Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שאלה לגבי בעלים קודמים ברכב.

להלן המקרה, הבעלים הראשון של הרכב היה ליסינג פרטי, לאחר מכן עבר לבעלות פרטית ושוב לבעלות פרטית.

האם לאורך כל הדרך תהיה הפחתה בגלל נושא הליסינג או שכבר ביד הבאה אחרי הליסינג זה כבר אמור לא להילקח בחשבון?

 

 

תודה לעוזרים.

פורסם

כן, ההפחתה בגין ליסינג נשארת כל חיי הרכב.

וככל שיהיו יותר ידיים, יהיה קשה יותר למכור את הרכב עם הפחתה קטנה של ליסינג פרטי מול הפחתה יותר גדולה של ליסינג תפעולי מרובה נהגים ( אפשרי רק כאשר המסמכים של רכישה המקורית עוברים אצל כל הבעלים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ההפחתה של הליסינג תמיד קיימת אבל ואבל גדול- ככל שהרכב מתיישן וערכו במחירון נמוך יותר שם ההפחתה פחות משמעותית.

הסבר: נניח מחירון של רכב יד 1 מליסינג 60,000 ש"ח- הפחתה 22% מובהילה ל +-47,000.

לאחר 5 שנים של אחזקת הרכב נניח הרכב שווה 30,000 במחירון ו 22% פחות זה הפחתה של "רק" 6600 ש"ח ולא 12,000-13000 כמו במכירה הראשונה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

הבנתי, הסיבה לשאלה היא שעשיתי תאונה טוטאל-לוס וחברת הביטוח קיזזה 21% מערך הרכב בגין מקוריות למרות למרות שכבר עבר 2 ידיים מאז שהיה בליסינג (שלי+הבעלים הקודמים).

 

לפי מה שזכור לי 21% על על רכב בבעלות חברה, מה אם הוא היה בליסינג פרטי?

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי mosheva
פורסם

יש לך מסמכים שהרכב היה בליסינג פרטי? או זה מה סיפר לך מי שקנית ממנו את הרכב?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

30 שנה לך תזכור... חחח...

אני יודע שהוא היה בליסינג פרטי כי זה מה שהוא אמר לי ושהם עשו העברת בעלות... מעבר לכך לדעתי אצטרך לפנות למשרד הרישוי כדי להשיג ניירת על עבר הרכב...

 

כנראה שרק אחרי שנכוים לומדים..

×
×
  • תוכן חדש...