Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן להחליף את סקודה האוקטביה שקנינו יד 2, הרכב הכי מח*רבן שהיה לנו בחיים ביי פאר. היו לנו בעיות מסיביות עם המנוע שלו ואני מאוד מתחרטת שלא התייעצתי פה קודם לפני שעשיתי את טעות חיי וקניתי את הרכב הזה.

 

מה שקריטי לנו יותר מהכל זה שהרכב יהיה אמין, תא מטען גדול, ומרווח מבפנים כו אנחנו צריכים להכניס 2 כיסאות תינוק ומתבגר מאחורה. בנוסף, שהטיפולים וצריכת הדלת יהיו סבירים. אבל בעיקר שיהיה אמין ויהיה לנו ממנו הרבה נחת.

 

התקציב הוא בסביבות ה80,000

 

אשמח להמלצות כדי לא לעשות טעות שוב

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טויוטה ורסו. שלושה מושבים נפרדים מאחור מאפשרים הושבה נוחה של שלושה ילדים וחיבור נוח של מושבי בטיחות. כשלא משתמשים במושבים 6 ו7 בשורה השלישית מתקבל תא מטען גדול. במחיר של 80 k תוכלי למצוא דגם 2016 יד ראשונה מליסינג (נסי בשלמה סיקסט למשל).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

+1 לטויוטה ורסו לצרכים שלכם ( אני בעלים של אחת כזאת 2016 ).

מה שכן, הבגאז' באוקטביה יותר גדול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הייתי שוקל גם את הטויוטה אוונסיס אם הכיוון הוא יפני.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המושבים בשורה השניה, גם באוונסיס וגם בסובארו b4, מחולקים בצורה פחות מוצלחת להושבת אדם נוסף בין מושבי הבטיחות מאשר בטויוטה ורסו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חייב לשאול, האוקטביה יד 2 מליסינג לשעבר?

ואשמח לדעת מה היו התקלות?

תודה

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
חייב לשאול, האוקטביה יד 2 מליסינג לשעבר?

ואשמח לדעת מה היו התקלות?

תודה

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

כן, יש לי כמה פוסטים ישנים על זה. קנינו אוקטביה שנתון 2014 מליסינג, לקחנו לבדיקה עצמאית, על פניו הכל היה נראה תקין. לפני שנה וחצי פתאום נפלה רצועת הטיימינג תוך כדי נסיעה. החליפו את ראש המנוע. עכשיו שוב פתאום נורה מנוע מהבהבת, המוסך של סקודה אומר שצריך להחליף את כל המנוע. ביום ראשון בודקים במוסך שאני יותר סומכת עליו.

 

בקיצור, ההמלצה שלי היא להתרחק, יש יותר מדי סיפורים כאלה

פורסם
כן, יש לי כמה פוסטים ישנים על זה. קנינו אוקטביה שנתון 2014 מליסינג, לקחנו לבדיקה עצמאית, על פניו הכל היה נראה תקין. לפני שנה וחצי פתאום נפלה רצועת הטיימינג תוך כדי נסיעה. החליפו את ראש המנוע. עכשיו שוב פתאום נורה מנוע מהבהבת, המוסך של סקודה אומר שצריך להחליף את כל המנוע. ביום ראשון בודקים במוסך שאני יותר סומכת עליו.

 

בקיצור, ההמלצה שלי היא להתרחק, יש יותר מדי סיפורים כאלה

ההמלצה שלי היא לא לקנות רכב מליסינג... ולא משנה איזה.

יש מספיק ידים פרטיות.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
ההמלצה שלי היא לא לקנות רכב מליסינג... ולא משנה איזה.

יש מספיק ידים פרטיות.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

הבעיה היא שעכשיו יהיה לנו קשה למכור את הרכב הנוכחי, בטח ובטח אם באמת לא תהיה ברירה אלא להחליף את המנוע. ואנחנו מרגישים שהרכב הזה הוא פצצה מתקתקת וזה עניין של זמן עד התקלה הבאה. אז כן חשבנו על הכיוון של טרייד אין.

פורסם

כמובן שפיקאסו קצר יתאים כמו כפפה ליד, גם מבחינת מרווח מבוקש לנוסעים ולמטען, גם מחיר, כל זה בתנאי שאת מצליחה להשתחרר מדעות קדומות הקשורות למוצא הרכב. בהתחשב בעבר שהיה לך עם האוקטביה, לא בטוח שזה אפשרי.

פורסם
+1 לטויוטה ורסו לצרכים שלכם ( אני בעלים של אחת כזאת 2016 ).

מה שכן, הבגאז' באוקטביה יותר גדול.

סלח לי, אבל ההמלצה הקבועה שלך לכל אחד היא טויטה ורסו.

 

זה בהחלט לא רכב נפוץ, אהוב או מבוקש, אז אולי כדאי לנסות להיות יותר אובייקטיבי?

אני מבין את עניין הפרקטיות, אבל לא כולם מחפשים רכב כזה.

פורסם (נערך)
סלח לי, אבל ההמלצה הקבועה שלך לכל אחד היא טויטה ורסו.

 

זה בהחלט לא רכב נפוץ, אהוב או מבוקש, אז אולי כדאי לנסות להיות יותר אובייקטיבי?

אני מבין את עניין הפרקטיות, אבל לא כולם מחפשים רכב כזה.

 

לו היית קורא את הודעת הפתיחה, לא היית כותב את כל זה.

ולא, טויוטה ורסו זאת לא ההמלצה הקבועה שלי - רק למי שמנסה להושיב מבוגר בין שני מושבי בטיחות ונמאס לו מרכבים שמבלים במוסך.

טויוטה ורסו רכב נפוץ ( נמכרו כ 1200 יחידות כל שנה, במשך 8 שנים ), וזה רכב מבוקש מאוד ( במצב שמור ) - אין לך מושג עד כמה .

מה שכן, לא ראיתי ממך המלצה לרכב אחר, שיותר מתאים לדרישות.

לכן הודעה שלך תורמת רק למאזן ההודעות שלך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...