Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר ,איפה ניתן לקנות לווצה חוץ מתחנת דלק? התחלתי ממש לאהוב אותם.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הקפסולות של ארומה מעולות, לא זולות(1.66 לאחת) נמכר ללא מבצעים.

הטעם והארומה מזכירים קפסולות של נספרסו, מבחינת מרקם קרמי וסמיך, בשונה מתחליפים דליליים אחרים.

פורסם
אם כבר ,איפה ניתן לקנות לווצה חוץ מתחנת דלק? התחלתי ממש לאהוב אותם.

 

בסופר דיל יש לווצה. שים לב בכללי שיש שני גדלים של קפסולות תואמי נספרסו, אחד למכונות הישנות ואחד לחדשות. ההבדלים הם בקוטר הקפסולה, החדשה בערך כפולה בקוטר.

פורסם

למכונות החדשות של נספרסו אין קפסולות תואמות.

זה כל הרעיון, אחרי שפג להם הפטנט על הקפסולות הישנות, הם הוציאו קפסולות חדשות בעיצוב שונה.

פורסם

הטיעון שלך הגיוני, גם אני חשבתי שעם הפצת המכונה החדשה עם הקפסולה הגדולה יוכלו לפתור את התאימות לקפסולות הגנריות. העניין הוא שאני קניתי קפסולות לוואצה בסופר, פתחתי וראיתי שבחרתי בטעות בדגם הקפסולות החדש, החלפתי אותם בדגם הקטן והכל בא על מקומו.

פורסם
הטיעון שלך הגיוני, גם אני חשבתי שעם הפצת המכונה החדשה עם הקפסולה הגדולה יוכלו לפתור את התאימות לקפסולות הגנריות. העניין הוא שאני קניתי קפסולות לוואצה בסופר, פתחתי וראיתי שבחרתי בטעות בדגם הקפסולות החדש, החלפתי אותם בדגם הקטן והכל בא על מקומו.

יש מכונות של לוואצה שאלה הקפסולות שלה

אייל

פורסם (נערך)

בכל מקרה יש יותר מדגם אחד של קפסולה לווצה וחשוב לשים לב. חושב מה שהוביל אותי לטעות עם לווצה, שראיתי על הקופסא הערה "מתאים למכונות נספרסו" ולא התיחסתי לגודל הקפסולה.

לסיכום, מודה לכל המגיבים והמעירים, נראה שקבלנו פתרונות טעימים וגם זולים להכנת הקפה של הבוקר.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

מה מפריע לך קפסולה מפלסטיק.

כל המכונה עשויה מפלסטיק.

 

ואני שותה עלית.

והם לא רעות.

יש יותר טובים. אבל לקפה של הבוקר. (אני שותה בין כוס לשתיים ביום. גג ) זה מספיק לי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...