Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצדקה לאלימות פיסית ולקיחת החוק לידיים. אם מישהו ביצע עבירת תנועה, צלם ודווח או תן למשטרה לתפוס אותו בסופו של דבר. להגיד לו שהמכות שקיבל הגיעו לו זה לשמוט חלק מהיסודות של החברה שלנו, ולהפוך אותה לכזו בה כוח הזרוע שולט, כמו בחברת בהמות.

אז לא הבנת את הפואנטה של מה שכתבתי, בחרת ישר לירות על המקלדת.

אני לא מצדיק את האלימות נגדו במובן הפשטני של ההצדקה, להפך, אני רואה את זה כעונש על כך שאינו נלחם באלימות.

הניסיון לחפש סיבות להצדיק התעלמות מאלימות כפי שמנסה לעשות פותח השרשור, היא בעיה שמעודדת אלימות.

הפתרון כנראה, עוד "מכות" עד שהאדם יילמד להתלונן, ראה זאת כמשל ולא צורת פיתרון אמיתית.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אני מודה ועוזב. קרא לי ירוחם.

 

סליחה על אי ההבנה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הסיבה שאני לא מעוניין לפנות היא כרגע:

1. לא באמת סבלתי פגיעה משמעותית, לא כאב ולא רכוש

2. האמון שלי במשטרה שואף ל0

3. אני לא באמת יודע מה התהליך, לא יודע מה המשמעויות כלפי, וכלפי מי שאתלוננן נגדו. סתם שיפתחו לו תיק וייסגר? לא באמת יעזור לי

 

למה כן:

1. בעיקר כי זה מוסרי ולמנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד

פורסם

זה קצת עצוב להגיד, אבל יש לי תחושה חזקה של אי אימון במערכת האכיפה בישראל להערכתי המשטרה כנראה לא תעשה עם זה כלום.

 

הסיבה שאני לא מעוניין לפנות היא כרגע:

1. לא באמת סבלתי פגיעה משמעותית, לא כאב ולא רכוש

2. האמון שלי במשטרה שואף ל0

3. אני לא באמת יודע מה התהליך, לא יודע מה המשמעויות כלפי, וכלפי מי שאתלוננן נגדו. סתם שיפתחו לו תיק וייסגר? לא באמת יעזור לי

 

למה כן:

1. בעיקר כי זה מוסרי ולמנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שמע, בתור שמוק חרוץ הייתי פועל בדרך הבאה:

מגיש תלונה במשטרה

יושב למשטרה על הנשמה כדי שהתיק יטופל

אחרי שהתיק טופל, מגיש תביעה אזרחית נגד הבחור.

 

זה יבטיח שהוא כבר לא ירים יד על אף אחד, אלא אם הוא עבריין קריירה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני הייתי מגיש תלונה בכל מקרה על תקיפה (את הפרטים יש לך).

 

ככה לפחות יטרטרו אותו לתחנה, ויעשו לו נו נו נו (כי הם חייבים לעשות משהו).

 

ואם יתחיל להתבבן גם שם, אז בכלל טוב, יסדרו לו דיור בר השגה על חשבון משלם המיסים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

משהו מבעבע בחברה הישראלית. קיים כעס שהוא לא פרופורציונלי ומתבטא במתח שבכבישים.

 

זה כל כך נכון. ואני לא אתבייש, אהיה אמיתי וכנה ואומר שאני מידי פעם מוצא את עצמי נוהג בצורה תוקפנית\מלחיצה ללא כל הצדקה. כמובן שאני ממהר לפעמים וכו' אבל אלו לא תירוצים. עשיתי עם עצמי חושבים הרבה פעמים לאחר כל מקרה כזה ואני מוצא שאני פשוט עצבני ללא סיבה, או לפחות ללא סיבה ישירה. כל אדם על הכביש הוא עולם ומלואו. אני מנתח כל מצב כזה כאשר אני מרגיש שהגזמתי ומלמד את עצמי שלא יצא לי מזה כלום. כמובן כי זה משפיע גם על הסביבה הקרובה שלי. עצבים\עצבנות זו מחלה ובמיוחד, כמו שכתב אדון קאררה כאשר זה מתבטא באופן לא פרופורציונלי בשיט. אפילו כתיבה על זה פה היא חלק מתהליך ההבנה והשיפור העצמי.

אוסיף ואומר שמעולם לא פתחתי את הדלת במטרה לצאת מהרכב כדי לעשות השד יודע מה למישהו שעצבן אותי.

בקיצור, אין מקום לזה על הכביש ובכלל. מקווה שכשאני עובד על שיפור עצמי אני מסיר לפחות אדם אחד עצבני מהכביש ואולי גם כמה מסביבי.

