Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסוללה שקיבלתי עם המכשיר הייתה תקולה.

צור קשר עם היבואן ואני מאמין שישלחו לך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעה, dorsht כתב:

הסוללה שקיבלתי עם המכשיר הייתה תקולה.

צור קשר עם היבואן ואני מאמין שישלחו לך.

עשיתי זאת הם אמרו לי להביא את הסוללה לנקודות ההפקדה של רונלייט ואין לי משהו באזור :( צריך לנסוע במיוחד בשביל זה בלאגן

פורסם

לאחר כשנה וחצי עם ה-JIMMY ושימוש מועט, שמתי לב שבשני צדדי הצינור הפלסטיק של המחבר נשבר.

מבאס קצת כי השתמשתי בו מעט פעמים ואחסנתי בבית במקום מוצל ויבש.

 

כרגע נראה שזה לא משפיע על כלום, מקווה שגם חלקו העליון של החלק הנ"ל לא יישבר.

 

 

20210327_124814.jpg

פורסם
לפני 17 שעות, yogev20 כתב:

אולי המטען לא טוב? גם אפשרות שלא הייתי שולל מלבד סוללה לא תקינה.

לא נעים, אבל חבל לא לממש אחריות. 

המטען עובד תקין בדקתי מתחים אם רב מודד 

אבל הסוללה גמורה :( מקווה שהאחריות תופסת גם לגבי הסוללה 

פורסם

תופסת, מניסיון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 29.3.2021 בשעה 14:05, alexriv כתב:

היי האם יצא לכם להתקל בבעיה שהסוללה לא נטענת? השתמשתי בJIMMY רק פעם אחת :(

יש לי בדיוק אותה בעיה, השתמשתי בו פעם אחת ובפעם השנייה שניסיתי להשתמש בו הסוללה לא עבדה וחשבתי שהיא התרוקנה טבעית כנראה כי עבר כמה זמן מאז השימוש האחרון

כשולחצים על הכפתור בסוללה שום דבר לא נדלק, גם כשאני מחבר אותו למטען שום דבר לא קורה והמטען מראה נורה ירוקה כאילו הסוללה טעונה במלואה 

 

יצא לך לממש אחריות כבר? 

פורסם
בתאריך 10.4.2021 בשעה 14:14, מוטי28 כתב:

יש לי בדיוק אותה בעיה, השתמשתי בו פעם אחת ובפעם השנייה שניסיתי להשתמש בו הסוללה לא עבדה וחשבתי שהיא התרוקנה טבעית כנראה כי עבר כמה זמן מאז השימוש האחרון

כשולחצים על הכפתור בסוללה שום דבר לא נדלק, גם כשאני מחבר אותו למטען שום דבר לא קורה והמטען מראה נורה ירוקה כאילו הסוללה טעונה במלואה 

 

יצא לך לממש אחריות כבר? 

בדיוק אותה בעיה הייתה לי,

כן ממשתי את האחריות לפני שבוע הלכתי לנקודת איסוף שלהם השארתי את הסוללה אחרי 3 ימים קבלתי סוללה חדשה 

גם כן בנקודת איסוף קצת מבאס שאין בחיפה והייתי צריך לנסוע לקריות 

פורסם

השירשור הזה עדיין חי אז בתור מי שפתח אותו לפני שנתיים, מרגיש שמחובתי לעדכן.

גם אצלי הפלסטיק של החיבור לצינור נשבר מעט, לא השפיע על התיפקוד אבל הוספתי איזולירבנד ליתר ביטחון.

בינתיים הוא ממשיך לתפקד אצלי ללא בעיות, והסוללה (כשהיא תקינה,מסתבר שזה לא טריוויאלי) מתפקד הרבה מעבר למצופה. אף פעם לא נתקעתי בגלל שנגמרה לי הסוללה גם לאחר שטיפת שני רכבים ברצף. מים לעומת זאת נגמרים הרבה יותר מהר 😉

 

אני עדיין חושב שזה פיתרון מעולה למי שאין מקור מים וחשמל זמינים. נראה שיש עכשיו עוד כמה דגמים חדשים בשוק, אחד מהם של שיואמי שנראה מאוד קומפקטי אבל לא התעמקתי.

ברגע שיש גישה לחשמל אז הפיתרון של בוש כנראה הוא המוצלח ביותר.

ואם יש גישה לחשמל ומים הצלחתם בחיים 😁 

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

גם אני התחדשתי בגימיני ליפני כמה חודשים 🙂

לגבי המימוש אחריות אם חלילה סוללה תקולה משהו עם מי אתם יוצרים קשר?

שנית אני לא מסתדר בכלל עם המקציף שלו.

בנתיים ביזבזתי שמפו על הרבה ניסיונות ומשחק עם הדילול ומה שיוצא זה בכלל לא קצף אלא מים עם קצת סבון, אשמח לשמוע אם מישהו הצליח איתו או שהוא עלוב ולעבור למקציף ידני וזהו.

תודה 🙏

 

פורסם
לפני 4 שעות, eliko412 כתב:

גם אני התחדשתי בגימיני ליפני כמה חודשים 🙂

לגבי המימוש אחריות אם חלילה סוללה תקולה משהו עם מי אתם יוצרים קשר?

שנית אני לא מסתדר בכלל עם המקציף שלו.

בנתיים ביזבזתי שמפו על הרבה ניסיונות ומשחק עם הדילול ומה שיוצא זה בכלל לא קצף אלא מים עם קצת סבון, אשמח לשמוע אם מישהו הצליח איתו או שהוא עלוב ולעבור למקציף ידני וזהו.

תודה 🙏

 

לגבי הסוללה אני יצרתי קשר אם היבואן הפנו אותי לנקודת שירות שלהם(יש בקריות מתחם IWAY חנות סלולר)

והחליפו לי סוללה לחדשה תוך מספר ימים,

לגבי הדילול אני משתמש בשמפו של meguiars לקחתי בערך משהו כמו 10 מל של שמפו ויצא לי אחלה קצף 

פורסם
לפני כשעה, eliko412 כתב:

כמה מים על 10 מיל? 🙂

אם אני זוכר נכון מלאתי את כל הבקבוקון במים ו10 מיל שמפו 

ויצא לי אחלה קצף, 

שוב יכול להיות שאני טועה לגבי המים זה היה בערך לפני חצי שנה חחח פעם הראשונה שהפעלתי את המכשיר 

פורסם

אצלי בכלל לא יוצאים מים. כלומר לוקח הרבה זמן עד שהמים מגיעים, לפעמים כמה דקות. (בלי לחץ)

בזמן הזה אני כבר מעדיף לשפוך את הדלי מים ישירות על הרכב. (מתסכל)

 

שמתי לב שהצינור באוויר (לאחר שמולא במים) הלחץ בהרבה יותר חזק. המסקנה שלי מפעולה זו

היא שחייבים צינור ממש קצר. ( 2 מטר מקסימום)

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...