Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

HWGEEK, אתה צודק בעובדות.

אבל, אתה מוזמן להסתכל במערכות מיחשוב (מותגיות) שקיבלו CERTIFIED מ- DASSAULT SYSTEMS, שיהיה בהצלחה למצוא אפילו אחת בעלת CPU מתוצרת AMD.

כל זה נאמר יחד עם כך שבשביל עבודה בסיסית כנראה שלא חובה להשקיע יותר מדי...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
HWGEEK, אתה צודק בעובדות.

אבל, אתה מוזמן להסתכל במערכות מיחשוב (מותגיות) שקיבלו CERTIFIED מ- DASSAULT SYSTEMS, שיהיה בהצלחה למצוא אפילו אחת בעלת CPU מתוצרת AMD.

כל זה נאמר יחד עם כך שבשביל עבודה בסיסית כנראה שלא חובה להשקיע יותר מדי...

 

אני לא מחפש מערכת certified של dassault (יודע שזה נאמר במסגרת הויכוח למי ביצים גדולות יותר ל AMD/intel שאתם מנהלים) ,

ציינתי SW לשימוש שלי שיהיה כ 20% מהזמן וגם זה לטובת חלק פה חלק שם או הרכבה של חלקים בודדים והדפסה ב3D מה שאני מצליח לעשות גם היום בlaptop המזדקן שלי עם intel graphic card 4000 ו 8G ram.

עיקר השימוש יהיה של אשתי, AI , Photoshop ושאר תוכנות הגרפיקה מבית adobe , מערכת גמישה לשדרוגים עדיפה בעיני.

 

לא מחפש h-end , נדרש מחשב טוב שיעשה את העבודה לפחות ב4-5 שנים הקרובות.

כל יתרה מהתקציב מבורכת היות ויש רצון להשתדרג למסך גדול ואיכותי שלא פחות חשוב בעבודות גרפיקה.

פורסם

אם כך, חבל על ההשקעה בכרטיס גרפי סופר מתוחכם. עזוב אותך מ-QUADRO או RTX.

GTX מהדור החדש יעשה את העבודה בצורה משביעת רצון.

איני עובד באינטל ואין לי מניות שם, אבל חרא רב אכלתי ממערכות לא CERTIFIED. כדאי שמה שרשמתי ישמר למען ההוא שיחפש מידע בנושא בעוד אי אלו חודשים.

בקשר ל-AMD אני לא מומחה ואם מבינים יותר ממני אומרים שזה מערכת יותר גמישה לשידרוגים ואפילו תקציבית יותר, אז כנראה שיש כאן מנצח.

זה שאני חסיד של מערכות מותגיות "סגורות" ולא של מחשבי הרכבה, זה בעיה שלי כנראה :wink:

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

אכן מצער שבארץ עדיין לא מביעים מחשבי מותג מבוססי AMD, בחו"ל כבר יש הרבה.

בכל מקרה לפחות בתחום הDIY- אינטל כמעט ולא נמכרים, מעל 80% מבוססי AMD כבר מס' חודשים וזה לא הולך להיתשנות כי אינטל לא ממש רלוונטית כרגע ובעתיד הקרוב.

 

לגבי בעיות תאימות- אז צודק, לכן עדיף להשקיע קצת זמן בבחירת זיכרונות שנמצאים ברשימת הQVL של הלוח שבוחרים, זו הנקודה שיכולה ליגרום סתם לכאבי ראש במיקרה קצה.

לגבי הכרטיס מסך, צודק, אם יש רצון למסך טוב אז בהחלט עדיף לחסות ולהיסתפק ב1660 זול .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לוחות X570 ממליץ להזמין מאמאזון כי יש הפרש רציני במחיר, וכרטיס מסך 1650 SUPER.

אפשר להרכיב מפרט טוב מבוסס על RYZEN 3600,X570,32GB RAM, GTX 1650 SUPER בפחות מ4K כולל SSD מהיר כמו ADATA XPG SX8200 Pro PCIe NVMe M.2 2280 512GB .

 

תתחיל מלהזמין את המעבד והלוח מאמאזון:

https://www.amazon.com/gp/product/B07STGGQ18/

https://www.amazon.com/gp/product/B07SXF8GY3/

 

כמובן רק מAMAZON.COM בתור המוכר.

לשם המחשה זה המחיר של הלוח בארץ:

https://ksp.co.il/m/uin/69165

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
במשחקים וגרפיקה במובן העממי, ה-RTX משאיר כמעט לכל ה-QUADRO-ים רק אבק...

אבל השאלה אם בכך עסקינן?

בתור אחד שעובד כל היום על תוכנות CAD, מבטיח לך שאם ישימו לי RTX אני אקלל את מי שחשב על זה ואת כל משפחתו (מצד שני, אני עובד על Quadro P2000 ולא על 620).

