Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מחפש רכב שקט מבחינת רעשי רוח וצמיגים.

 

לבת שלי יש לקות שמיעה וקשה לה לשמוע אותנו כשאנחנו נוסעים בכביש מהיר בגלל הרעש ברכב.

אנחנו נוסעים היום על סובארו XV שנת 2012 והסינון רעשים ברכב פשוט זוועה!

 

ההעדפה עד עכשיו היתה להחליף ל SUV אחר (חשבתי על ה XV החדש) אבל התחלתי לחשוב בכיוון של רכב מנהלים כי אני מאמין שהוא יהיה שקט יותר מ SUV.

הבנתי שאודי A4 הוא רכב שקט מאוד (בגלל מקדם גרר נמוך?) ורכב כזה שנת 2016 נכנס לתקציב, אבל קצת מפחיד עניין התחזוקה של אודי אחרי סובארו.

חוץ מזה, חשוב לי מאוד רכב בטיחותי (עם אבזור בטיחות מקורי כמו בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית, ללא התקנות מקומיות).

 

אשמח להמלצות, תודה רבה!

יניב

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב יהיה שקט יותר בגלל חומרי בידוד טובים ורבים יותר ופחות בגלל מקדם הגרר.

 

כלל אצבע- ככל שהרכב פרימיום יותר כך חומרי הבידוד הנ״ל יהיו טובים ורבים יותר וביותר מקומות.

 

אני מציע לך להוריד אפליקצית ״מד דציבלים״/ ״מד רעש״ לטלפון שלך, הן אפליקציות מספיק טובות ותמדוד את הרעש בנסיעה ברכבים פוטנציאליים שאתה מעוניין בהם, בסוגי כבישים שונים ובעיקר בכביש ישן ומחוספס (עדיף שתבצע את הנסיעות באותם כבישים ממש).

 

אם תרכוש רכב פלאג אין אז לפחות את הנסיעות שתבצע על חשמל בלבד (כ- 40 - 50 ק״מ) לא תשמע בכלל את המנוע, את רעשי הדרך ורוח תמשיך לשמוע כמובן.

 

הבנתי ממבחני דרך שבאוטלנדר phev המחודש (פלאג אין), שנמכר משנת 2019, שופר מאד בידור הרעשים והוא מאד שקט גם כשנוסעים על חשמל.

 

הוא נמכר במחיר של 190 אלף ₪ (לעמיתי חבר 180 אלף ₪), אולי שווה לך למתוח את התקציב.

 

לחילופין נסה לרכוש במוו או מרצדס פלאג אין משומשים, הם אמורים גם להיות שקטים מאד.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

שאלה שקשה לענות עליה כי אין נתון רשמי, רק חוות דעת סובייקטיביות.

אני נוסע נסיעות ארוכות ורגיש לנושא, שמתי לב שעוד לפני שמתחילים רעשי רוח מעל 120 ישנו רעש שתלוי האספלט. יש אספלט רועש ויש שקט.

לדעתי הצמיגים ברכב שאני נוסע בו היו הרבה יותר שקטים כאשר היו חדשים מאשר היום אחרי 30000, ובכל מדד אובייקטיבי הם רחוקים מהחלפה.

ראיתי פעם מבחן מצולם לפיג'ו 508 שבו הבוחן התרשם מהשקט בנסיעה והראה את חומרי הבידוד שיש שם מתחת למכסה המנוע ולבתי הגלגלים.

לדעתי אתה צריך לחפש רכב על סמך נסיעת מבחן וחומרי בידוד רעשים נראים לעין.

אפשרות אחרת מעניינת היא להתקין חומרי בידוד ברכב הנוכחי, אם הוא טוב משאר הבחינות בשילוב צמיגים שקטים יתכן ותוכל להגיע לתוצאה מעולה ובהשקעה מינימלית. חפש באינטרנט יש פרויקטים מצולמים

פורסם

הרעש הדומיננטי בכל המכוניות שהיו לי בשנים האחרונות היה מהצמיגים וזה מאוד מורגש במעברים בין אספלט רועש לשקט.

אם זה המצב גם בXV שלך אז אפשר לנסות להחליף צמיגים לצמיגים שקטים ואפשר גם להתקין איטום אקוסטי. כל אחד מאלה יהיה זול בהרבה מהחלפה של אוטו.

 

מי שמייצר רכבים עם דגש לבידוד אקוסטי ושקט זה לקסוס. לקסוס גם נחשבת בטופ מבחינת אמינות הרכבים.

לגבי אודי, מהנסיון שלי מדובר ביצרן לא איכותי ואני מתרחק מכלל התוצרת של הקונצרן.

פורסם
הרכב יהיה שקט יותר בגלל חומרי בידוד טובים ורבים יותר ופחות בגלל מקדם הגרר.

 

כלל אצבע- ככל שהרכב פרימיום יותר כך חומרי הבידוד הנ״ל יהיו טובים ורבים יותר וביותר מקומות.

