Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בהמשך לשרשור הקודם..

הטוויטרים של המקסימו צורמים לי מאז ומתמיד, וכבר חשבתי להחליף את כל הסט עם ההעברה של המערכת לרכב אחר.

מצד שני, המידים שלהם ביחד עם סאב עושים עבודה לא רעה בכלל, ולכן אני שוקל להחליף רק את הטוויטרים.

 

תקציב? 300-400 שח. כי ב -500-600 אוכל למצוא סט קומפלט של טמפו אולטרה משומשים.

אני מעדיף טוויטרים שיחוברו לקרוס, אבל יש לי 4 ערוצים פנויים ביחידת הראש (ובמידת הצורך גם במגבר) אז חיבור בערוץ נפרד מהמידים גם אפשרי.

 

האופציות שעלו לי:

Morel tw-1, שהם הטוויטרים של הטמפו הישנים. הביקורות שמצאתי מעורבות.

Alpine SPR-10TW - ביקורות ממש טובות, אבל נתונים יבשים ששמים אותם בדיוק באותה רמה של הטוויטרים של המקסימו, אז יש מצב שהם לא יהוו שדרוג. אבל נתונים יבשים לא אומרים הרבה...

 

מה אומרים? להחליף טוויטרים או כבר הכל?

ואם יש הצעות לטוויטרים אחרים (גם הצעות ליד2 שכדאי לחפש) אשמח.

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...