Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה אני משוחרר אחרי צבא כבר עצמאי עם משכורת די קבוע

רציתי להתפנק ולקנות לעצמי רכב עכשיו אני די תקוע על 2 מכוניות

ולא יודע איזה מבניהם כדאי לקנות

1. אלפא רומיאו גולייטה (דגם מילאנו)

2. סיאט לאון style/style fl

כמובן לא חדשות ..

הצעות מבחינת תחזוקה צריכת דלק תקלות ידועות וכולי

וגם המלצות על רכבים באותו סגנון במידה ויש כאלה שיותר טובים

פורסם (נערך)
אוקיי אז ככה אני משוחרר אחרי צבא כבר עצמאי עם משכורת די קבוע

רציתי להתפנק ולקנות לעצמי רכב עכשיו אני די תקוע על 2 מכוניות

ולא יודע איזה מבניהם כדאי לקנות

1. אלפא רומיאו גולייטה (דגם מילאנו)

2. סיאט לאון style/style fl

כמובן לא חדשות ..

הצעות מבחינת תחזוקה צריכת דלק תקלות ידועות וכולי

וגם המלצות על רכבים באותו סגנון במידה ויש כאלה שיותר טובים

הלאון יותר אמינה מהאלפא, המנוע באלפא קצת בעייתי בעיקר בגרסת multiair בנוסף האלפא ישנה יותר הושקה ב2012 מאז עברה עדכון מאוד קטן.

הלאון עם מנוע מוצלח יותר חדשה יותר הושקה בסוף 2013 בלאון יש כמה גרסאות מנוע אם יש בידך את התקציב תתמקד ב1.8 טורבו מנוע חזק 180 כ"ס לעומת 1.4 טורבו 170 באלפא

 

 

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Shay Shd Dave
פורסם

שוב אדגיש מבחינתי מה שחשוב בעיקר זה אמינות + צריכת דלק עקב נסיעות בין עירוניות לרוב (נתניה ראשון)

חשבתי על כיוון הסיאט לאון מנוע 1.2 ואולי לעשות סטייג 1

או 1.4 (150 כס)

פורסם

ההבדל בצריכת דלק בין 1.2 עד 1.8 לא משמעותיים, קח את המנוע הגדול יותר, אתה תהנה ממנו יותר

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
ההבדל בצריכת דלק בין 1.2 עד 1.8 לא משמעותיים, קח את המנוע הגדול יותר, אתה תהנה ממנו יותר

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

מסכים

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

אני מבין שאתה רווק, אז רכב קטן יותר עם 3 דל' לא צריך להוות בעיה.

מה לגבי 208 GTI: מבחינת VFM מנצחת את שתי החלופות שציינת.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
אתה מחפש אמינות ? DSG7 לא בשבילך (בסיאט) -> אם אתה מחפש ידני.... זה משהו אחר.
תלוי איזה dsg7 בשנים האלו היה מצמד רטוב? או dq200?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם
אני מבין שאתה רווק, אז רכב קטן יותר עם 3 דל' לא צריך להוות בעיה.

מה לגבי 208 GTI: מבחינת VFM מנצחת את שתי החלופות שציינת.

 

לא מתחבר לפיגו בכלל מעדיף ואג.

פורסם

DSG7 DQ200 בכל השנים זה יבש ולא רטוב

 

רטוב זה ה 6 הילוכים , DQ380 והגיר החדש שיש להם ב VRS של סקודה החדשה למשל..

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
DSG7 DQ200 בכל השנים זה יבש ולא רטוב

 

רטוב זה ה 6 הילוכים , DQ380 והגיר החדש שיש להם ב VRS של סקודה החדשה למשל..

יש לך dsg7 רטוב מתישהו לדעתי בשנים האלה יכול להיות שאני טועה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

תבדוק את הפוקוס אקובוסט החדשה, גיר פלנטרי אמין ומנוע טורבו, כמו כן התנהגות כביש טובה. STAGE 1 יביא אותך ל 200 כ"ס

×
×
  • תוכן חדש...