Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצטרפתי גם, 489 ש"ח דרך האפליקציה (עם ההנחה של ה50 ש"ח).

מקווה שבאמת יהיה טוב כמו שאתם מתארים.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

מוצר נחמד, לשטיפת רכב הוא לא ממש מתאים.

לא ברור איך אנשים ששטפו את הרכב עם הצעצוע הזה ממליצים עליו בפה מלא, אולי הוא עדיף במעט (וגם זה לא בטוח) על שטיפת דליים, אבל לא יותר.

אשתי מסכימה שלנקיון רשתות הוא פשוט מעולה.

פורסם

ברור שיש פתרונות טובים יותר אך הם דורשים חיבור חשמל או מים (או שניהם) בסמוך לרכב, מה שלרוב האנשים אין..

 

הג'ימי הנ"ל בשילוב עם ג'ריקן 25 ליטר, פשוט פתר לי את הבעיה של שטיפת הרכבים.

אין שום סיכוי שהייתי נסחב עם 3 דליים כדי לשטוף רק רכב אחד.

 

עם הג'ימי זה פשוט תענוג.

אחת הקניות הטובות יותר שעשיתי לאחרונה.

פורסם (נערך)

השתמשתי עכשיו במכשיר, כמה רמות מעל המשאבה שמתחברת למצת כמובן, ממש אהבתי העיף את כל הלכלוך הקשה (הרבה לשלשת ציפורים) די בקלות ונראה באמת כמו אחלה פתרון.

בנתיים בזבזתי על זה דלי שלם ועוד לא השתמשתי במקציף והכל. צריך לרדת בשעה נורמלית יותר מבחינת שמש וטמפרטורה.

מישהו יודע מה לגבי עמידות של המוצר למים? של הסוללה בעיקר, כי תוך כדי השטיפה עפים קצת טיפות לכיוון.

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

קצת מים לא יזיקו. חשוב שחיבורים בין מכשיר לסוללה לא יירטבו. בגדול לא מומלץ שהמכשיר ייתרטב.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

איך הוא ביחס לצינור גינה?

 

Sent from my MI PAD 4 using Tapatalk

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
איך הוא ביחס לצינור גינה?

 

Sent from my MI PAD 4 using Tapatalk

 

 

אם היה לי צינור גינה בקרבת החניה, לא הייתי רוכש את המוצר. הייתי משקיע באקדח איכותי עם כמה מצבים.

בגלל שאין לי, רכשתי ואני מאוד מרוצה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
מוצר נחמד, לשטיפת רכב הוא לא ממש מתאים.

לא ברור איך אנשים ששטפו את הרכב עם הצעצוע הזה ממליצים עליו בפה מלא, אולי הוא עדיף במעט (וגם זה לא בטוח) על שטיפת דליים, אבל לא יותר.

אשתי מסכימה שלנקיון רשתות הוא פשוט מעולה.

 

לא ברור לי איך אפשר להשוות את לשטיפה עם דליים. שמיים וארץ.

 

ולגבי הצינור גינה, אם יש גישה לצינור גינה אז עדיף צינור חד משמעית (אם רוצים גרניק אמיתי נשאר רק למצוא נקודת חשמל).

הגרניק הזה בא לתת מענה למי שאין גישה לנקודת מים וחשמל. ואת זה הוא עושה מצויין למרות שהוא לא מתקרב בעוצמה לגרניק אמיתי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם (נערך)
לא ברור לי איך אפשר להשוות את לשטיפה עם דליים. שמיים וארץ.

 

ולגבי הצינור גינה, אם יש גישה לצינור גינה אז עדיף צינור חד משמעית (אם רוצים גרניק אמיתי נשאר רק למצוא נקודת חשמל).

הגרניק הזה בא לתת מענה למי שאין גישה לנקודת מים וחשמל. ואת זה הוא עושה מצויין למרות שהוא לא מתקרב בעוצמה לגרניק אמיתי.

מסכים לגמרי. עושה עבודה מצויינת עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
מוצר נחמד, לשטיפת רכב הוא לא ממש מתאים.

