Jump to content

Yosef Bezalel

  • פרסום הודעות

    37
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Yosef Bezalel

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בעקרון הרכב אמין מאד עם מחלות בודדות 1) לפרק סליל הצתה ולבדוק המצאות שמן מסביב למצתים 2)לבדוק מצב נוזל קירור לבצע כעת בדיקה למערכת הקירור לסירקולציה נכונה ונזילות . אם אינך יודע תעשה בליווי איש מקצוע שמכיר את הרכב. וזהו אחלה רכב Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. הרעש נובע מהגיר קיים בכל הרכבים המצוידים בתיבת al4 Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. המוסך לא מנסה להכניס כלום פשוט במהלך החלפת הטימינג שהוא תהליך ארוך ויקר יחסית והחלפת משאבה מים לוקחת מס דקות , נהוג להחליף את משאבת המים כל החלפת טימינג . מה גם שהיא מגיעה כחלק מהקיט. כך גם לך וגם למכונאי יש ראש שקט לגבי משאבת המים.
  4. דליפות גז ממאייד מזגן [ יחידה פנימית ] היא תקלה נפוצה בדגמי VAG . היצרן לא לוקח אחריות מעבר לשנתיים אחריות. לאחר פירוק הדשבורד יש אפשרות לפרק את היחידה הפנימית ולהחליף את המאייד בחלק תחליפי.
  5. ההיתי מציע לך להריץ תקלות גיר ברנו . ישנן הרבה תקלות סידרתיות כולל מחשב גיר תקול סידרתית. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. לא יודע איך הגעת למסקנה שב1.2 טורבו זה לא קורה, אבל זה קורה ודי הרבה ולכן היצרן נתן דעתו על זה. כדי להיות בטוחים מפרקים סעפת יניקה ובודקים . באם היתה לו תקלת מעבר דלק לקניסטר המנוע היה מזייף עקב הרטבת מצתים ולא מצלצל .שוב מצתים לא נכונים בדגם מנוע זה החרסינה של האלקטרודה נשברת ושוב מתקבל זיוף מנוע . Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. אם לא מפריע לך שנורת מנוע תדלוק קבוע - נתק מחבר של יחידת ניתור מצבר [ על קוטב מינוס של המצבר] - הנורה תדלק עקב זיהוי תקלה ומע סטופ סטרט תפסיק לתפקד קבוע.
  8. תופעת הצתברות פיח בשסתומי היניקה . תופעה מוכרת והיצרן מכיר בה באחריות למי שטיפל במוסך יבואן עד 5 שנים מלא, מעל 5 ועד 8 שנים חלקים בלבד.
  9. יש מצב שיש לבצע עדכון גירסת מחשב מנוע Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. אם הרכב טופל במורשה יבואן !!! עם הסטורית טיפולים ללא דופי כלומר ללא חריגות של זמן או קילומטרז׳ אזי לרכב עדיין יש אחריות וכל הטיפול יכוסה ע״י היצרן. (זה למה מאד כדאי לבצע טיפולים במוסך מורשה יבואן הזמן תקופת האחריות )באם יש לך איזשהי בעיה עם המוסך פנה למחלקת שירות לקוחות והם יעזרו לך מול המוסך. לפי התקלות שנרשמו ולפי תיאורך מזרק אוראה נוזל ,כלומר אוראה יוצאת מהמזרק ללא שליטה במקום בצורת תרסיס וגרמה לסתימת / הממיר הקטליטי והרס את חישן NOX שנמצא באגזוז ,וזה הגורם לעשן הלבן שראית שיוצא מהאגזוז.
  11. הרכב באחריות יצרן. יש תהליך בדיקה לתקלה זו. גש למורשה לשלילת תקלת מצבר Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. לכל רכב היצרן מרחיב אחריות באחוזי השתתפות משתנים בהתאם לגיל הרכב [כמה זמן עבר מתום האחריות המוצהרת] , ק"מ , נאמנות למותג - ביצוע טיפולים במוסכי יבואן מורשים , במיוחד למנועים וגירים. כלומר מי שחסך כמה מאות שקלים בשלוש שנים על טיפולים יצטרך לשלם מכיסו על כל תקלה מעבר ל3 שנים המוצהרות ואת זה לא אומרים לאנשים וחבל. אם אנשים היו יודעים את ההתניה הזו היו עושים חשבון אחר בביצוע טיפולים מחוץ למוסכי רשת . כמו כן ישנם הרבה ריקולים שקטים בהם מוחלפים חלקים ללא עלות ללקוח במסגרת טיפול שיגרתי במוסך מורשה אבל בעל הרכב ישלם על החלק מחיר מלא במוסך חיצוני . כל אחד ושיקוליו הוא .
  13. קצת משונה , בדגם ובשנתון הזה המערכת לא היתה בולמת עצמאית אלא היתה מבקשת מהנהג להתערב ולבלום כלומר אין תקלה ברכב. האם ברכב מותקן ראדר מאחורי פגוש קדמי בנוסף למצלמה על השמשה קידמית ?
  14. הבעיה נובעת מרדיאטור חימום פנימי סתום . אין טעם לנסות לפתוח או לנסות לנקות , כבר ניסו את כל השיטות -רק להחליף בחדש. בהצלחה
  15. ניתן להזמין קיט התקנה לוו גרירה מלובינסקי מקורי שמתלבש על השילדה האחורית של הרכב.
×
×
  • Create New...