Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה FR או פיג'ו 3008 Premium , התלבטות !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנסועה שלך דיזל \ היברידי זה הדבר הנכון..., מניח שתעשה בקירוב 22 אלף ק"מ שנתי , דיזל \ היברידי יחסכו לך כסף ולא מעט.

מציע לשקול שוב.

 

ובקשר לשני הרכבים ? איזה רכב היית ממליץ ?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שני המכוניות מצויינות. אתה לא יכול לקבל החלטה שגויה. אבל כל אחת מהם שמה דגש על משהו אחר. המצלה שלי, לך לסוכנות תראה בעצמך את ההבדלים. לדעתי מנוע 1.2 חלש מידי לרכב בייחוד בהשווה לאטקה

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם
בנסועה שלך דיזל \ היברידי זה הדבר הנכון..., מניח שתעשה בקירוב 22 אלף ק"מ שנתי , דיזל \ היברידי יחסכו לך כסף ולא מעט.

מציע לשקול שוב.

 

לא כולם מוכנים לקחת את הסיכון של ההיברידי אם זה עלות עתידית קרינה וכו.., דיזל,אם זה רעש, זיהום וכו..

ואני אחד מהם, מעדיף בנזין חסכוני נורמלי.

פורסם
לא כולם מוכנים לקחת את הסיכון של ההיברידי אם זה עלות עתידית קרינה וכו.., דיזל,אם זה רעש, זיהום וכו..

ואני אחד מהם, מעדיף בנזין חסכוני נורמלי.

 

זה בדיוק מה שאני חושב על הדיזל ועל החשמלי !!

 

לכן אני מחפש רק רכבי בנזין .

פורסם (נערך)

מנועי הדיזל כיום רחוקים מ-א-ו-ד מכל הסטיגמות המיושנות שציינתם! אלו מנועים סופר מודרניים שקטים ונעימים, עם מוניטין אמינות וחיסכון ניכר!

ממליץ לך בחום רב לעשות נסיעת מבחן על 3008 דיזל, משוכנע שאתה תופתע.

בעניין שאלתך המקורית, אלו שני רכבים מאוד שונים. האטקה מאוד יעילה חזקה ומאובזרת, 2 חסרונות שלטעמי פוסלות אותה בהקשר שלך:

1. מאוד נוקשה, לטעמי מידי נוקשה, אפילו בתוואי בינעירוני.

2. תיבת הילוכים שעדיין לא הכי אמינה, ובהסתכלות על משך הזמן שאתה מתעתד להחזיק ברכב, אני הייתי מוותר על התענוג

עריכה אחרונה על ידי ZvikH
פורסם
לא כולם מוכנים לקחת את הסיכון של ההיברידי אם זה עלות עתידית קרינה וכו.., דיזל,אם זה רעש, זיהום וכו..

ואני אחד מהם, מעדיף בנזין חסכוני נורמלי.

דיזלים מודרנים נקים במיוחד אילו אשר עובדים עם תוספי האוריה בתקן יורו 6 כמו שיש ב 3008, לגבי רכבים היברידים , אני מניח שאתה לא נושא מכשיר נייד , אין לך WIFI בבית ואו במקום העבודה , אינך עושה שימוש במכשירים חשמלים ועוד ועוד... הכוונה אני חושב שדי ברורה.

 

ולגבי שני הרכבים המדוברים, אני באופן אישי מאוד אוהב את ה 3008 , לטעמי מדובר על הרכב הטוב בקטגוריה אך כאשר הוא מצויד במנוע הסולר 1.5 ואו בנזין 1.6 , מנוע 1.2 הוא בסדר גמור אם אתה מודע למה שאתה מקבל בתמורה ולאחר נסיעת מבחן.

יש לנו ארונה בבית , אני באופן אישי לא מתחבר לרכב ולמרות השיפור הגדול ב DSG הגיר הזה עדין לא בא לי באופן טבעי.

