Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מובילי דעה עם יונדאי i10


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1171 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, Baz698 כתב:

על איזה דוגמאות אתה מדבר? נכון שסובארו היו מוכרים כאן 20000-25000 בשנה (בשנים השמנות שלהם האמצע ה-80) אך לא שמעתי שתפרו משהו מיוחד לשוק ישראלי... 

 

לגאסי 2X4 מנוע 1.6 יוצרה עבור ישראל בלבד ונמכרה רק כאן.

  • רעיון טוב! 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי האופל אסקונה - בוודאות לא, היתה גם להיט בייבוא אישי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, YNV כתב:

 

לאונה 1.3 אוטומטית נתפרה במיוחד לשוק הישראלי.

 

יכול להיות. אם כי אני לא בטוח כי רכב אוטומטי מבוקש לא רק בארצינו ולא רק בישראל המיסים היו מחושבים בהתאם לנפח מנוע... כך שיכול להיות שזאת אגדה אורבנית. על כל פנים גם אם זה נכון לא צריך לשכוח כי התיבה הייתה בארסנל של סובארו, תקנות זיהום בשנות השמונים לא עניינו אפילו את סבתא שלי וזה היה קל מאוד מבחינה הנדסית.  

 

לפני 16 שעות, elibaba כתב:

 

לגאסי 2X4 מנוע 1.6 יוצרה עבור ישראל בלבד ונמכרה רק כאן.

איזה דור? באיזה שנים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדור הראשון של הלגאסי בין 90 ל-94.  ובכלל גם הליאונה / אימפרזה 4x2 היתה די נדירה מחוץ לישראל.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, GhostBuster כתב:

@Baz698 יאללה זורם איתך. כולם אמינים, אף אחד מהעיתונאים בעיתונות הבריטית לא משקר וכולם כותבים את דעתם האמיתית, לטובה ולרעה.

 

עכשיו תגיד לי על מה אתה מבסס את הדעה שלך שהעיתונות הישראלית בכלל, אבל יותר חשוב - קארספורום בפרט, היא שקרנית ומוטית?

לגבי קארספורום מנוע מלהגיב, אך בגדול כבר בפוסט הראשון  שלי לדעתי הסברתי מספיק.

לגבי העיתונות הישראלית בו ניקח בתור דוגמה את ביקורת ב-i-car :

 

ונתייחס למה שנאמר במבחן. אני די מסכים עם נועם ריין לגבי רכב (כמו שאמרתי יש לי דור קודם ודור שלוש מבוסס עליו) כרכב אך חולק על גיר רובוטי.

אני אסביר מדוע אני חושב מדוע נועם היה "מושפע" מיבואן:

נועם מספר סיפור שיבואן ישראלי "הכניס שינויים בתיבה". מדוע לדעתי זאת אגדה שנועם המציא בעצמו או שביקשו ממנו להמציא?

1. כל בר דעת מוטורית מבין ששינויים מין הסוג הזה דורשים שינויי תוכנה ואחר כך הרבה ניסויי הוכחה. וזה המון כסף.

2. שינוי כזה (גיר מושך לסל"ד גבוה יותר) היה משפיע על תאוצות של הרכב ועקב כך זמן עד 100 קמ"ש היה משתנה. אם תשוו נתונים בחול ובארץ זה אותו נתון.

3. כמובן שככל שמושכים גיר גבוה יותר זה משפיע לרעה על תצרוכת דלק ופליטת מזהמים. גם כאן אם תבדקו אין שינוי. דרך אגב - זה אולי נשמע מוזר אך תצרוכת דלק די תלויה בצמיגים. ברוחב ואפילו ביצרן הצמיג.

4. שינוי כזה לא צפוי מבחינת השפעתו על אורך חיים תיבה ומנוע ולכן אני בספק רב שיונדאי היו מאשרים מהלך כזה.

סיפור נוסף שזה גם "אגדת פסח" לדעתי זה סיפור על "חברים" של נועם:  

1. מה פיתום הוא מקבל רכב יום לפני צילומים?

2. מי אישר לנועם לתת רכב שלא שייך לו לאנשים שידע שלהם בנהיגה לא קיבלה הוכחה בעיניי "כולמוביל"? עשיתם פעם מבחן נסיעה? דבר ראשון שעושים זה מצלמים את הרישיון הנהיגה.

3. רק "במקרה" לשני החברים שלו יש רכבים דומים מדור קודם?