פורסם

עמרי, כולנו מושפעים מהמון דברים, לפעמים בלי להיות מודע אליהם. אני מרגיש את זה בכביש, וגם בעבודה. יש ימים בהם אני רגוע ומסוגל להכיל כל שטות של הלקוחות, יש ימים שבהם אני "לא נחמד".

 

מספיק שלא תישן טוב בלילה או ששני נהגים יחתכו אותך על הבוקר כדי להרוס חצי יום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הבעיה עם מה שאתה אומר שזה לא רק בגלל מה שקרה לך באותו היום זאת אסקלציה כללית שקוראת עם הזמן. אנשים שחיים בישראל זה כמו צפרדע ששמים אותו במים פושרים ולאט לאט מחממים את המים, הוא לא מרגיש את זה שהם רותחים. כשאני מגיע לישראל לפעמים אני מרגיש כאילו אני בשדה קרב, לא יודע להסביר את התחושה אבל לפעמים היא מאוד מאוד לא נעימה.

ומבלי להפוך את זה לדיון פוליטי אני רק רוצה להגיד שאני מאוד מאוד מאוד אוהב את ישראל. אני אוהב את החברים והמשפחה שלי ואת תרבות הבילוי בישראל ואני כבר לא יכול לחכות עד לביקור הבא שלי. אבל מאוד מאוד קשה שם.

 

עמרי, כולנו מושפעים מהמון דברים, לפעמים בלי להיות מודע אליהם. אני מרגיש את זה בכביש, וגם בעבודה. יש ימים בהם אני רגוע ומסוגל להכיל כל שטות של הלקוחות, יש ימים שבהם אני "לא נחמד".

 

מספיק שלא תישן טוב בלילה או ששני נהגים יחתכו אותך על הבוקר כדי להרוס חצי יום.

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
שמע, בתור שמוק חרוץ הייתי פועל בדרך הבאה:

מגיש תלונה במשטרה

יושב למשטרה על הנשמה כדי שהתיק יטופל

אחרי שהתיק טופל, מגיש תביעה אזרחית נגד הבחור.

 

זה יבטיח שהוא כבר לא ירים יד על אף אחד, אלא אם הוא עבריין קריירה.

 

ומה המשטרה תעשה? תצליף בו בחוצות העיר? התיק יסגר מחוסר עניין לציבור. בשביל תביעה אזרחית צריך לשלם כסף לעורך דין שעלול לגרור אותו ללופ שלא יגמר חודשים ואפילו שנים. ובשביל מה? מה הוא יקבל ממנו? נגרם נזק? לא. הוא נפצע? לא. יקבל כסף? אולי בהנחה ויצליח להוכיח נזק ובתנאי שלאותו אדם שתקף אותו בכלל יש לו משהו בחשבון. מה שבטוח זה העו"ד בהחלט ידאג להגיש חשבונית עסיסית על השירותים שלו.

פורסם

תלונה במשטרה בהחלט כן.

אמרת שפגע בך (הביא לך אחת לפנים) ויש לך את הפרטים.

למה לא לתבוע לאחר הגשת תלונה? ככל הנראה תקבל על זה כמה אלפי שקלים ממנו, לפחות זה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

מה שמעודד בכל השרשור הזה זה שהערסים החילו להפנים שכדאי להיות אדם תרבותי.

 

היום הם כבר התחילו לתת פרטים אחרי שמרביצים לך ואם נמשיך ככה עוד כמה שנים כשתחתוך ערס כזה הוא ידפוק לך בנימוס בחלון ויגיד אני מתנצל שאני מפריע לך אדותי אבל נכנסת לנתיב נסיעתי בפראות. האם אדוני מעדיף אחת לפנים או שמא פנס בעין יותר יתאים לך בעונה זו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ומה המשטרה תעשה? תצליף בו בחוצות העיר? התיק יסגר מחוסר עניין לציבור. בשביל תביעה אזרחית צריך לשלם כסף לעורך דין שעלול לגרור אותו ללופ שלא יגמר חודשים ואפילו שנים. ובשביל מה? מה הוא יקבל ממנו? נגרם נזק? לא. הוא נפצע? לא. יקבל כסף? אולי בהנחה ויצליח להוכיח נזק ובתנאי שלאותו אדם שתקף אותו בכלל יש לו משהו בחשבון. מה שבטוח זה העו"ד בהחלט ידאג להגיש חשבונית עסיסית על השירותים שלו.

תובעים תביעה קטנה, לא צריך עו"ד. זה עדיין מגיע לסכום שיכול להכאיב לערס. המשטרה נדרשת כדי שיהיה קייס בתביעה הקטנה, גם אם הם סגרו את התיק בסופו של דבר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...