סע באטקה ותחליט האם היא עדיפה מבחינתך על ה 3008 , זה ענין אישי לחלוטין, דרך אגב התוספת של 1000 שקל לשנת אחריות שלישית היא הצעה סטנדרטית לחלוטין , כמובן שרכשנו אותה בארונה של זוגתי.

 

בקיצור , בצע נסיעת מבחן ותחליט בעצמך מה טוב לך, כלכלית מציע לך לחפש גם בטרייד אין של היבואנים רכבים בני שנה ואו יד 2 0ק"מ, לתקופת הזמן שתחזיק ברכב זה בהחלט עושה שכל כלכלי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

^

לא אמרתם שיש בעיה עם מיכל האוריה הזה? בשביל מה להיכנס למיטה חולה.

 

לגבי הWIFI, יש לי מכשיר EMF, שמראה לי איפה יש קרינה אלקטרו מגנטית, בבית ליד הWIFI אכן יש, אך תתרחק ממנו חצי מטר כבר אין, ברכב היבריידי יש ועוד איך יש, האמת אני אמור לקבל רכב היבריידי מהעבודה, אני עדיין מתלבט אם לקחת או לא, בכל מקרה יש לי עוד שבועיים להחליט סופית, אישית לא הייתי קונה.

 

לגבי הנסיעה, אני בטוח שיהיה כיף חזק וכו... , אך אני גם בטוח שהביטוח יהיה יקר יותר (כך לפחות לפי WOBI), לתחזק את זה בעתיד יהיה גם יקר יותר (כמו כל רכב דיזל שהיה עד היום, ולא מאמין לשום סיפורים שזה אותו מחר כמו בנזין, עובדה כאשר שאלתי בלובינסקי לגבי זה על ה208 דיזל, קיבלתי תשובה שזה אכן טיפה יותר יקר (לא יודע מה סדר גודל "הטיפה"), לגבי הרעש, אני בטוח שעוד 5 - 6 שנים הבנזין יישמע אותו דבר, הדיזל יקרטע כמו טרקטור, וזה עוד לפני שהגעתי לרעידו וההנעה המחרידה.

 

לגבי הDSG, אכן יש רעש לגבי אמינותו, אישית לא יכול להעיד על כך לאור הניסיון החיובי שלנו איתו, והיום יש לנו במשפחה 2 רכבים עם גיר כזה, אודי Q7 2016 עם 90K על השעון וסקודה סופרב 2018 עם50K על השעון, 0 תקלות, כנ"ל 2 אוקטביה 2011 ,2014 וגולף 2016, למרות זאת, לא אשקר, יש חשש, אך עדיין מדובר ברכבים מצויינים.

פורסם

לדעתי פשוט תעשה נסיעת מבחן ותראה לאיזה רכב אתה מתחבר,אני בחרתי ב3008 לפני שנה וחצי ואני מרוצה עד הגג.

 

ל3008 יתרון משמעותי בשמירת ערך וביקוש כיד 2.

פורסם

אם אתה בעניין של האטקה, תבדוק את הקארוק. אותן המידות אבל מחירים מעט שונים וגרסת דיזל מאוד אטרקטיבית.

 

את ה 3008 תשתדל לקחת עם מנוע 1600 טורבו ולא 1200. הקטן יותר הוא 3 צילינדרים ופחות נעים לאוזן ולרגל. לא להיט.

 

מציע לבדוק גם את ה cx30 של מאזדה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בעלים של 3008 מנוע 1.2

רכב מצויין, מנוע מספיק טוב לא יודע לגבי רעשים או משהו לרוב כמעט ולא שומעים את המנוע בטח בכבישים ראשיים(יותר שקט מהדיזל)

ישאיר לך כסף בכיס, די חסכוני (סביבות 750-800 ק"מ לטנק מרבית נסיעות בין עירוניות) חסכוני בטירוף בנסיעות ארוכות (היום במקרה נסעתי לבקעה מחיפה 300 ק"מ הלוך חזור - רבע טנק).

