Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי נסעתי בכביש החוף במהירות המותר כאשר בצמוד אליי טס אופנוע במהירות גבוהה מאוד.

האופנוע נסע צמוד אליי מצידי השמאלי כאשר המצלמה בצד ימין.

האם יש סיכוי שאקבל דו"ח על דבר כזה כאילו האופנוע הוא אני? אם כן אפשר להוכיח שזה היה האופנוע?

לא היה פלאש, אבל יש מצלמות של איפרא רד אז אני לא יודע מה זה אומר

פורסם

האופנוע חלק אתך נתיב?

המצלמות "יודעות" להבחין באיזה נתיב נעברה העבירה.

אני גם בכלל לא בטוח שלולאות הדריכה מסוגלות למדוד את מהירות האופנוע. אני מניח שהאופנוען מודע לכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האופנוע נסע צמוד אליי מאוד,. זה אומר שהוא היה או על הפס מקווקו או בנתיב שלי. אבל בטוח לא בנתיב השני כי גם שם נסע רכב שנצמד מדי לפס הימני לכן האופנוע נצמד אליי ועבר בינינו במהירות כי אני שמרתי על ימין הדרך. השאלה אם יש את המטר חפיפה הזה בין הנתיבים. למרות שאם יש כזה למה שאופנועים לא יטוסו תמיד על הפס הלבן?

ואם אין, איך אוכיח שזה האופנוע נסע מהר?

האם המצלמה שם נותנת פלאש אמיתי או אינפרא?

פורסם

אני גם בכלל לא בטוח שלולאות הדריכה מסוגלות למדוד את מהירות האופנוע. אני מניח שהאופנוען מודע לכך.

 

מודדות.

פורסם

אל תשכח שהצילומים האלה לא הופכים לכתבי אישום באופן אוטומטי - הם עוברים בקרה על ידי שוטרים המתמחים בכך. אני מניח (וממש לא יודע) שהמצאות שני כלי רכב בנתיב אחד פוסלת את הדו"ח. חוץ מזה, לולאות הדריכה אינן תופסות את כל רוחב הנתיב, כך שאם לא היית צמוד לגמרי לימין סביר מאד שהאופנוע כלל לא עבר על הלולאה.

 

מכל מקום, אין ספק שצפויים לך מספר שבועות של מתח עד שיתברר אם מגיע דו"ח או לא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שום מתח ושום בטיח.

לא יגיע דוח, אם יש אופנוע בצילום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שום מתח ושום בטיח.

לא יגיע דוח, אם יש אופנוע בצילום.[/QUO

 

אפשר בבקשה הסבר למה שכתבת, האם אופנועים לא מקבלים דוחות של המצלמות האלה או שאם יש שני כלים וכו'?

פורסם
שום מתח ושום בטיח.

לא יגיע דוח, אם יש אופנוע בצילום.[/QUO

 

אפשר בבקשה הסבר למה שכתבת, האם אופנועים לא מקבלים דוחות של המצלמות האלה או שאם יש שני כלים וכו'?

 

שני כלים וכו'

×
×
  • תוכן חדש...