לכן אני חושב ש"חברים" באים לספר כאן את האמת: הגיר מפריע. התפלספות בסוף המבחן שזה "לא דיל ברייקר" אני משאיר על מצפונו של נועם.    

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, zvit כתב:

הדור הראשון של הלגאסי בין 90 ל-94.  ובכלל גם הליאונה / אימפרזה 4x2 היתה די נדירה מחוץ לישראל.

תקרא בעצמך:

https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy_(first_generation)

ציטוט
Body and chassis
Class mid-size wagon or sedan
Body style "B" pillar Hardtop and Wagon
Layout FF layout standard
F4 layout optional

כמו שאתה רואה בדור ראשון רכב היה עם הנעה קדמית כסטנדרט. יש לך מקור שאתה מסתמך עליו והוא יכול לסתור את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

מהר מאוד אנחנו מגיעים לליבת הסיפור - הגיר. מסבירים לנו על רכיבים שלמים שנוספו לגיר רק כדי לעדן אותו ולהחליק ככל הניתן את תחושת הטלטול בהעברת הילוכים. 

מי יכול לספר עם יותר פרטים על אותם "רכיבים שלמים" שנאספו לגיר? במה הגיר שונה מגיר רובוטי של !VW UP לדוגמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, Baz698 כתב:

לגבי קארספורום מנוע מלהגיב, אך בגדול כבר בפוסט הראשון  שלי לדעתי הסברתי מספיק.

 

לא לא לא. אל תהיה "מנוע". אין דבר יותר גרוע מלהגיד שמישהו מושחת/חובבן/משקר ולא להגיד איפה ולמה.

כשאתה עושה את זה, אתה מכניס אותי בעל כורחי לויכוח מעגלי של "אתה שקרן" "אני לא" "אתה מושחת" "אני לא". אם אתה מאשים אותי ואת שאר הכותבים של האתר בדברים, תן דוגמאות שנוכל לסתור.

אתה מוזמן לשאול את החברים שהגיבו כאן שאין להם טייטל "מוביל דעה" ולשאול אותם מה היו ההנחיות שהעברתי להם בתחילת ובסוף היום. הם מוזמנים לכתוב את זה פה אם הם רוצים או לשלוח לך בהודעה פרטית. אני מניח שזה לא שווה לך הרבה, אבל אני מבטיח פה פומבית שכל אחד מהמשתתפים שיבוא לפה ויגיד שבאיזושהי צורה או אופן גרמתי לו לחשוב שהוא צריך לעדן את הביקורת, אני אקבל את העובדה שאני מושחת ואשנה את דרכי. 

 

עריכה: לגבי iCar, בהיותם המעסיק הקודם שלי, אני לא אגיב לכאן או לכאן. אם ירצו, הם מוזמנים לבוא ולהגיב על הדברים.

 

לפני 30 דקות, Baz698 כתב:

מי יכול לספר עם יותר פרטים על אותם "רכיבים שלמים" שנאספו לגיר?

עד כמה שאני זוכר, דובר על מפעילים חשמליים שהחליפו מפעילים הידראוליים לצורך פעולה מדויקת ומהירה יותר. אבל זה היה מזמן, ויש לי זיכרון ממש מחורבן, אז את רוב מה שהיה שם כבר הספקתי לשכוח.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Baz698 כתב:

1. כל בר דעת מוטורית מבין ששינויים מין הסוג הזה דורשים שינויי תוכנה ואחר כך הרבה ניסויי הוכחה. וזה המון כסף.

2. שינוי כזה (גיר מושך לסל"ד גבוה יותר) היה משפיע על תאוצות של הרכב ועקב כך זמן עד 100 קמ"ש היה משתנה. אם תשוו נתונים בחול ובארץ זה אותו נתון.

 

כול בר דעת מוטורית (מה?... ) מבין שבפיתוח התיבה מנסים הרבה תוכנות. לא יודע לגבי התיבה הספציפית הזאת אבל הרבה תיבות הן משותפות לרכבים אחרים, בהם התוכנה (או חלקים אחרים) יכולים להיות שונים.

בסופו של דבר, זה לא דבר 'לא הגיוני' שיהיו כיולי תיבות שונים לשווקים/רכבים שונים.

לא יודע איך זה ב i10 הזאת.

 

שינוי התוכנתי כמו שאתה מציין לא חייב להשפיע על תאוצת הרכב. ליתר דיוק לא ישפיע בכלל. כי התנהגות של גיר (וזה תקף לכול גיר) שונה כתלות בדוושת התאוצה.

