות ה1400 שקל.... בהמשך היום התקשרו לבשר לי שהלכו עוד כמה חיישנים וצריך להביא חלפים מחו"ל והעלות עולה לכמעט 12-13 אלף שקל....

אשמח לעזרה בנושא ובבקשה בלי בדיחות על רכבים צרפתיים, הרכב תמיד טופל בזמן במורשה ובמקרה נגמרה האחריות לפני חודשיים

WhatsApp Image 2020-04-07 at 15.26.19 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-04-07 at 15.26.19.jpeg

WhatsApp Image 2020-04-07 at 18.07.45.jpeg

פורסם

תתחיל בלהיות סקפטי לגבי הדיאגנוזה שמסרו לך. הכי קל בעולם להחליף חצי רכב על חשבונך, בין אם צריך או לא צריך.

הבעיה היא שאתה לא יכול לקחת את הרכב עכשיו לגבע, כי אז לא תקבל השתתפות פוטנציאלית על בסיס רצון טוב.

לאיזה מוסך הלכת? יכול להיות שעדיף לך להוציא אותו משם וללכת למורשה יבואן אחר. נמתין להמלצות מומחי PSA דיזל כאן.

חזיר דיזל

פורסם

מחזק את קורן, סבירות מאד נמוכה ש"הלכו כמה חיישנים" בו-זמנית. לא הגיוני. ממוסך מורשה יבואן מצופה להיות מסוגל לבצע דיאגנוסטיקה של התקלה בצורה מקצועית. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

גש למוסך אחר. סבירות נמוכה לכך שהנזק הוא "הלכו כמה חיישנים" בעת ובעונה אחת.

אוכל להמליץ על מוסך "אורן שירותי רכב" בחולון כמוסך מתמחה (לא מורשה יבואן) לדגמי פיז'ו-סיטרואן.

אם הרכב עדיין באחריות (גבולי מבחינת השנתון), גש למוסך מורשה אחר מזה שנכנסת אליו וקווה לדיאגנוזה מקצועית יותר.

פורסם

הרכב נמצא כעת במוסך בראל בפתח תקווה, האחריות נגמרה לפני חודשיים (צירוף מקרים?!)

ביום חמישי אני אמור לקבל תשובה סופית מה הבעיות בדיוק, מה צריך להחליף ומה העלויות, אם עדיין ישמע לי מוזר כל מה שאומרים לי בטלפון אני אשקול להוציא ולהעביר למוסך גבע שהרבה ממליצים לי עליו בתקווה שמשם תבוא הישועה

פורסם

שמע. זה נשמע לי כמו ראש סיכה (ראש קטן, מאוד קטן) מצד המוסך. לא מכיר את מוסך בראל ולא את הרקורד שלו. מציע שתחזור להתייעץ כאן אחרי שתדבר איתם בחמישי, אל תיתן להם תשובה מיידית בטלפון.

 

בהרבה רכבים מודרניים קפיצה של תקלה אחת (או אפילו התראת שווא ללא תקלה אמיתית) מדליקה את כל הלוח שעונים כמו עץ חג מולד, עם התראות שונות ומשונות שקופצות בו זמנית. יש מצב שהטריגר לכל העניין אפילו לא קשור כלל למערכת טיפול בזיהום אוויר.


 

חזיר דיזל

פורסם
לפני 1 שעה, קורן בן אשר כתב:

אגב, מה מצב המצבר אצלך? היו בעיות לאחרונה? הוחלף מצבר? הרכב עמד הרבה לאחרונה?

מצבר חדש הוחלף לפני חצי שנה, לא היו שום בעיות, הרכב כל יום בנסיעה משולבת עירונית - בין עירונית ומטופל תמיד בזמן במוסך מורשה שבו הרכב נמצא כעת

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי ההודעה הבעיה היא ב DPF (מסנן חלקיקים) סתום ולא בהזרקת האוריאה (אם כי ייתכן שהודעה אחת קשורה לבעיה בשני - האוריאה מוזרקת אחרי מסנן החלקיקים).

