Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה FR או פיג'ו 3008 Premium , התלבטות !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברצוני לקנות רכב חדש מהיבואן ואני מתלבט בין שני רכבים.

 

הרכב הוא רכב יחיד במשפחה (( זוג )) בינתיים ללא ילדים.

 

הרכב ישמש אותי בעיקר בנסיעות לעבודה כ 75 ק"מ (( הלוך חזור ))

 

מחפש רכב אמין, מרווח עם תא מטען טוב (( לא קטן )), בטיחותי, מאובזר, חסכוני בדלק במידה ואפשר, ושיהיה נוח בנסיעות .

 

אני מתכוון להחזיק את הרכב לטווח ארוך (( 5 עד 7 שנים )) לכן חשוב שיחזיק מעמד עד אז (( בעזרת השם שנחייה )) .

 

גם כן אני לא מתכוון להישאר עם הרכב במוסכים, על כן חשוב לי רכב נוח מבחינת תחזוקה .

 

 

 

מתלבט בין :

 

Seat Ateca FR 1.5

 

Peugeot 3008 New Premium 1.2

 

 

 

הרכישת תתבצע בחודש הקרוב .

 

אני לא מחפש רכב דיזל או היברידי גם אם זה יחסוך בהרבה דלק .

 

אשמח לדעת חוות דעת על שני הרכבים (( מאנשים שכבר יש להם את הדגמים הללו ))

 

 

בתודות מראש

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מספיק שונים בכדי שנסיעת מבחן תלמד אותך טוב יותר מכל תשובה כאן מה יתאים לך.

 

מסכים אותך שנסיעת מבחן יכולה לתת מענה להרבה דברים, אבל אני שואל גם מבחינת תחזוקה / אמינות מנוע וגיר לשניהם ?

 

הרי מנסיעת מבחן לא אוכל לדעת את הכל .

 

יש האומרים שלא להתקרב לגיר DSG (( למרות שאני עם פאסאט 2011 ולא הרגשתי בעיה )), וגם אומרים שמנוע 1.2 של פיגו מתחמם ולא מתאים לנסיעות ארוכות טווח ??

 

אני לא ממש מבין בעניינים האלו, אבל מחוות דעת אוכל להבין פחות או יותר על מה מדובר .

פורסם
יש לי את האטקה, מאוד מרוצה. הדגם fr מאוד מאובזר.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

תודה על המענה ..

 

ממתי יש לך אטקה ? איך זה מבחינת טיפולים / תחזוקה ?

פורסם

אין שום בעיית התחממות, אתה יכול להרגע. בעבר הייתה בעיה עם רצועת התזמון. אבל היא כבר נפתרה. לגבי dsg אצלי אין שום בעיות, לדעתי האטקה תהיה מהירה וספורטיבית יותר הפיג'ו מעוצבת ונוחה יותר. כל אחד והדגשים שלו.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם
תודה על המענה ..

 

ממתי יש לך אטקה ? איך זה מבחינת טיפולים / תחזוקה ?

שנתיים, 35000 ק"מ, אין שום בעיות. אחלה רכב, מרוצה מאוד, רק חבל שאין ברכב שלי שמירה על נתיב לכן יש מוביל איי מעצבן. בדגמים החדשים אולי שיפרו לא יודע.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם (נערך)

** לידיעה **

 

בסיאט נתנו לי שנתיים אחריות + 1,000 ש"ח לשנה שלישית .

 

בפיג'ו נתנו לי 3 שנות אחריות כלולות במחיר העסקה .

עריכה אחרונה על ידי Adir Bozaglo
פורסם
שנתיים, 35000 ק"מ, אין שום בעיות. אחלה רכב, מרוצה מאוד, רק חבל שאין ברכב שלי שמירה על נתיב לכן יש מוביל איי מעצבן. בדגמים החדשים אולי שיפרו לא יודע.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

אתה עם מנוע 1.4 או 1.5 ?

פורסם
שנתיים, 35000 ק"מ, אין שום בעיות. אחלה רכב, מרוצה מאוד, רק חבל שאין ברכב שלי שמירה על נתיב לכן יש מוביל איי מעצבן. בדגמים החדשים אולי שיפרו לא יודע.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

אכן שיפרו, יש שמירה על הנתיב שעובדת מעולה ואין יותר צורך במוביל איי

פורסם

מדובר ב2 רכבים מצויינים, נוחים, חזקים ודי חסכוניים.

 

הפיג'ו תהיה נוחה, חסכונית, איכותית, ופרקטית יותר. סבל בעבר מנושא הרצועה המתפוררת, היום נראה שזה כבר היסטוריה, לדעתי היא גם יפה יותר.

האטקה תהיה חזקה יותר, מערכת מולטימידיה וסאונד טובה יותר, והנדסת אנוש מוצלחת. סבל בעבר מתיבת DSG בעייתי לאחרונה שמענו שיש שיפור, ובכלל הבנתי שחלק מהמנועים הקטנים התחילו להגיע עם תיבה רטובה ולא יבשה.

 

אישית, הייתי מוסיף והולך על ה3008 1.6T 180 כ"ס שאפשר לקנות בהנחה טובה, ששווה לבדוק, אם זה עדיין יהיה מעבר לתקציב, אז בסוף מדובר בעניין סובייקטיבי, יכול להיות שמשהו יהיה לך אפילו נוח יותר באטקה, לך תדע, לכן חובה לבצע נסיעת מבחן.

פורסם
מדובר ב2 רכבים מצויינים, נוחים, חזקים ודי חסכוניים.

 

הפיג'ו תהיה נוחה, חסכונית, איכותית, ופרקטית יותר. סבל בעבר מנושא הרצועה המתפוררת, היום נראה שזה כבר היסטוריה, לדעתי היא גם יפה יותר.

האטקה תהיה חזקה יותר, מערכת מולטימידיה וסאונד טובה יותר, והנדסת אנוש מוצלחת. סבל בעבר מתיבת DSG בעייתי לאחרונה שמענו שיש שיפור, ובכלל הבנתי שחלק מהמנועים הקטנים התחילו להגיע עם תיבה רטובה ולא יבשה.

 

אישית, הייתי מוסיף והולך על ה3008 1.6T 180 כ"ס שאפשר לקנות בהנחה טובה, ששווה לבדוק, אם זה עדיין יהיה מעבר לתקציב, אז בסוף מדובר בעניין סובייקטיבי, יכול להיות שמשהו יהיה לך אפילו נוח יותר באטקה, לך תדע, לכן חובה לבצע נסיעת מבחן.

 

ממש מודה על המענה !

פורסם

בנסועה שלך דיזל \ היברידי זה הדבר הנכון..., מניח שתעשה בקירוב 22 אלף ק"מ שנתי , דיזל \ היברידי יחסכו לך כסף ולא מעט.

מציע לשקול שוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...