Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת לקראת קנייה - סיאט איבזה 2016


yuvalkop
שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים

 

מתעניין ברכישת סיאט איבזה 2016 אוטומט דגם ליטר טורבו - עתידה לעלות כ-50K.

 

מה אומרים על הרכב ? עד כמה הרכב אמין ?

 

משומה פעם הרכב היה להיט בכבישי ישראל וכיום אני לא רואה שמציעים אותו כאופציית רכישה בפורום...

 

יש משהו שאני צריך לדעת לפני שאני קונה רכב מקונצרן WAG ?

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צהריים טובים

 

מתעניין ברכישת סיאט איבזה 2016 אוטומט דגם ליטר טורבו - עתידה לעלות כ-50K.

 

מה אומרים על הרכב ? עד כמה הרכב אמין ?

 

משומה פעם הרכב היה להיט בכבישי ישראל וכיום אני לא רואה שמציעים אותו כאופציית רכישה בפורום...

 

יש משהו שאני צריך לדעת לפני שאני קונה רכב מקונצרן WAG ?

 

תודה רבה

בס"ד

 

מצמדים +מח גיר, הבלאי שלהם גבוה ועלות התיקון גבוהה גם כן.

תן דגש על פעולה תקינה של הטורבו בנוסף לשאר הדברים.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה תקלות מוכרות ? תחת אחריות רחבה ? והתשובות שלכם הם בהקשר המנוע של הסיאט או על רכב בכללי מהקונצרן ?

 

אני מבין שזה סיכון לקנות רכב כזה ? מהן העלויות של החלפת מצמדים, ידית הילוכים מח גיר וכו' שלא תחת אחריות ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדור הקודם הוא היה זול משמעותית מאשר הדגם החדש, אך החדש טוב בכול פרמטר ממנו.

 

למעט הגיר, האיביזה מציעה יחידת הנעה זריזה מאשר המתחרות, האיבזור שופר אחרי מתיחת פנים ברמת איבזור הבסיסית שנקראה סטייל (לפני כן AM5) וכך איכות החומרים עלתה רמה עם אזורים רכים בחלק העליון.

מאחור המרווח בינוני עם מושב לא ממש נוח, אם אתה לוקח בחשבון את הגיר תקבל סופר מיני טובה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנה הנידונה שנתיים מעליית הרכב לכביש.

למיטב הבנתי הייתה בחודשיים האחרונים פשרה נוספת מול היבואן בעניין התקלות בגיר בשנים 15-16, אז יכול להיות שיש הארכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עדיף להתרחק מהרכב ? כולם פה נשמעים סקפטיים..

 

קיבלתי הצעה לסיאט בת 3 שנתון 2016 עם 30 קמ ב 54 אלף שקל ... על פניו הכל הבדיקה תקינה על פי חברת הליסניג שממנה קיבלתי הצעה.

 

האם עדיף לרדת שנתון ולקנות ב 50 אלף מאזדה 2 2015?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני, חבר טוב ואחותי מחזיקים ברכבים כאלה מאז ינואר 2016 (אפילו באותו הצבע) כולנו מרוצים מאוד ולכולנו לא היו שום בעיות מכניות.

למרות שישנה אכן בעיית המצמדים הידועה, נראה שבשנים האלה היא כבר פחות נפוצה, אבל אם במקרה קורה לך הבנתי שהתיקון הוא בסביבות ה-4000 ש"ח.

סה"כ מדובר ברכב מאובזר יחסית למודל שלו במחיר נוח ואני מאוד נהנה משילוב נגיר והמנוע הזה בנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב שאם קונים אותו צריך לדעת מה החוזקות ומה החולשות ולבחור.

כמו שאמרו פה, החוזקות זה בעיקר השילוב מנוע גיר שנותן לך רכב זריז עם ביצועים טובים לקטגוריה.

החולשות - אמינות הגיר. יש 2 בעיות נפוצות בגיר: בלאי של הקלאצים ומוח גיר.

הבלאי של הקלאצים תלוי בעיקר באופי הנהיגה שלך ובתוואי הנהיגה שלך. אם אתה נוסע רוב הזמן בבינעירוני, אין סיבה להחלפת קלאצים בק"מ נמוך. העלות סביב 2500 ש"ח אם אינני טועה.

הבעיה השניה היא תקלה במוח גיר וזה יכול פשוט לצוץ משום מקום והתיקון יקר. סביב 7000 שח למוח מקורי.

אם אתה יכול לחיות עם הידיעה שמתישהו תצוץ אחת מהתקלות האלו - מדובר ברכב מעולה.

אם לא, חפש משהו אחר.

אני גם בעל איביזה ובחרתי באופציה הראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב שאם קונים אותו צריך לדעת מה החוזקות ומה החולשות ולבחור.

כמו שאמרו פה, החוזקות זה בעיקר השילוב מנוע גיר שנותן לך רכב זריז עם ביצועים טובים לקטגוריה.

החולשות - אמינות הגיר. יש 2 בעיות נפוצות בגיר: בלאי של הקלאצים ומוח גיר.

הבלאי של הקלאצים תלוי בעיקר באופי הנהיגה שלך ובתוואי הנהיגה שלך. אם אתה נוסע רוב הזמן בבינעירוני, אין סיבה להחלפת קלאצים בק"מ נמוך. העלות סביב 2500 ש"ח אם אינני טועה.

הבעיה השניה היא תקלה במוח גיר וזה יכול פשוט לצוץ משום מקום והתיקון יקר. סביב 7000 שח למוח מקורי.

אם אתה יכול לחיות עם הידיעה שמתישהו תצוץ אחת מהתקלות האלו - מדובר ברכב מעולה.

אם לא, חפש משהו אחר.

אני גם בעל איביזה ובחרתי באופציה הראשונה.

 

 

 

מקובל. תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...