Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמחתי לראות שקנית את הגרסה הנכונה (דיזל). עם בהמות כאלה לעולם לא אבין אנשים שעושים שיקול כלכלי כלשהו (כולם עושים, גם אם נוסעים מעט) וקונים אותם (בהמוניהם) עם מנוע בנזין.

תתחדש !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית אהבתי את הבנזין. הדיזל היה הנחתה שלא קשורה להעדפה אישית. מה שכן, למיטב ידיעתי בדגם הזה הגרסה המפוארת הגיעה רק בדיזל.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תתחדש,

 

המחיר היה יקר מאד כחדש ונשאר יקר מאד כמשומש, ממש מחיר של רכבי פרימיום מאותה שנה (כמובן לא בעלי 7 מושבים).

 

למיטב זכרוני ניתן לרכוש סיטרואן ספייסטורר (פיקאסו) 1.6 טורבו יד ראשונה אפס ק"מ במחיר כזה (120 אלף ₪).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
תתחדש,

 

המחיר היה יקר מאד כחדש ונשאר יקר מאד כמשומש, ממש מחיר של רכבי פרימיום מאותה שנה (כמובן לא בעלי 7 מושבים).

 

למיטב זכרוני ניתן לרכוש סיטרואן ספייסטורר (פיקאסו) 1.6 טורבו יד ראשונה אפס ק"מ במחיר כזה (120 אלף ₪).

 

וואללה? לא ידעתי. חבל. עכשיו אצטרך למכור. או שבעצם תקרא את כל הפוסט ותראה את ההתייחסות לסיטרואן ולדיזל.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אני אישית אהבתי את הבנזין. הדיזל היה הנחתה שלא קשורה להעדפה אישית. מה שכן, למיטב ידיעתי בדגם הזה הגרסה המפוארת הגיעה רק בדיזל.

 

אני מוצא את הדיזל המודרני, ביחס לבנזין מודרני, עם ידו על העליונה.

חזק, גמיש, חסכוני בדלק, טכנולוגיה בשלה (מסילה משותפת, טורבו וכד') = אמינות מוכחת.

 

תקנות זיהום האויר גרמו לבנזין לאבד את זה באיזשהו שלב.

משאבות הזרקת בנזין בלחץ גבוה, טורבו, מנועים קטנים מאוד, הצטברות פיח בשסתומים (מחלה אצל כולם), בוכנות נשברות, הוסיפו עוד ועוד אינג'קטורים בשביל להתמודד עם חלק מהבעיות וכד'.

צריכת הדלק רחוקה מלהיות צריכת דלק של דיזל כאשר משווים מנועים באותו הנפח, ההבדלים שמיים וארץ.

עדיין בדיזל אם המנוע גדול יותר הוא ברוב המקרים יהיה חסכוני יותר מבנזין בעל נפח קטן יותר.

 

מעדיף להתעסק עם תקלת אוריאה\FAP פעם ב 100K ק"מ ולא להתעסק עם בעיות מנוע (או גיר בחלק מהמותגים) בהרבה פחות ק"מ מזה.

 

ביחס לבנזין - מנוע הטורבו דיזל המודרני (מסילה משותפת) לא עבר שום שינוי מהותי (!) ב 10-15 שנים אחרונות, למעט שיפור ממיר ו*הוספה* של רכיבים על מערכת הפליטה להפחתת זיהום אויר (FAP,DPF, אוריאה וכד'). הבסיס נשאר זהה והאמינות שופרה לאין שאור.

 

מנוע בנזין עבר מהפכות באופן הזרקת הדלק, יחסי דחיסה, הוספת טורבו, הוספת משאבת לחץ גבוה, תזמון שסתומים וכד' - רק בשביל לשמור על רמות זיהום אויר נמוכות ולקבל יותר הספק\כוח. לא אצל כולם העסק הזה מתקבל לאורך זמן באמינות מופתית.

 

איציק

  • מעניין 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תתחדש חביבי.

לא הייתי חושב על כזה אוטו בכלל עם מנוע שהוא לא דיזל. יש לבנזין יתרון בזחילה בפקק, ושם זה נגמר. בבינעירוני ובמרחב פתוח יש לאוטו הזה זמינות כוח מדהימה. כל זכר לטרטור או לרעש נעלמים מעל 50 קמ"ש. אלא אם יש לכם מכונית ספורטיבית או שמחירה מעל 200 אלף שקל, כנראה שהסורנטו הזו מאיצה כמו האוטו שלכם בפול גז, רק שהיא עושה את זה ב1300 סל"ד תוך שיוט מנומנם.

בנסיעה עירונית נמרצת המנוע הזה + הנעה כפולה גם מפגינים את כוחם (אל תסעו באופן נמרץ בעיר, אלא אם אתם צריכים לפנות שמאלה מהנתיב הימני ואתם ראשונים ברמזור נגיד). יש לו יציאה של טיל מהמקום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לדעתי היתרונות שאיציק הזכיר בהחלט באו לידי ביטוי ב 5008 דיזל. הרגע חזרתי מרונדוו של עמק-חפר -> צפת -> כרמיאל -> עמק חפר, והאוטו פשוט מזמין התגרזנות. כל פעם שאני לוחץ לו קצת אני משנן תירוץ לשופט התעבורה: להלן כמה מהאחרונים:

》 כבוד השופט, אני ממש מצטער אבל נכנסה בי רוח שטות!

》 כבודו, ייצרי גבר עליי !

》 בדיוק ניגנו את smack my bitch up של הפרודיג'י

》 בדיוק קוואי לנארד פספס את שלשת חייו במשחק 5, במאני טיים, מול GS וראיתי את זה בשידור ישיר באנדרואיד באוטו.

 

ועוד כהנה וכהנה...לא מקנא במגילות התירוצים שכל אנשי הספורטיביות / משוברות / מכויילות צריכים לחשוב עליהם כל שבוע...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תתחדש! קנייה מצויינת ובמקרה של הסורנטו (או הסנטה-פה) סיבה נוספת להעדיף את דגם הדיזל המוצלח ע"פ הבנזין היא:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?650703-%D7%94%D7%9C%D7%9A-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%A1%D7%A0%D7%98%D7%94-%D7%A4%D7%94-2014-160-%D7%90-%D7%A7%D7%9E&p=5626735&viewfull=1#post5626735

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לדעתי זה משהו נדיר. המכוניות האלה אמינות מאוד ולא הייתי נרתע בגלל פוסט אחד או שניים. זה לא גיר רובוטי של חברה כזו או אחרת. המנוע הזה כבר מ 2012 במגוון דגמים של הקונצרן בכל העולם.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קראת את השרשור? זה ממש לא משהו נקודתי. תקרא את הלינק המקורי

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אופס...משום מה זה לא הגיע לאוזני. איכשהו יש לו מוניטין אמינות גבוה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

גם בפורום היו לפחות 2 משתמשים שהגיעו להחלפת מנוע (הבנזין 2.4).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...