שינוי תוכנתי לטווח בינוני (לדוגמא 30-60% דוושה) [האמת שזה בכלל כמה מומנט נדרש - אבל לא קריטי הפרטים הקטנים] לא ישפיע על מפת העברת ההילוכים בלחיצה מלאה (100%).

אנחנו לא בשנות ה 90. המחשבים מאוד חכמים.

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.3.2020 בשעה 20:48, zvit כתב:

ה-i10 איננה מכונית למי שמחפש רכב טמפרמנטי עם ביצועים - היא רכב עבור מי שרוצה לנסוע מנקודה א' לב' בנוחות יחסית,  ולחסוך בדלק.

 

בנסיעה רגועה לא מרגישים שמדובר בגיר רובוטי,  לעומת זאת מי שילחץ על דוושת המאיץ בחוזקה - ירגיש גם ירגיש. 

 

@Baz698

 

חזרתי לחוות הדעת שלי מלפני יותר משלושה חודשים:

 

ודעתי לא השתנתה - זה לא גיר אוטומטי רגיל, ועל זה אין מחלוקת. ברור גם שאם כלמוביל היו יכולים להמשיך להביא את ה-i10 עם גיר אוטומטי פלנטרי או רציף הם היו עושים זאת בשמחה.

 

א-ב-ל התכנסנו כדי להביע דעה על הדגם הזה בתצורה בה הוא מוצע ואני טוען שנהג שיבין וישכיל להתאים את צורת הנהיגה שלו לגיר הנ"ל יוכל להנות מרכב מיני נוח וחסכוני. נכון הוא יצטרך ללחוץ על הגז בעדינות אם הוא לא ירצה לטלטל את הרכב על כל נוסעיו, ן...כן ייתכן שבעליות תלולות הנהג יצטרך לשים את רגיל שמאל על דוושת הבלם ולבצע (סוג של) זינוק בעליה. האם זה דיל ברייקר? לדעתי לא. 

 

אתה שואל אותי אם הייתי צריך להחליט היום בין פיקנטו הנוכחית ל-i10 במה הייתי בוחר? סביר להניח שב-i10 בגלל מערכות הבטיחות המתקדמות שלה, ובגלל שהיא חסכוניות יותר, וכשאני מייעץ למישהו אני מסביר לו את המגבלות ואומר לו שהוא חייב לעשות נסיעת מבחן ולהחליט בעצמו - כי כל אחד וטעמו והדברים שהוא יכול לא יכול אתם או בלעדיהם.

 

אתה חושב אחרת? סבבה. אני לא עובד לא בכלמוביל ולא בטלקאר ולכן מ-מ-ש לא אכפת לי במה תבחר...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zvit כתב:

אתה שואל אותי אם הייתי צריך להחליט היום בין פיקנטו הנוכחית ל-i10 במה הייתי בוחר? סביר להניח שב-i10 בגלל מערכות הבטיחות המתקדמות שלה, ובגלל שהיא חסכוניות יותר, וכשאני מייעץ למישהו אני מסביר לו את המגבלות ואומר לו שהוא חייב לעשות נסיעת מבחן ולהחליט בעצמו - כי כל אחד וטעמו והדברים שהוא יכול לא יכול אתם או בלעדיהם.

 

אתה חושב אחרת? סבבה. אני לא עובד לא בכלמוביל ולא בטלקאר ולכן מ-מ-ש לא אכפת לי במה תבחר...

אמת, רק שאני הייתי ממליץ על הפיקנטו. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, discoTD5 כתב:

אמת, רק שאני הייתי ממליץ על הפיקנטו. 

 

עכשיו רשמו אותך ברשימה השחורה, ולא יזמינו אותך ליום המובילים הבא 😜

 

(בקצב הזה זה יקרה כנראה רק עם הגעת הדגם הבא של האלנטרה שהולך לעשות צרות צרורות לקורולה)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי ויי...

האלנטרה הנוכחית יותר טובה לטעמי מהקורולה בנזין.

שתיהן לא רלוונטיות בעולם של איוניק, קורולה היברידית, ורכבי היבריד פלאג אין. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלנטרה 2021 תגיע עם אותה חטיבת כח הברידית של האיוניק והקונה, שכשלעצמה לדעתי מוצלחת בהרבה מחטיבת הכח ההברידית של טויוטה.

 

 

 

 

 

 

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1171 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...