לא ברור איך אנשים ששטפו את הרכב עם הצעצוע הזה ממליצים עליו בפה מלא, אולי הוא עדיף במעט (וגם זה לא בטוח) על שטיפת דליים, אבל לא יותר.

אשתי מסכימה שלנקיון רשתות הוא פשוט מעולה.

 

המכשיר הזה עושה עבודה טובה בשטיפת הרכב ברמת לכלוך בינוני.

המכשיר הזה עובד מעולה בשיטת rinseless וגם בשטיפה רגילה.

תכלס המכשיר הזה לא נופל מצינור, אפילו הוא יותר טוב מצינור גינה.



המכשיר הזה יש לו עוצמה מספקת לשטוף לכלוך, לשטוף את הסבון ובקיצור לשטוף כמו שצריך את הרכב.

היתרון שלו שהוא נייד ואפשר לשטוף בכל מקום ובכל זמן.

 

ממליץ לקנות מטען מהיר + סוללה 5A.

 

לשטיפת רכב המכשיר צריך להיות תמיד על H.

ממליץ 3 ג'ריקנים של 20 ליטר מאוחסנים בבגאז'.

2 דליים למטרת שטיפה בשיטת 2 דליים.

בסיום השטיפה, אני מסבן את הג'אנטים, מעביר את המכשיר ל L ושוטף אותם ומייבש.

וזהו, אתה מסודר מבחינת שטיפה בסיסית שבועית.

 

פשוט צריך לדעת לעבוד עם המכשיר הזה.

 

סרטון שיעזור לך:

 

 

[video=youtube_share;VNVrUH--I5U]


עריכה אחרונה על ידי rsm130d
פורסם

1. צינור גינה עדיף פי כמה !

2. המכשיר יעשה עבודה סבירה על רכב מאובק קלות בלבד.

3. לשטיפת רכב חייבים להיות על מצב H, המצב השני הוא בדיחה עצובה.

3. הסוללה של המכשיר תספיק לכל היותר ל 1 וחצי ג'ריקנים של 20 ליטר, עבור יותר מזה נדרשת סוללה נוספת, שטיפה יסודית דורשת לפחות 3 ג'ריקנים.

4. לא מתאים לשימוש בשטיפה עם הרבה סבון, לצורך העניין אם מתיזים את המים כנגד השיפוע של הגג יקח נצח להוריד את הסבון ולכן יש לזוז בכל פעם על מנת להיות בזווית כך שההתזה תהיה עם כיוון השיפוע (מאוד מעיק ומעייף), וזאת כיוון שלמרות שעוצמת ההתזה היא מספקת, כמות המים היוצאת פשוט נמוכה מידי ולא עושה את העבודה היטב.

5. במבחן התוצאה, השתמשתי בו רק פעם אחת לשטיפת הרכב, ורק המחשבה על שטיפה נוספת מכניסה אותי לרכב ונסיעה למכון השטיפה הקרוב.

 

חשוב לי להדגיש, למי שאין גישה לצינור גינה והדרך היחידה זה דליים, כנראה שהמכשיר יקל מעט את העבודה.

אבל חשוב להבהיר לאנשים השוקלים לקנות אותו, ששטיפה באמצעות הגרניק הזה אינה נוחה כמו שטיפה עם צינור גינה - ההבדל עצום !

  • רעיון טוב! 1
פורסם

משימוש אחד זה לא באמת צבירת ניסיון בשביל לתת חוות דעת על המכשיר.

וזה לא שאתה שוטף טנק, סך הכל רכב.

אני איתו כבר אחרי הרבה שימושים ואגיב למה שרלוונטי למכשיר:

2. המכשיר שוטף מעולה ברמת לכלוך בינוני. מעיף סבון ושוטף את הרכב בקלות.

3. לשטיפה קונים סוללה גדולה 5A שתספיק לשעת שימוש. מספיק מעל ומעבר.

3א. שטיפה רכב קטן מספיק 2 ג'ריקנים ורכב גדול צריך 3 ג'ריקנים.