תקנה בראש שקט. אם יש עוד כמה שקלים לדיזל אז בכלל עסקה מצויינת.

פורסם (נערך)

לא יאומן אפילו פותח השרשור שהיה היחיד מזאת תקופה ארוכה שהתייעץ בפורום לגבי רכישת רכב סדאן (בשרשור קודם) נכנע לבסוף ומתייעץ כעת לגבי ג׳יפונים.

 

אני לא אומר זאת בנימה שלילית, אני חושב שהמגמה נכונה בייחוד כאשר המדובר בג׳פונים בגודל ביניים של האטקה או ה- 3008, ולכן פחות מושפעים מחסרונות התצורה הזאת ולעומת זאת נהנים מהיתרונות שלה ובוודאי שנהנים מעדיפות לעומת תצורת הסדאן הנחותה שמיותרת לחלוטין לדעתי.

 

קודם כל לפותח השרשור, גש וראה את הרכבים באולם התצוגה ואם שניהם עוברים את המבחן ערוך נסיעת מבחן.

 

אני אישית לא הייתי בוחר אף אחד מהרכבים הנ״ל, אבל אם אני צריך להמליץ לך הייתי בוחר את האטקה אבל ברמת הסטייל, התוספות ב- fr לא מהותיות לדעתי ולא מצדיקות את הפרש המחיר וגג הזכוכית ב- fr הוא עם כיסוי רשת שלא אוטם לחלוטין את השמש.

 

האטקה לדעתי מרווחת יותר ובעלת תא מטען גדול יותר, אבל אם אתם רק 2 אנשים כרגע זה לא מהותי (אולי בהמשך).

 

לאטקה יש גם בלם יד חשמלי עם אוטו הולד שזה הכרחי בשבילי.

 

ב- 3008 הפרימיום היא הגירסה העדיפה לאור אבזור מהותי שנוסף בה (בטיחותי ונוחות). גם כאן יש את הגג הנ״ל שזה חסרון בשבילי. מצד שני יש מושב נהג חשמלי עם זכרונות שזה פיצ׳ר מעולה, תורם הן לכיוונון טוב יותר של המושב ואם יש 2 נהגים זה נוח מאד.

 

בין הפרימיום של הפיז׳ו לסטייל של האטקה הפרש המחיר גדול וזה משנה את המאזן ביניהם לטובת האטקה.

 

דרך אגב לדעתי מנוע ה- 1.2 של הפיז׳ו מספק ביצועים יפים מאד ועם כוח זמין לשימוש יומיומי ואני לא הייתי שוקל לרגע לרכוש את ה- 1.6 שיקר יותר משמעותית.

 

הגיר הפלנטרי בפיז׳ו יהיה נעים יותר מהגיר דו המצמדי של האטקה במצבים מסויימים.

 

כמובן שלאטקה ביצועים טובים יותר, אבל אין בהם שום צורך לדעתי ואין גם שום אפשרות מעשית לנצל אותם, בכל כביש בישראל שני הרכבים יסעו באופן מעשי באותה המהירות (אנשים התבלבלו עם נושא הביצועים ושכחו שאנחנו לא במסלול מירוצים פתוח ללא הפרעות וללא הגבלת מהירות :)).

 

 

באטקה העקב אכילס הוא הגיר כפול המצמדים. המצמדים יכולים להיגמר גם ב- 30 אלף ק״מ (מאיר חבר הפורום דיווח רק לפני מספר ימים שזה מה שקרה לו בסקודה קארוק עם אותו הגיר, התחיל רעש ב- 30 אלף ק״מ והוא משך זאת עד שב- 45 אלף ק״מ הוחלפו המצמדים והוא עוד מקפיד על נסיעה נכונה עם הגיר הזה) וזה אומר שבכמות הנסועה שלך זה יכול להתרחש גם כל שנה, שנה וחצי. (כלומר חלק מהעלות תכוסה במסגרת האחריות וחלק לא וזה מבלי לקחת בחשבון את הטרחה הנוגעת לכך). כמובן שהם יכולים גם להיגמר בטווח רחוק יותר.

