Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

לאחיינית שלי יש אייפון 6S שננעל בעקבות הקשה שגויה של קוד גישה.

היא החליפה סיסמא וכנראה התבלבלה באחת הספרות.

ניסיתי לבצע איפוס של הסיסמא דרך Itunes והיו 2 אפשרויות: עדכון המערכת - שלא צלח, וכרגע זה מראה לי את התמונה של אייטיונס.

אפשרות שניה - שחזור, כלומר מחיקה של כל התוכן במכשיר (פתרון לא רצוי).

אשמח אם מישהו יכול לעזור לנו, איך אפשר לפתור את הבעיה? או המלצה למעבדה טובה באיזור ירושלים.

25c9a953-ff1d-49c4-a099-e2081832b50a.jpg

06e102ae-3fef-4880-b414-3921a8631d39.jpg

Polo 2012

פורסם

יש חברה ישראלית שכנראה הצליחה לפתוח אייפון לאחר שהבולשת הפדראלית בארהב ניסה להכריח את אפל לפתוח את המכשיר, שהיה נדרש לטובת חקירה, והחברה סרבה. זו הייתה הפעם הראשונה שהצליחו לעשות זאת...

תסיק את המסקנה...

 

 

Sent from my mobile using Tapatalk

פורסם

מהמסקנה הזו אנחנו בדיוק חוששים.

זה המכשיר שלה והכל שיהיה ברור.

 

הבנתי שיש אפשרות לדבר עם מישהו וחוזרים אליך אחרי 14 ימים ואז משחזרים והכל. מישהו מכיר על מה מדובר?

Polo 2012

פורסם

נסה ליצור קשר עם אפל,תן את כל הפרטים המזהים שידרשו ומה הסיטואציה

 

נראה לי שמישהו פה בפורום עשה את זה בדגמים המוקדמים של האייפון וזה עזר (חזרו עם קוד לאחר שאימתו)

 

למעבדה תמיד אפשר ללכת,הבעיה שהרוב יבחרו בפתרון הקל (לפרוץ ולמחוק הכל)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...