Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם

רכשתי את הרכב לפני כחודש.

מיד אחרי הרכישה היה חסר טיפה שמן ומילאתי. 

 

היום קיבלתי את ההודעה הזאת. 

חוץ מזה שום נורה לא דלקה. 

 

יכול להיות שכבר נגמר השמן? 

אין נזילות.

F9910ED4-F420-4665-A31C-7C0F19E7EA32.jpeg

עריכה אחרונה על ידי cfir71

כפיר הג'ינג'י

פורסם

לא קרה לי בשנתיים עם הרכב.

 

ההודעה עצמה לא אומרת שצריך החלפת שמן מלאה או משהו בסגנון הזה, רק תוספת שמן קטנה.

 

משער שאין נורה כי זו לא באמת תקלה.

 

הייתי מתייעץ עם מוסך גבע בעניין.

 

פורסם

היי, תודה!

אכן לא היתה נורה.

 

הבוקר בדקתי והיה חסר ממש מעט.

לא הוספתי... הנעתי את הרכב וההודעה לא הופיעה שוב

 

אעדכן בהמשך..

  • אהבתי 1

כפיר הג'ינג'י

פורסם

כמה ק"מ הרכב עבר ?

כשתצטרך להוסיף שמן - מלא עד למקסימום (בלי לעבור אותו) ורשום לפניך את הק"מ בעת המילוי. בעת הוספה בפעם הבאה (נקווה שזה יהייה מאוחר ככל הניתן) - למדוד כמה שמן הוספת ואחרי כמה ק"מ.

רק ככה תוכל לדעת צריכה מדוייקת.

alfa 156 2.5.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
לפני 6 דקות, cfir71 כתב:

פחות מחודש אחרי, ו 500 קמ בלבד!! ויש שוב את ההודעה. 

אין סימני נזילה. 

 

מה עושים??

וחסר שמן? אם כן אז כנראה שיש נזילה

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

אכן חסר מעט. זה בערך על החצי 

ולא - אין נורה. רק הודעה כפי שצילמתי בראש הפוסט. 

 

אבל אין נזילה! בוודאות! 

כפיר הג'ינג'י

פורסם

נתקלתי בפייס בקבוצה של אנשים בעלי צריכת שמן במנועי ה 1.2, אולי כדי לברר שם לגבי 0.9

צריכת שמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נו שויין - מניח שגבע צודקים כי אלה באמת הגדרות יצרן.

אבל אם כל 4-5 אלף ק"מ - מתבצעת "החלפת שמן כוללת" - משהו לא סביר כאן.

לדעתי - צריכה גבוהה מדיי (גם אם עומד בקריטריונים של היצרן).

alfa 156 2.5.

פורסם

הי

אל תמתין לשום טיפול הבא ואם גבע אמר שליטר שמן ל1000 מבחינתו זה תקין אז 😷,קשה לי להאמין למרות שיש יצרנים כאלו.

אתה צריך לבדוק שמן כל פעם בבוקר, כמובן שרכב ישר פלס.

יש מצב שהיה חסר והיית בשיפוע חזק .

ואם תקלה חוזרת ויש מספיק שמן אז תקלה היא בחישן.

 

×
×
  • תוכן חדש...