בחזרה לעניין התקציב - RTX התחלתי תופס כמעט מחצית מכלל התקציב המיועד, האם זה חכם?

 

לא דיברתי בכלל על משחקים, אלא על נתונים "יבשים". אין ספק שקוואדרו מתאים יותר לעבודות גרפיות מאשר RTX, אבל ספציפית ה-620 הוא ערימה מהבילה של זבאלה.

וטוב שלא אמרת שאתה עובד עם P6000... זה כמו שתגיד למישהו לקנות A קלאס על פני סדרה 5 כי אתה עם AMG GT ומרצדס זה ממש טוב :)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

דווקא במחשב שבניתי לי עם מעבד RYZEN 3600 היתי הרבה יותר צריך להתעסק עם ההגדרות בלוח אם מאשר עם המחשב שבניתי לאשתי עם מעבד I5.

כמות המסכים הכחולים והשגיאות מווינדוס 10 (חוקי עם רשיון ומעודכן) פשוט שיגעו אותי, לקח לי מעל לשבוע לפתור את כל הבעיות אשר צצו, עודכנו כל הדרייברים, זכורנות הוחלפו כל פעם שגיעה אחרת, לבנתיים הכל עובד יחסית חלק, אם היתי יודע שאני צריך לבזבז כל כך הרבה זמן על המחשב לא נראה לי שהיתי נכנס לזה מהתחלה (יכול להיות שנפלתי על חלקים דפוקים), וכולה בשביל מה? כל מה שרציתי להפעיל זה את המשחק RED DEAD REDEMPTION 2

פורסם (נערך)

דווקא על המשחק הזה אני רואה בלי סוף תלונות כמה שהוא שבור ולא עובד להרבה אנשים.

האם הזיכרון היה בQVL של הלוח?

תלוי גם בגירסת הביוס, אבל בעקרון רמה כזו של בעיות לא אמורים ליהיות, אולי באמת משהו תקול,לא תואם.

אגב התקנה נקייה של WIN10?

 

עריכה: עכשיו הצצתי בדיון שלך וראיתי, אכן נכון להוריד את כלי היצירה של ההתקנה לWIN10 וככה תקבל את הגירסה העכשוית.

בנוסף המהירות של הזיכרון שאתה קונה - זה המהירות המקסימאלית המובטחת ע"י המותג של הזיכרון, מהירות זו מופעלת רק בעת הפעלת XMP או בשם אחר בAMD, במצב רגיל כל הזיכרונות הם 2133MHZ מהיצרן עצמו (החברות קונות בארגזים ועושות BINNING איזה צי'פ לאיזה מהירות יכול להגיע וככה יוצרים את הגירסאות השונות 2400\2666\2993\300\3200, וכו').

לכן חשוב ליקנות זיכרונות שנימצאים ברשימה של QVL של הלוח הספציפי- זה יבטיח שקט נפשי בעת התקנת הזיכרון והפעלת פרופיל הביצועים, אחרת זה יכול ליהיות משחק של ניחושים וניסוי ותהייה איזה הגדרות טובות\יציבות יותר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לא דיברתי בכלל על משחקים, אלא על נתונים "יבשים". אין ספק שקוואדרו מתאים יותר לעבודות גרפיות מאשר RTX, אבל ספציפית ה-620 הוא ערימה מהבילה של זבאלה.

וטוב שלא אמרת שאתה עובד עם P6000... זה כמו שתגיד למישהו לקנות A קלאס על פני סדרה 5 כי אתה עם AMG GT ומרצדס זה ממש טוב :)

 

הלוואי שמישהו ישדרג אותי ל-P4000, עזוב 6000.

אגב, 620 רחוק מלהיות זבאלה (אולי צריך לכתוב זבעלה?) אבל כנראה שלא נסכים על זה :)

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

דווקא המחשב פועל הרבה יותר יציב כאשר אני מבטל את הXMP, כאשר אני מאפשר XMP אני מקבל המון שגיאות ברגע שהמחשב מתאמץ והודעות Error

Memory.dmp

לגבי התקנה של ווינדוס, בהתחלה חשדתי בכונן קשיח דפוק, אז קניתי חדש והתקנתי הכל מחדש פלוס הורדה של הגירסה האחרונה של ווינדוס 10 וכמובן בדיקת עידכונים.

לגבי הביוס, מעודכן לגרסא האחרונה, מה שעוד עזר לי זה הוזזת הזכרונות לסלוטים אחרים, הסלוטים עצמם תקינים (כל פעם עבדתי עם כרטיס בודד והחלפתי את המקום לסלוט אחר).

לבנתיים יש שקט והמשחק עולה ועובד טוב וחלק, מקווה שזה יהיה כך גם בעתיד.

פורסם

התקציב הוא דיי נמוך ,אבל אפשר לחיות עם זה.

