Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 6.9.2020 בשעה 23:46, rsm130d כתב:

לא הבנתי למה ה-NINJA של יעקב עדיף על פני וורקס?

NINJA- לחץ 7 באר

וורקס- לחץ 22 באר

פער משמעותי בלחץ מים.

 

גם גלוריה (GLORIA) נכנסה לתחום של "הגרניקים" הנטענים:

 

וכמובן אסור לשכוח את הגרניק הנטען של קרשר- K2 battery.

גרניק על בטריה שעובד כמו על חשמל. 110 באר.

עד כמה שידוע לי, זה הגרניק הכי עוצמתי שיש כרגע ושעובד על סוללה.

 

ראיתי שרכשת בסוף את הK2 Battery, איך ההתרשמות שלך ממנו?

אני מעוניין להשתמש בו בעיקר בתור הקצפה בלחץ גבוה (לא צריך יותר מכמה דקות עבודה). איך הספיקת מים שלו? האם מספיק לי גריקן אחד של 20 ליטר לטובת העניין?

 

פורסם

עדכון קטן לאחר מספר שטיפות. 

המכשיר עובד נהדר בצירוף של מחבר מהיר (1/4). אני רגיל לעבוד עם מכונת שטיפה אצל ההורים עם מחברים מהירים וראשים קבועים ככה שזה הכי נוח וזריז מבחינתי לעשות החלפה של ראש בהתאם למשימה. 

מה גם שזה סוף סוף מאפשר לי לשטוף באמצעות מניפה אנכית מבלי להחזיק את כל המכשיר מוטה 90 מעלות כל הזמן. 

 

ממליץ למי שמשתמש הרבה. 

 

IMG_20201110_172635.jpg

פורסם
בתאריך 10.11.2020 בשעה 17:39, Eran Ro כתב:

עדכון קטן לאחר מספר שטיפות. 

המכשיר עובד נהדר בצירוף של מחבר מהיר (1/4). אני רגיל לעבוד עם מכונת שטיפה אצל ההורים עם מחברים מהירים וראשים קבועים ככה שזה הכי נוח וזריז מבחינתי לעשות החלפה של ראש בהתאם למשימה. 

 

יפה, מה זה הסט הזה שיש לך ? 

גם המיכל סבון אצלך נראה שונה ממה שמקבלים, 

הערכת מחבריםהאלו נותנים איזה ערך מוסף? אולי הקצפה טובה יותר מהרגיל ?

 

 

 

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם (נערך)

הערכה של הראשים זה פשוט זויות קבועות מראש ככה שלא צריך כל פעם לסובב עד שתגיע לזווית שאתה נוח איתה. 

 

ישנם גם מכונות היום שעבר מגיעות עם הראשים האלו. 

ובגלל שאני עובד עם חיבור מהיר אז גם קניתי לו מיכל סבון עם חיבור מהיר (זה בעצם הפואנטה של החיבור.. להחליף בין אביזרים וגם אפשרות להשתמש באביזרים לא מקוריים).

המיכל עצמו בחרתי אחד שברובו עשוי פלסטיק והוא רק 500 מ"ל בכדי לא להעמיס משקל על המכונה כי היא כבדה הרבה יותר מאשר אקדח שבד"כ משמש למכונות שטיפה. 

המנגנון הקצפה עצמו עשוי מתכת ואכן מקציף יותר טוב (הוא גם מאפשר לי בעצם לבחור את זווית ההקצפה שזה גם נוח במידה ואני רוצה למשל להגיע לבתי הגלגלים)

 

הוסף בעריכה: 

שכחתי לציין שהמתאם שמתלבש בצורה מדויקת למידות של הג'ימי זה מתאם שמיועד למכונות שטיפה של Lavor. 

אז בעצם כל אביזר שיכול להתחבר למכונה של Lavor יתחבר גם לג'ימי., ףפ

עריכה אחרונה על ידי Eran Ro
  • אהבתי 1
פורסם

שמע ערן, סחטיין על הקומבינה הזו,

האביזרים הנלווים של LAVOR בהחלט פותח אפשרויות חדשות,

אני אשמח לראות וידאו של ההקצפה אם אתה יכול לצלם כזה,

ואם זה באמת משדרג, אולי תוכל לשתף לינקים או להפנות אותי למקום שמוכר את האביזרים האלה...

 

ההקצפה הקיימת של הג'ימי קצת בעייתית, אז אשמח לשדרג את זה אם זה אפשרי..

החלופה השנייה זה Foamer כלשהו(גלוריה?).. אז אשמח להכיר אופציה חדשה..

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם

סליחה על הבורות,

 

נגיד גרניק של BOSCH דגם Aquatak 100, יותר טוב ועוצמתי מהג'ימי?

יש לי נקודת חשמל אבל אין לי נקודת מים. 

אם הבוש והג'ימי מוציאים את אותו לחץ של מים, אז חבל להתעסק עם הנקודת חשמל.

 

אשמח להארות.

 

 

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אין בכלל מה להשוואת גרניק חשמלי לאלחוטי. זה לא רק לחץ מים, אלא הזמינות הקבועה

ללא המתנה עד שהמנוע שואב את המים מהדלי שלוקח מעט זמן. (במיוחד צינור ארוך) 

 

ביום שתהיה חנייה משלי, נקודות חשמל זמינה, נקודת מים, כולל גרניק מחובר קבוע,  הג'ימי יהיה היסטוריה מבחינתי. (אולי יישאר לניקוי תריסים וחלונות בבית)

  • רעיון טוב! 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום, האם למישהו יש קישור או המלצה למקום שמוכר גרניק? אם יש אפשרות לכזה שבלי חשמל זה יהיה מעולה.

האם כדאי / אפשר להזמין כזה מעלי או איביי?

שבת שלום,

אור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 11.11.2020 בשעה 23:35, this_is_me כתב:

תוכל לשתף לינקים או להפנות אותי למקום שמוכר את האביזרים האלה.

 

מצטרף לבקשה למעלה. אשמח לקבל לינק למקציף שקנית אם הוא באמת יותר טוב מהמקציף של הגימי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 18.12.2020 בשעה 16:43, Shalem1996 כתב:

שלום, האם למישהו יש קישור או המלצה למקום שמוכר גרניק? אם יש אפשרות לכזה שבלי חשמל זה יהיה מעולה.

האם כדאי / אפשר להזמין כזה מעלי או איביי?

שבת שלום,

אור

יכול להיות שאפשר,

אבל עדיף לקנות בארץ.

KSP מוכרים אותו בסביבות 500₪ כל הזמן באיזה מבצע משתנה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...