Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

אני בדרך לרכוש הונדה סיוויק ספורט 1.5.

לא יודע אם לקרוא לזה בעיה, אבל יש משהו מאוד משונה בלוי יצחק..

נניח סיוויק שעלתה לכביש בסוף חודש 12/17, תעלה כ103,600 במחירון כשהק״מ תקין.

אם נקח את הרכב ו״נעלה״ אותו לכביש ב01/01/18, (יום אחרי) זה כבר יעלה 109,000 ש״ח. הפרש של 5400 שקל על יום אחד בלבד! אותו הדבר גם בין 2018 ל2019 כשההפרש הוא ״רק״ 4500 ש״ח.

ההוספה של החודשים הייתה אמורה לתת מענה למחירונים לא? במצב הנוכחי עדיף לנשוך את השפתיים ולחכות חודש בשביל שהמחירון יעבור ל2020

אני מפספס משהו או שבאמת ככה זה פועל במחירון?

פורסם (נערך)

אתה לא מפספס כלום,

אני נוהג בסיוויק ספורט כזו, עלתה לכביש בדצמבר 2017,

כיום עם מחירון לאחר תוספות חודשים וקילומטראז' נמוך (אני עם פחות מ17K), הרכב שווה גג 107,000

זה המצב, לא פיספסת.

אגב, בגלל זה תמיד יש מבצעי "סוף שנה" -

למען הסר ספק, המוכר בהונדה חיפה היה הכי פתוח איתי ואמר לי כששאלתי -

אני אפסיד כ5K על זה אני לוקח את המבצע הזה לפני 1.1.2018 ושזה יהיה ההפרש.

אני פשוט קניתי את הרכב במבצע של "חבר" שכמובן הסתיים הרבה לפני 1.1.2018

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...