Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני כמה ימים החלפתי פילטר דלק ביונדאי I30 2009, שכחתי להעביר את ה- O-ring אבל לאחר עזרה פה בפורום העברתי והרכב הניע.

מאז הרכב לא מניע ישר, אלא רק לאחר שאני נותן 2 לחיצות קלות על הגז.

 

לא יודע אם קשור אבל אתמול ביצעתי החלפת שמן מנוע, מסנן שמן מנוע ופלגים. בפלג הרביעי היה שמן (מניח שלא קשור וזו בעיה אחרת).

 

אשמח לעזרה בנושא ההנעה מה זה יכול להיות ומה ניתן לעשות?

 

תודה רבה

פורסם

המצתים מקוריים ? אם לא,כנראה הבעיה שם ואם כן,להתחיל מבדיקת חיישן קראנק שזו ה-מחלה של הדגמים הללו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה מה שאמרו לי לעשות פה בפורום לאחר שהרכב לא הניע, ואכן זה עזר.

אתה חושב שצריך להחליף את ה- ORING? האם ניתן לקנות אותו בנפרד?

 

תודה רבה

פורסם

היום הרכב חזר לא להניע בכלל, כמו שהיה לפני שהעברתי את האורינג, אתם חושבים שזה בגלל האורינג הישן?

כמובן אחליף אותו ברגע שיהיה פתוח ויתאפשר לי לרכוש כזה.

פורסם

היי

 

אני רוצה לדעת שאני מבין למה כוונתכם, יש 3 חורים בפילטר דלק שבכולם יש אורינג.

איזה מהם אני צריך לקנות חדש? אם הבנתי נכון אתם מדברים על האחד שהוא כאשר הפילטר הפוך ולא על השתיים שלמעלה, נכון?

צירפתי תמונות

הפלגים מקוריים ותואמים למקט יצרן

 

תודה רבה על העזרה

20190509_212013.jpg

20190509_212009.jpg

×
×
  • תוכן חדש...