Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 דליים של מים מספיקים לי בהחלט לנקות את הרכב יסודי כולל סבון וחישוקים.

אך מדובר על רכב שמור מנוקה כל הזמן.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

נראה לי שבאופן כללי עם המכשיר הזה, עדיף ג'ריקן ולא דלי, כי לצינור יש נטיה לברוח מהדלי

עריכה אחרונה על ידי this_is_me
  • רעיון טוב! 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם

ללא ספק ג'ריקנים עדיפים, לצערי לא אספתי כמה יחידות שהיתה לי הזדמנות בעבודה. (היו זורקים עשרות ביום)

עכשיו אני מחפש כמה (רק שהיו בהם סבונים כל שהם, לא חומרים חריפים או שמנים) כי אני צריך גם למזגנים. (הישנים התחילו להתפורר)

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 

לפני 2 שעות, this_is_me כתב:

היות וזה כבד לסחוב ג'ריקן של 30 ליטר, אני קניתי שניים מתקפלים של 15 ליטר כ"א בעלות של 20 שקל לאחד בהומסנטר, לצורך איזון המשקל..

https://www.homecenter.co.il/collars/product-page/24457

 

לפני 9 דקות, yogev20 כתב:

ללא ספק ג'ריקנים עדיפים, לצערי לא אספתי כמה יחידות שהיתה לי הזדמנות בעבודה. (היו זורקים עשרות ביום)

עכשיו אני מחפש כמה (רק שהיו בהם סבונים כל שהם, לא חומרים חריפים או שמנים) כי אני צריך גם למזגנים. (הישנים התחילו להתפורר)

 

פרסמתי קישור אם זה עוזר ^^

 

ואלתרתי חיבור נוסף לצינור עם צינור גינה קשיח יותר, לחלק התחתון, כך שתמיד ישאר בג'ריקן ולא יברח.. וגם בגלל שקוטר הפייה בג'ריקן היה צר יותר מהמחבר למסנן:

116151468_578927576318239_2558857385023380885_n.thumb.jpg.1cd5be9c5c7f9e132de53a0e9d87bb38.jpg

 

117303605_303814534365983_3718614693821868372_n.thumb.png.f4ebecc373549a293234582b47b30061.png

עריכה אחרונה על ידי this_is_me

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם

מכיר את זה, מעדיף ג'ריקנים גדולים גם עבור המזגן. מי המזגן בקיץ משמשים עבורי לשטיפת רכבים

שטיפת הבית, מדרגות, ועוד. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

וואללה.. גאון

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם

אני בדיוק מחפש מתאם עם צינור קצר יותר. הסיבה היא שבמקום שאני שוטף כרגע מלא בוץ (המקום עובר שיפוץ כולל כביש לחנייה)

ולא נוח לי שהצינור כל הזמן על הרצפה מתלכלך בבוץ. צינור קצר יכול לפתור לי את הבעיה. (אחפש בטמבוריות)

 

פורסם
לפני 3 שעות, this_is_me כתב:

בנוסף ניתן כאן פיתרון באחד הפוסטים של עגלה', במידה וקנית ג'ריקן 20-25 ליטר

מה שלא יהיה, תסגור טוב שלא ישפכו לך מים ברכב בזמן הובלה שלהם בנסיעה.. זה עושה סירחון שלא תדע.. ;/

תודה על הטיפים.

לגבי הדליים, בעיקרון למה להוביל? כל הרעיון הוא שאוכל לשטוף מתחת לבית

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

בגלל שלא אצל כולם החנייה היא ממש מתחת לבית, אז יש פיתרון להכל :)

 

  • רעיון טוב! 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם
לפני 3 שעות, yogev20 כתב:

יעקב נראה גרניק מעולה. 

יוגב ל90% מקארספורום הוא יקר,אם תרצה יש לי אחד חדש באריזה,אפילו לא פתחתי אריזה,אני אישית לא מחפש הכי זול

בכל מקרה תודה על הפירגון,יעקב

פורסם

תודה, עכשיו קיבלתי גרניק מתנה מבני המשפחה. זה כרגע מספק אותי

עד שהיה לי בית קרקע או גישה למקור מים, אז אעבור לגרניק לא נטען. (זה עולם אחר)

×
×
  • תוכן חדש...