 

אני חושב שבנסועה שלך שהיא די גדולה (75 ק״מ יומי רק לעבודה ויש כמובן נסועה נוספת בזמן החופשי) רכב היברידי או דיזל יחסוך לך הרבה מאד כסף, אתה כנראה לא מודע לכמה כסף ולכן לוקח את השיקול הזה בקלות דעת.

 

אני גם לא הייתי רוצה להיחשף לרמת הקרינה שבצמד ההיברידיות הקוראיניות, אבל עם טויוטה אין בעיה למרות שהראב 4 יקר מאד וה- chr לא מתאים למשפחה (אם זה התכנון העתידי שלכם). נשארת הקורולה, שהיא לא ג׳יפון אבל דגם הסטיישן מאד מוצלח לדעתי.

 

אם אתה רוצה רק ג׳יפון וזה לגיטימי כאמור, אז עם ה- 3008 או הסיטרואן איירקרוס עם מנועי הדיזל אני לא רואה שום בעיה אם הנסועה שלך כוללת תוואי בינעירוני רצוף מעת לעת.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מכיר אישית רכב 2018 שעבר החלפת מצמדים ב 13K. והדיווחים מחברות הליסינג גם לא ממש מעודדים. כן יש שיפור ניכר, אך עדיין סובל משחיקה מוגברת של מצמדים. לאור הכוונה שלו להחזיק ברכב לזמן ממושך, אני אישית הייתי פוסל את תוצרת VAG על הסף.

פורסם (נערך)

לגבי ה1.2 וה1.6 , אז אני אגיד לך שאחרי נסיעת מבחן על שניהם, ה1.6 לא רואה את ה1.2 ממטר, צריכת הדלק לטובת ה1.2 אך ממש בקטנה, ה1.6 מספיר חסכוני, וגם כבונוס הוא היה נוח יותר, לא יודע למה, יכול להיות בגלל שהמנוע כבד יותר, הוא פשוט יותר נוח ופחות נוקשה.

 

לכן אני מציע לא לוותר על נסיעת מבחן על ה1.6 כי הוא באמת עולם אחר.

 

ZIV, לגבי לפסול תצורת VAG, טעות, לנו יש ניסיון טרי עם אודי Q7 2016 90K ק"מ , סופרב 2018 50K , אפס תקלות, אז זה שאתה מכיר מישהו שהלך לא גיר ארי 13K לא אומר כלום, זה בדיוק כמו שאני אפסול את כל פי'ג' בגלל הסיוט שעברתי אם ה301, רק כפרופורציה.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם

העניין פה הוא הנגשת המידע וייעוץ ברכישת רכב. פותח השרשור הגדיר מה חשוב לו וכמה זמן הוא מתכוון להחזיק ברכב. בהתאם להגדרות שלו שמאופיינות בהחזקת רכב לתקופה ארוכה עם נסועה גבוהה מהממוצע, אני הייתי נמנע מתיבת DSG יבשת מצמדים, מה גם שהאטקה רחוקה מלהיות נוחה בעיניי.

אני שמח שלכם חוויות חיוביות מתוצרת זו, כמוכם עוד רבים, אך אם להשוות תפוחים לתפוחים הגיר בתפלצת Q7 אינו הגיר המדובר באטקה. את הדוגמא לרכב שעבר 13K הבאתי בהמשך לדוגמא שהביאו על רכב שעבר אחרי 30K.

פורסם

אני הייתי בודק את ה3008 דיזל יד שניה, בשנתונים של שנה שנתיים על הכביש, בעבר הייתי אוטומטית הולך על רכב חדש מהשקית אבל מאז שרכשתי בטרייד מוביל רכב יד שניה עם קילומטראז' נמוך שנמצא שנתיים על הכביש, זה ממש הפך לי את הראש ואני מבין ששנים שילמתי על ירידת הערך הראשוני סתם


×
×
  • תוכן חדש...