***למי ששוטף בשיטת ONR, המכשיר הזה פשוט תענוג לשטיפת חלק-חלק ומעבר עם ONR וייבוש.

או לחלופין, לפני שטיפה עם ONR, לשטוף את הרכב מאבק ולכלוך ורק אז להתחיל עם ONR.

בכל זאת המכשיר הזה חסכוני במים בגלל הלחץ מים גבוה שיוצא ממנו.

4. אני עושה אישית הקצפת סבון על הרכב, ממתין לריכוך הלכלוך, ואז נותן לחץ גבוה והמכשיר בלי בעיה מוריד את הקצף עם הלכלוך.

5. חשבת שקנית גרניק על גז\ חשמל ובצדק התאכזבת מהר מאוד.

חברת וורקס מצהירה שלא שמדובר בתחליף לגרניק אבל מדובר במכשיר שמתיז מים בלחץ גבוה עד פי 6 מצינור מים רגיל.

ואכן מאוד יש לחץ מים גבוה מאוד שמספיק לשטיפת רכב בכל שטיפה שתבחר.

 

חשוב לציין- המכשיר הזה עובד בצורה נפלאה בשיטת rinselease עם ONR.

המכשיר הזה נוח לשטיפת רכב.

המכשיר הזה לא כבד והחזקתו ביד הוא כמו להחזיק אקדח גרניק.

 

החסרון היחידי של המכשיר הזה שהמקציף שלו לא מקציף.

מומלץ מאוד לקנות מקציף ידני כמו גלוריה FM10 ואתם מסודרים.

 

לסיכום- ה סטאפ שלכם צריך להיות ככה (לא חייב, פשוט ככה אני עובד):

לשטיפה שבועית:

- מקציף ידני

- 2 דליים

- גרניק נטען וורקס

- 2\ 3 ג'ריקנים (תלוי בגודל הרכב)

- אביזרי שטיפה וייבוש

- ספריי קוויק דיטיילר

 

העבודה:

הקצפה ידנית של הרכב + המתנה כמה שניות.

מעבר עם מברשת דיטיילינג על סמלים, גריל, פלסטיק, גומי.

שטיפת הרכב עם וורקס.

שטיפה בשיטת 2 דליים.

שטיפה סופית של הרכב עם וורקס.

ייבוש עם קוויק דיטיילר.

פיניש עם מטלית מיקרופייבר.

 

בסיום:

שטיפת הג'אנטים + הפעלת הגרניק על L.

כשהגרניק על LOW המים לא משפריצים על הרכב.

 

תוצאה:

רכב שנראה מיליון דולר.

 

תסתכלו ביוטיוב סרטונים בשביל לקבל השראה וטיפים איך לשטוף עם המכשיר הזה.

אני אישית למדתי המון לגבי השימוש במכשיר הזה. ועובדה אני נהנה ממנו מאוד וזה THE BEST VALUE FOR MONEY.

 

מוצר מעולה וחובה בכל בית\ לשטח.

פורסם (נערך)

רק לצורך הדיוק, הגרניק שהבחור משתמש בו בסרטון שהעלת, אינו הגרניק המדובר.

בנוסף אני חושד שהוא מחובר לברז ולא לג'ריקן כיוון שכמות המים שהוא מתיז נראית לי גדולה יותר ממה שהג'ימי שלי מוציא.

 

בנוסף לכך, לא אמרתי שהשתמשתי בו פעם אחת, אלא ששטפתי איתו פעם אחת את הרכב.

הוא מעולה לשימושים שונים בבית, ונמצא בשימוש על בסיס שבועי.

 

ובקשה קטנה , תוכל להעלות לינק לרכישת סוללת 5A נוספת ?

עריכה אחרונה על ידי Emanuel5
פורסם

לא יודע למה חשבתי שהאשכול הזה הוא על Worx Hydroshot.

אני דיברתי אך ורק על Hydroshot.

כל מה שרשמתי הוא רלוונטי לhydroshot ולא לג'ימי.

 

סליחה שבלבלתי אותך ודחפתי לפה לשרשור מכשיר אחר.

×
×
  • תוכן חדש...