Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יהיה מעולה לראות סרטון הדגמה של הכלי !

 

מדהים לקרוא את הסיקור הזה יום אחרי שטיפה מעייפת ומייגעת עם 3 דלאים

בזמנו עשיתי חקר שוק לפתרון נייד של גרניק ומצאתי דברים זולים עם לחץ עלוב מעליאקספרס

נשמע שאתה מרוצה וזה בהחלט מעודד

 

בסרטון האמת לחץ המים נראה סביר +, עד כמה הוא משקף את המציאות ? (הסרטון)

* ערכיה : לאחר צפייה עם קול, לקראת סוף הסרטון הראשון יש צליל של "בוסט" מה שמגביר את לחץ המים,

מה פשר הבוטס הזה, יש לגרניק מהירויות ?

 

כן. יש מצב "אקו" חסכוני כלומר, עוצמה נמוכה. ועוצמה גבוהה. בסירטון שומעים את המעבר מאקו לגבוה.

 

לפי סירטונים, הוורקס החדש עם שתי הסוללות נראה משמעותית חזק יותר. אם היו מביאים אותו לארץ כנראה הוא היה הבחירה שלי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

ניתן להביא אותו לארץ דרך Amazon אבל ללא סוללות ומטען.

שקלתי לקנות אותו אבל אם מוסיפים קניה מקומית של זוג סוללות ומטען החבילה מתייקרת באופן משמעותי.

WORX WG644.9 40V (2.0Ah) Power Share Hydroshot Portable Power Cleaner, Bare Tool Only https://www.amazon.com/dp/B07MVLVCLV/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_ZrmXCbHFCJDGD

S60 Rdesign

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז הבטחתי לעדכן לגבי הדגם החדש של Worx עם שתי הסוללות שאינו נמכר בארץ..

 

ניסיתי ליצור קשר עם היבואן (סמיקום לקסיס), השארתי הודעה באתר, חזרו אליי למחרת אך לא יכולתי לענות.

התקשרתי אליהם בחזרה, המתנתי על הקו מס' דקות אך לא היה מענה, ניתקתי את השיחה ושכחתי מהעניין (כמעט :)).

 

היום צפיתי שוב בסרטון שפורסם בשרשור שמשווה בין הדגם החדש של Worx לדגם הקודם (שדומה בעוצמה ל-Jimmy JW31) ונראה שההבדל בעוצמה אינו גדול, המכשיר שוקל יותר באופן ניכר ואם יימכר בעתיד בארץ, הוא יהיה יקר יותר מהדגם עם סוללה אחת וגם יותר מה-Jimmy.

 

אז בהמשך לסקירה החיובית של פות"ש, החלטתי בסופו של דבר לרכוש את ה-Jimmy JW31.

מצאתי באתר Alibuy דיל במחיר של 513 כולל משלוח (שילוח רגיל 10-17 ימי עסקים), לשים לב שהקופון נטען ולבטל את ביטוח המשלוח וכו' ואז המחיר יורד ל-513 ש"ח.

אין מדובר במשלוח מהיר ולכן יש סיכוי שהחבילה לא תיעצר במכס. אם היא תיעצר אז אשלם 600 ש"ח שזה עדיין זול יותר ב- 140 ש"ח מ-KSP, אם היא לא אז חסכתי 240 ש"ח.

 

אני מתכוון גם להשתמש בג'ריקן של 25 ליטר כמקור מים. את הג'ריקן אמלא בבית ואקח באמצעות עגלת משא קלה מתקפלת שבכל מקרה יש לי.

 

הג'ימי ישמש אותי בעיקר לשטיפות קלות - להסרת אובך וגם לשטיפה תכופה יותר של הג'אנטים לאחר שימוש בתכשיר ניקוי של Meguiars.

 

אעדכן לאחר השימוש הראשוני.

פורסם

אני גם הרבה זמן רוצה לקנות אותו, לדעתי המחיר באילת יותר משתלם מאשר להזמין מחו"ל. ואם כבר הworx בתוספת כמה שקלים יכול להיות עדיף (בקטע של הסוללה וכאלה)

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

נכון, משתלם לקנות באילת בגלל המחיר ואחריות בארץ, אבל אין אף קרוב משפחה / חבר קרוב שאני מכיר שנוסע לשם בחודשים הקרובים, מה גם שאני שונא לבקש טובות מאחרים (כזה אני) :).

ולגבי ה-Worx שנמכר בארץ - מסכים בהחלט שיש לו יתרון על מוצרים אחרים מהפן של שיתוף של סוללות בין המכשירים אך המברגה של Worx שכבר יש לי משתמשת בסוג סוללה אחר ואין לי צורך באף מכשיר אחר שלהם ולכן בחרתי בג'ימי במחיר הנ"ל.

פורסם

אהלן,

 

אתמול אני גם עשיתי ניסיון ראשון עם ה-JW31, ובדיוק הגעתי לאותן המסקנות D-:

 

אתה יכול לספר עם אילו חומרים אתה משתמש לשטיפה?

פורסם

אני משתמש בסבון של כימיקל גייס, גם למקציף וגם לדלי. במקציף מתקבלים מים עם סבון ולא ממש קצף. אולי סבון דוגמת מיסטר פינק יתן תוצאה טובה יותר או שאולי הלחץ פשוט לא מספיק. בכל מקרה לי זה מספיק כדי לרכך את הליכלוך לפני השטיפה. מצד שני אני לא דיטיילר :wink:

 

מבחינת מים התייעלתי ומג'ריקן של 18 ליטר נשאר לי עודף של כ3 ליטר. לדעתי ג'ריקן של 25 ליטר יהיה אידאלי כי אז אפשר לשכוח מנושא המים.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

גם אני הזמנתי את ג'ימי לחבר שנסע לאילת. נראה אחלה מכשיר וגם מחיר מצויין. מקווה שיעמוד בציפיות.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

יש למישהו רעיון איך לשפר את נושא הקצף ? ידעתי מראש שהוא דליל ולא מחזיק מעמד על הרכב , יש דרך לגרום לזה להיות סמיך יותר?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

עם איזה סבון אתה? בהזדמנות חבר אמור להביא לי שאריות מיסטר פינק ואני אנסה, אעדכן אותך אחר כך.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

מצטער, אבל עם תג מחיר שגבוהה יותר מה-Bosche AQT33-11 אני לא רואה סיבה לקנות גרניק נייד. אני אישית כרגע עומד לרכוש אותו ובנוסף אליו עוד מיכל פלסטיק ענק שיהווה לי מקור מים קבוע במחסן וכך לשטוף.

2016 BMW M235i.

פורסם

די ענית לעצמך, יש לך מחסן שכנראה סמוך לחניה הפרטית שלך ולכן יש לך מקור חשמל ומקום למקם מיכל מים ענק. עבורך באמת אין הגיון לגרניק נייד.

למי שאין את האפשרות הזו זה די הגיוני.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

תודה רבה על הסקירה.

ראיתי את המכשיר לפני כמה חודשים בפעם הראשונה וממש סיקרן אותי.

 

כנראה שארכוש אותו.

האם מישהו יודע אם ניתן לרכוש סוללה נוספת עבורו?

כי יש לי שני רכבים לשטוף בכל פעם ונראה לי שעוד סוללה זה הפיתרון עבורי..

 

 

תודה

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...