 

הייתי מתחיל מלבקש את החבר'ה במוסך בראל שיראו לך את קודי התקלה שהסורק *שלהם* מראה.  זכותך לדעת.  אחרי זה בוא נדבר.

פורסם

אם הרכב טופל במורשה יבואן !!! עם הסטורית טיפולים ללא דופי כלומר ללא חריגות של זמן או קילומטרז׳ אזי לרכב עדיין יש אחריות וכל הטיפול יכוסה ע״י היצרן. (זה למה מאד כדאי לבצע טיפולים במוסך מורשה יבואן הזמן תקופת האחריות )באם יש לך איזשהי בעיה עם המוסך פנה למחלקת שירות לקוחות והם יעזרו לך מול המוסך.
לפי התקלות שנרשמו ולפי תיאורך מזרק אוראה נוזל ,כלומר אוראה יוצאת מהמזרק ללא שליטה במקום בצורת תרסיס וגרמה לסתימת / הממיר הקטליטי והרס את חישן NOX שנמצא באגזוז ,וזה הגורם לעשן הלבן שראית שיוצא מהאגזוז.


 

פורסם

העלו כאן נקודה חשובה, קודם כל תברר דרך המוסך את עניין האחריות, לפני שאתה מאשר תיקון כלשהו.

אם באמת הרכב טופל באדיקות במוסכים מורשי יבואן אין סיבה שלא תקבל את התיקון כמחווה כלשהי, מלאה או חלקית. 

אל תתווכח או תאתגר כלל את האבחון של המוסך, לפני שתברר סופית כמה בסופו של דבר תאלץ לשלם. 

 

פורסם
לפני 12 שעות, dani666 כתב:

לפי ההודעה הבעיה היא ב DPF (מסנן חלקיקים) סתום ולא בהזרקת האוריאה (אם כי ייתכן שהודעה אחת קשורה לבעיה בשני - האוריאה מוזרקת אחרי מסנן החלקיקים).

 

הייתי מתחיל מלבקש את החבר'ה במוסך בראל שיראו לך את קודי התקלה שהסורק *שלהם* מראה.  זכותך לדעת.  אחרי זה בוא נדבר.

האוראה מוזרקת לפני מסנן חלקיקים, אחרת לא עשינו בזה כלום.

 

 

פורסם

הזרקת האוריאה מתבצעת, לפי סוג המערכת והתקן זיהום האויר, אחרי המסנן חלקיקים או לפניו, במידה ומדובר בתקן זיהום אויר יותר חדש, שבו המסנן חלקיקים מגיע בחבילה אחת עם ה SCR. 

פורסם

 

לפני 21 שעות, Yosef Bezalel כתב:

אם הרכב טופל במורשה יבואן !!! עם הסטורית טיפולים ללא דופי כלומר ללא חריגות של זמן או קילומטרז׳ אזי לרכב עדיין יש אחריות וכל הטיפול יכוסה ע״י היצרן. (זה למה מאד כדאי לבצע טיפולים במוסך מורשה יבואן הזמן תקופת האחריות )באם יש לך איזשהי בעיה עם המוסך פנה למחלקת שירות לקוחות והם יעזרו לך מול המוסך.
לפי התקלות שנרשמו ולפי תיאורך מזרק אוראה נוזל ,כלומר אוראה יוצאת מהמזרק ללא שליטה במקום בצורת תרסיס וגרמה לסתימת / הממיר הקטליטי והרס את חישן NOX שנמצא באגזוז ,וזה הגורם לעשן הלבן שראית שיוצא מהאגזוז.


בדיוק.

אם המוסך לא פונה בשבילך ליצרן לביצוע תיקון במחווה של "רצון טוב", פנה למחלקת שירות (הם יפנו אותך למנהל שירות אזורי - שהמוסך נמצא תחת טיפולו במקרים כאלה).
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...