Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עושה רושם טוב , לי יש בבית (קומה 10 ) גרניק של קריצר K5.200 שכבר לא יכול להשתמש בגלל כמות הרכבים בבניין ומקום לחשמל.

זה ניראה פיתרון ממש מעניין עבורי .

 

יש לי מישהו נוסע בחודש הקרוב לUSA , מה אתם אומרים שווה להזמין את הworx wg644 ?

כמה לדעתכם יעלה ואם יש קישור לחנות שמה ?

ואם יעשו בעיות בארץ ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מה הזנות הזו? עוד שבוע יחלקו בחינם? התחילו ב 700 וירדו ל 400.. מה זה סיאט?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

גם אני מצטרף לממליצים. שטפתי היום את הרכב בפעם הראשונה ואני מאוד מרוצה.

קניתי ג’ריקן 25 ליטר ברשת ״הגרעין״ כפי שהמליצו פה וזה מעולה. הספיק לי לשטיפה של רכב אחד ואפילו נשאר כמעט חצי מיכל.

חיסרונות ששמתי לב אליהם לאחר שטיפה ראשונה - הלחצן קצת קשיח והיד מתעייפת מהר. חוץ מזה לדעתי זה מוצר חובה לכל מי ששוטף את הרכב לבד ואין לו גישה למים וחשמל.

פורסם

סתם שאלה שאולי תשמע מצחיקה - איך הוא משתווה בעוצמת המים לצינור מים רגיל של הגינה?

יש לי חניה פרטית עם גישה לצינור, אבל היא מאוד קטנה לכן אני שוקל לקנות אותו.

הזרם מהצינור מספיק לי, ויש לי FOAM CANON של כימיקל גייז שמוציא אחלה קצף.

פורסם
סתם שאלה שאולי תשמע מצחיקה - איך הוא משתווה בעוצמת המים לצינור מים רגיל של הגינה?

יש לי חניה פרטית עם גישה לצינור, אבל היא מאוד קטנה לכן אני שוקל לקנות אותו.

הזרם מהצינור מספיק לי, ויש לי FOAM CANON של כימיקל גייז שמוציא אחלה קצף.

 

 

לדעתי מיותר.

במידה ויש צינור עם לחץ מים טוב, כל אקדח רגיל שמתחבר לצינור יעשה את העבודה.

 

 

עודד

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

גם אני חושב שהמוצר הזה מיותר לכל מי שיש לו גישה למים ו/או חשמל. הוא בא לסגור את הפינה למי שאין את האפשרות הזה. הוא לא בר השוואה לאף גרניק גדול, הוא פשוט בא להחליף את הדלי והבקבוקים. בכל השוואה אחרת הוא מפסיד.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני מתלבט רק מהסיבה הפשוטה שהחניה שלי מאוד צרה ולכן אני 'מפספס' צד אחד של הרכב תמיד, את הצד השני משלים Waterless וזה מעצבן, אבל באמת נראה לי שאוותר על הרעיון, תודה חבר'ה.

פורסם

גם אני בעלים גאה של המכשיר הנ"ל חייב לומר שהוא שינה לי את חווית השטיפה , בעבר הייתי נוסע מתל אביב לשטיפה העצמית שבכפר סבא ברחוב התע"ש אבל לא עוד!! , מאז כבר שטפתי שלושה רכבים בבית והתוצאה פשוט מעולה , מה שכן הוא אוכל את המיכל קצף בטיל

×
×
  • תוכן חדש...