Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת המולטימדיה המקורית הפכה לבלתי שמישה אחרי שהתצוגה איבדה בהירות לחלוטין ולא ניתן לראות כלום.

איזה מערכת יכולה להתאים לדגם הזה עד תקציב של 1500 ש"ח.

האם כדאי לרכוש בחו"ל ?

פורסם (נערך)
מערכת המולטימדיה המקורית הפכה לבלתי שמישה אחרי שהתצוגה איבדה בהירות לחלוטין ולא ניתן לראות כלום.

איזה מערכת יכולה להתאים לדגם הזה עד תקציב של 1500 ש"ח.

האם כדאי לרכוש בחו"ל ?

היי, אני ממליץ להזמין מחול.לאחר הרבה בדיקות וניסיונות מצאתי את היצרן הזה שהמוצרים שלו איכותיים,עדכניים ,המוכר נותן תמיכה וכל כמה זמן יוצא עדכון תוכנה.כדיף להזמין את הדגם של ה283$ הוא הרבה יותר מהיר.

 

 

US $232.20 57%OFF | TEYES SPRO Car Radio Multimedia Video Player Navigation GPS For Nissan Qashqai 1 2006-2013 J10 accessories sedan dvd no 2 din

https://s.click.aliexpress.com/e/Nj7XmHIs

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי roko
פורסם

יש לי גם אפשרות להביא פיזית מחו"ל. מגרמניה או אוסטריה.

האם זה כדאי ? מבחינת עלות? מבחר? הרי אחריות בכל מקרה אין בין אם אזמין מסין או אביא איתי במזוודה.

פורסם
יש לי גם אפשרות להביא פיזית מחו"ל. מגרמניה או אוסטריה.

האם זה כדאי ? מבחינת עלות? מבחר? הרי אחריות בכל מקרה אין בין אם אזמין מסין או אביא איתי במזוודה.

אם תמצא בגרמניה משהו מספיק טוב ובמחיר טוב אז שווה.

אני הזמנתי מחול עם משלוח ems ושילמתי 46 שח מיסים.

כבר כמעט שנה אצלי וטפו טפו אין ולו תלונה אחת.

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

פורסם
אם תמצא בגרמניה משהו מספיק טוב ובמחיר טוב אז שווה.

אני הזמנתי מחול עם משלוח ems ושילמתי 46 שח מיסים.

כבר כמעט שנה אצלי וטפו טפו אין ולו תלונה אחת.

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

 

דרך אגב, הלינק שצרפת קודם לא מביא אותי למוצר. חיפשתי לפי שם המוכר והתוצאות משום מה ברוסית. אני לא מבין כלום.

פורסם

גם בקשקאי (2013) של אשתי התצוגה של הרדיו כבר לא עבדה

ב 100-150 שקל אתה יכול לרכוש מכשירי רדיו משומשי אשר פורקו במעמד הקניה ושודרגו ע"י הבעלים של הרכב.

 

הכותב מעיד על עצמו שרכש רדיו שפורק לפני כ 5 שנים מניסאן מיקרה ומאז היה בארון עם כרטיס הקוד המקורי.

העלות - 100 שקלים בלבד.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...