 

אני מציע לך להוריד אפליקצית ״מד דציבלים״/ ״מד רעש״ לטלפון שלך, הן אפליקציות מספיק טובות ותמדוד את הרעש בנסיעה ברכבים פוטנציאליים שאתה מעוניין בהם, בסוגי כבישים שונים ובעיקר בכביש ישן ומחוספס (עדיף שתבצע את הנסיעות באותם כבישים ממש).

 

אם תרכוש רכב פלאג אין אז לפחות את הנסיעות שתבצע על חשמל בלבד (כ- 40 - 50 ק״מ) לא תשמע בכלל את המנוע, את רעשי הדרך ורוח תמשיך לשמוע כמובן.

 

הבנתי ממבחני דרך שבאוטלנדר phev המחודש (פלאג אין), שנמכר משנת 2019, שופר מאד בידור הרעשים והוא מאד שקט גם כשנוסעים על חשמל.

 

הוא נמכר במחיר של 190 אלף ₪ (לעמיתי חבר 180 אלף ₪), אולי שווה לך למתוח את התקציב.

 

לחילופין נסה לרכוש במוו או מרצדס פלאג אין משומשים, הם אמורים גם להיות שקטים מאד.

 

190K זה הרבה מעבר לתקציב שלי (אני לא עמית חבר), ולגבי מד דציבלים - כבר הורדתי את האפליקציה אבל נראה לי קשה מידיי לעשות המון נסיעות מבחן מבלי כיוון של דגם מסויים, לכן חיפשתי המלצה לדגמים רלוונטיים לבחינה. תודה!

פורסם

החלפתי צמיגים לפני שבוע, אבל הרעש לא פחת בצורה משמעותית. לגבי פיג'ו 508 - אבדוק את האופציה, תודה!

פורסם
הרעש הדומיננטי בכל המכוניות שהיו לי בשנים האחרונות היה מהצמיגים וזה מאוד מורגש במעברים בין אספלט רועש לשקט.

אם זה המצב גם בXV שלך אז אפשר לנסות להחליף צמיגים לצמיגים שקטים ואפשר גם להתקין איטום אקוסטי. כל אחד מאלה יהיה זול בהרבה מהחלפה של אוטו.

 

מי שמייצר רכבים עם דגש לבידוד אקוסטי ושקט זה לקסוס. לקסוס גם נחשבת בטופ מבחינת אמינות הרכבים.

לגבי אודי, מהנסיון שלי מדובר ביצרן לא איכותי ואני מתרחק מכלל התוצרת של הקונצרן.

 

תודה!

אני גם חשבתי לכיוון של לקסוס (דגם IS250), בהחלט שווה בדיקה.

פורסם

אם אתה מעוניין ברכב בעל בידוד רעשי רוח,צמיגים,ומנוע, אני ממליץ בחום על ה3008 {בבעלותי},הרכב שקט בצורה יוצאת דופן,בכל מבחן דרך זה גם מצויין.

 

תעשה נסיעת מבחן,מומלץ.

פורסם

אאוטלנדר PHEV

יונדאי סונטה

RAV4 היבריד

טויוטה קורולה סדאן/סטיישן היבריד

פריוס

נירו? - לא יודע עד כמה שקט

זה מה שעולה לי בראש כרגע

פורסם

תנסה את הגולף, שקטה מאוד, ממש רכב פרימיום לכל דבר וענין.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אם אתה מעוניין ברכב בעל בידוד רעשי רוח,צמיגים,ומנוע, אני ממליץ בחום על ה3008 {בבעלותי},הרכב שקט בצורה יוצאת דופן,בכל מבחן דרך זה גם מצויין.

 

תעשה נסיעת מבחן,מומלץ.

הבעיה שהוא מגיע ללא אביזרי בטיחות מקוריים ואקטיביים

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

לגבי ה 3008, אל תמהר להספיד - ברמת אקטיב הבסיסית הוא מגיע עם מערכת בלימת חירום אקטיבית מקורית (עד 85 קמ"ש - מערכת בטיחות חובה לדעתי בכל רכב) וזיהוי תמרורי מהירות עם התראה (פיצ'ר חמוד לא יותר לדעתי).

ברמת הגימור הגבוהה יותר PREMIUM שעבור רכב חדש יוצא מהתקציב שלך יש כבר את כל המערכות שאתה מסוגל לדמיין והכל מקורי.

אולי שווה לך לשקול לרכוש כזו יד שניה. תעשה סיבוב תתרשם לבד. רמת בידוד הרעשים שלה אכן יוצאת מהכלל בקטגוריה.

 

לגבי בחירה ברכב מנהלים עם מקדם NVH גבוה, אכן, ככלל אצבע, מכוניות משפחתיות גדולות (מנהלים) לרוב יהיו עם מקדם איכות גבוהה יותר


×
×
  • תוכן חדש...