Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוקף מישהו בכביש מהיר, נעצר בצומת אור אדום

פתאום מרגיש דפיקות על החלון, מסתבר שהבחור יצא מהאוטו

פותח לי גם את הדלת מעיף לי אחת לפנים ומתחיל לצעוק עליי

כמובן שלקחתי את הפרטים שלו ואת הפרטים של עדים שהיו במקום

 

האם להגיש תלונה במשטרה במקרה הזה?

מה כולל התהליך ומה התוצאות הנלוות אליו?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה מדינה הפכנו להיות, מזעזע.

כן, להגיש תלונה במשטרה, כדי שהבחור ילמד שעצבים לא פורקים על אנשים אחרים בכביש.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בטח להגיש.

ותדאג לנעול את הדלתות שאתה נוסע, בלא מעט רכבים יש אפשרות אוטומטית לזה עם תחילת התנועה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

בוודאי שלהגיש.

זה לא יבטל את מה שנעשה לך אבל אולי ימנע את המקרה הבא. (ואולי גם יתן לך להרגיש שנעשה צדק כלשהו)

בהצלחה!

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

השאלה היא מה יקרה לנהג?

ומה איתי? האם יהיה רישום כלשהו שעלול להזיק לי בעתיד? יכול להיות שאני רק אפסיד מדיווח

ובוא נגיד שהאמון שלי במשטרה שואף ל..

פורסם (נערך)

איך הגשת תלונה על תקיפה יכולה להזיק לך בדיוק?

ומה אכפת לך מה יהיו ההשלכות על הקוף? במקרה הכי גרוע יסגרו את התיק ובמקרה הכי טוב הוא יקבל עבודות שירות (לא יקרה).

 

נעל דלתות בנסיעה וקנה גז פלפל, אתה תופתע באיזו מהירות הקוף יברח אחרי שיקבל שפריץ לפנים.

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם

תגיש תלונה, צא מנקודת הנחה שבעוד חודש / חודשיים / חצי שנה / 5 שנים תקבל הודעה גנרית שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

קרה לי משהו דומה בביקור קודם בישראל: אוטו שכור, אין מקום לשים עליו את הטלפון בשביל לצפות ב GPS. מגיע לאיזה צומת ורואה שאני בנתיב הלא נכון וצריך לפנות ימינה. רואה שיש משאית בצומת ומאחורי רכב שהנהג שלו עסוק בטלפון, מאותת-- אומר פה שאם הנהג היה מסתכל על הכביש הייתי מבקש ממנו בנימוס להכנס ואם היתה לי את היכולת להחליף איתו מילה הייתי מסביר לו שכרגע קלטתי שאני בנתיב הלא נכון, היה ולא היה מסכים לא הייתי נכנס -- ואחרי שהרמזור מתחלף והמשאית נוסעת אני נכנס בין המשאית לאותו הרכב. נהג הרכב נזכר שהוא צריך לעזוב את הטלפון ולנהוג, קולט שאני נמצא לפניו וכנראה מתעצבן (לא ברור למה, באמת שהוא היה שקוע בטלפון). הוא עוקף אותי במלא הכח, מתקדם קדימה, עוצר את הרכב וחוסם את הכביש ויוצא מהרכב לכיווני.

החלטתי שהעימות לא שווה לי ופשוט שיניתי את הדרך למסלול אחר.

 

משהו מבעבע בחברה הישראלית. קיים כעס שהוא לא פרופורציונלי ומתבטא במתח שבכבישים.

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אל תגיש תלונה במשטרה מהסיבה שכנראה המכות שקיבלת היו מוצדקות.

אני אומר את זה כי מי שואל שאלות כאלה? אם כולם יהיו כמוך באמת שנהפוך להיות מדינה שבה כל אחד מתי שבא לו ייצא מהרכב, יירביץ וייסע הביתה כל זה כשהוא אומר לעצמו בראש "גם ככה לא יעשו לי כלום".

בגלל אנשים בסגנון שלך יש אלימות, אף אחד לא רודף אחרי צדק יותר.

עצוב.

פורסם
אל תגיש תלונה במשטרה מהסיבה שכנראה המכות שקיבלת היו מוצדקות.

אני אומר את זה כי מי שואל שאלות כאלה? אם כולם יהיו כמוך באמת שנהפוך להיות מדינה שבה כל אחד מתי שבא לו ייצא מהרכב, יירביץ וייסע הביתה כל זה כשהוא אומר לעצמו בראש "גם ככה לא יעשו לי כלום".

בגלל אנשים בסגנון שלך יש אלימות, אף אחד לא רודף אחרי צדק יותר.

עצוב.

תפיסת עולם של בהמה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)
תפיסת עולם של בהמה.

מה לא בסדר במה שכתבתי

אנשים שיוצאים מהרכב ורבים מכות או מקרים דומים לזה אלה אנשים שיודעים שלרוב הצד השני ייפחד לפנות למשטרה או שלא יראה בזה טעם.

חבל מאוד, כי עם אנשים בסגנון חייבים למיצוי הדין.

היום הוא מרביץ לו, מחר זה לי לך ולבת שלך.

אם זאת תפיסת עולם של בהמה אז אכן אני מעדיף להיות בדיר חזירים.

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
פורסם

הצדקה לאלימות פיסית ולקיחת החוק לידיים. אם מישהו ביצע עבירת תנועה, צלם ודווח או תן למשטרה לתפוס אותו בסופו של דבר. להגיד לו שהמכות שקיבל הגיעו לו זה לשמוט חלק מהיסודות של החברה שלנו, ולהפוך אותה לכזו בה כוח הזרוע שולט, כמו בחברת בהמות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...