בכל הנוגע לעיצוב ותיכנון גרפי הייתי הולך על כרטיס קוודרו

ומעבד מרובה ליבות AMD כיום שולטים חזק בתחום עם יחס VFM גבוהה.

 

זו ההצעה שלי למחשב עבודה בתקציב הנ"ל :

lrg16015.jpg

 

 

דגם מחשב: הרכבה עצמית של מחשב נייח AMD

 

 

מעבד AMD: מעבד AMD Ryzen 5 3600 3.6Ghz AM4 - Box - Box 1

לוחות אם למעבדי ‏AMD: לוח אם Asus PRIME B450M-K AM4, AMD B450, DDR4, PCI-E, VGA, DVI 1

זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill Ripjaws V 2x8GB 3200Mhz DDR4 CL16 Kit 1

כרטיסי מסך: כרטיס מסך PNY Quadro P1000 4GB GDDR5 4xMini DisplayPort PCI-E 1

כונני SSD: כונן Kingston A2000 M.2 SA2000M8/500G 500GB SSD PCIe NVMe 1

צורבי DVD: צורב LG DVD±RW GH24NS x24 Black SATA OEM 1

ספקי כוח: ספק כח Antec Atom V450 Retail 1

מארזים: מארז ללא ספק Antec VSK-4000B-U3 ATX Mid Tower Black 1

הרכבה: הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

 

 

מחיר החבילה: 3504 שקל

עמוד מוצר

 

 

 

 

קי.אס.פי מתחייבים למחיר הזול ביותר

שימו לב! אם תמצאו מחשב או חלק זהה/ים (במלאי של חנות ממשית) במחיר נמוך מהמחירון שלנו באינטרנט ובאותם תנאי אספקה ואחריות, תוכלו לרכוש את המוצר במחיר הנמוך יותר ובהנחה נוספת, או תקבלו תשלום של 50% מההפרש בהצגת חשבונית והמוצר שנרכש לאחר רכישתו.

פורסם (נערך)

אני רק לא רואה סיבה להשקיע כל כך הרבה בQUADRO בשביל שימוש בסוליד להדפסות 3D, מה גם שהREAL VIEW לא כזה קריטי.

גיפורס עם STUDIO DRIVERS מספיק בהחלט גם מבחינת היציבות(1650 SUPER).

 

עריכה: אם כבר QUADRO אז אפשר לחסוך ולהיסתפק בP620, הביצועים בSW הם רק 10% מתחת לP1000 שעולה כפול:

https://www.servethehome.com/nvidia-quadro-p620-low-profile-low-power-graphics-card-review/3/

https://www.spec.org/gwpg/gpc.data/vp12.1/Dell/T5820_P1000/resultHTML.html

גם ככה לא מתוכנן הרכבות ענק.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לאחר שקלול כל מה שנאמר פה מה דעתכם על המפרט הבא:

 

[TABLE=width: 581]

[TR]

[TD=align: right]מעבד AMD: מעבד AMD Ryzen 5 3600 3.6Ghz AM4 - Box - Box 1

-------------------------------------------------------------------------[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]לוחות אם למעבדי ‏AMD: לוח אם Asus PRIME X570-P מחיר 845

או

לוח אם Asus PRIME B450M-K AM4, AMD B450, DDR4, PCI-E, VGA, DVI 1 מחיר 325

-------------------------------------------------------------------------------------------------[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill Ripjaws V 2x8GB 3600Mhz DDR4 CL19 Kit

-----------------------------------------------------------------------------

ASUS Phoenix GTX 1660 SUPER 6GB GDDR6 DVI HDMI DP מחיר 1135

או

ASUS TUF GTX 1650 SUPER GAMING 4GB GDDR6 DVI HDMI DP מחיר 905[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]------------------------------------------------------------------------------[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]כונני SSD: כונן Kingston KC2000 M.2 SKC2000M8/500G 500GB SSD PCIe NVMe[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]ספקי כוח: ספק כח Antec 500W VP500P[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]מארזים: מארז ללא ספק Antec NX500 ATX Mid Tower Black Case[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

עם לוח יקר יותר וכרטיס מסך יקר יותר חורג מהתקציב ומסתכם ב4129

במידה והולכים על הלוח אם הזול יותר והכרטיס גרפי יקר יותר נכנסים לתקציב והמחיר מסתכם ב 3629 ובאילת אפילו זול יותר.

כל זה במידה ולא עשיתי טעויות כמו "האם הלוח הזול יותר תומך במהירויות הזכרונות שנבחרו?" בבחירת החומרה.

 

עריכה,

 

אני כבר רואה שהRAM שנבחר לא נתמך על ידי 2 הלוחות?

עריכה אחרונה על ידי Dimo


×
×
  • תוכן חדש...