Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעניין לקנות רכב יד 2 אוטמט שישמש 95% מהזמן לנסיעות עירוניות או בין עירוניות ואני מתלבט בין שניהם..

התקציב הוא עד 23 אלף אפשר לחרוג ל 24 השאלה מה כדאי ולמה?

שמעתי שיש איזשהי בעיה בבלמים של הסוויפט כל 15 אלף ק"מ אומשהו כזה.

מה אומרים?

אם יש הצעות למכוניות אחרות שהן חסכוניות ואמינות אשמח לשמוע גם.

פורסם

הייתי מוסיף גם את מזדה 2 , הוא כמו הסוזוקי תהיה זריזה אך לא ממש חסכונית, שיפור בצריכת דלק בסוויפט הגיע בדור חדש יותר שהגיע ב 2011 אם כי חלש מהדגם שאותו החליף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הספלאש מרגישה מרווחת משמעותית מהמאזדה (גם בגלל מבנה הדש במאזדה),

ויותר חסכונית, אז אני לא רואה טעם להעדיף אותה אלא אם תא המטען מהווה פקטור.

פורסם

למזדה בטיחות טובה יותר, בנוסף זה עוד אופציה שאפשר לחפש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שניהם חסכוניות ואמינות מאוד, מפתיע עד כמה הספלאש מרווחת למעט תא המטען שהוא צפוף מאוד.

תתחיל לחפש, עד שתמצא משהו טוב...

 

השאלה אם שווה להשקיע עוד איזה 2000 ולקנות סוויפט או שאפשר ללכת גם על הספלאש?

 

הייתי מוסיף גם את מזדה 2 , הוא כמו הסוזוקי תהיה זריזה אך לא ממש חסכונית, שיפור בצריכת דלק בסוויפט הגיע בדור חדש יותר שהגיע ב 2011 אם כי חלש מהדגם שאותו החליף.

 

פחות באלי על המאזדה 2

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הספלאש מרגישה מרווחת משמעותית מהמאזדה (גם בגלל מבנה הדש במאזדה),

ויותר חסכונית, אז אני לא רואה טעם להעדיף אותה אלא אם תא המטען מהווה פקטור.

 

תא מטען לא מהווה פקטור

אני פשוט לא יודע אם כדאי להוסיף כסף ולקנות סוויפט או שאפשר "להתפשר" על הספלאש.

פורסם
תא מטען לא מהווה פקטור אתה יכול להשאר בכיף בגזרת הספלאש,

אני הייתי מחפש את שניהם ולוקח את הראשון שנמצא במצב מצוין.

 

השאלה אם הסוויפט של שנת 2009 שווה לספלאש של שנת 2011

פורסם

שוב כמו שנכתב, למצוא רכב במצב מצוין מצריך חיפוש, תחפש את שני הדגמים (לשאלתך הנוספת הסוויפט יותר מהנה לנהיגה - אם אתה לוקח ת הרכבים לכיוון הקצה)

האקזמפלר הטוב שתמצא ראשון - לך עליו.

×
×
  • תוכן חדש...