Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוסטר התנעה


alex02
שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבלים איכותיים!!!

 

אם אתה קצין רכב שמתפעל עשרות רכבים.. או בעל חברת הסעות עם מספר רב של רכבים שצריכים מידי פעם התנעה.

אז בוסטר יהיה מעולה עבורך.

 

אבל לבעל רכב פרטי עם רכב אחד או שניים במשפחה.. שצריך התנעה פעם בשלוש שנים.. או לעזור מידי פעם לאנשים.

אז כבלים זה הפתרון הכי טוב..

לא מתבלים .. לא צריך לטעון אותם.. ולא עולים יקר.

כמעט תמיד אפשר למצוא מישהו יעזור לך עם המצבר שלו...

וכמובן .. תמיד לתרום רק את המצבר.. לא את כל הרכב.. כלומר

הרכב שעוזר .. כבוי ... ומשתמשים רק במצבר שלו.. בלי להניע אותו לתת הרבה גז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין שיש משהו לא תקין במה שרשמת...

 

הניע 3 רכבים ועדיין טעון מלא? אם היה מלא לגמרי לפני הנעת 3 רכבים

ואחרי הנעת 3 רכבים הוא עדיין טעון מלא.

אז אפשר להמשיך ככה לנצח. כל פעם תניע 3 רכבים ועדיין הוא יהיה טעון מלא.

 

עד שלפי חוק מרפי הוא יהיה ריק שתצטרך להניע את הרכב שלך.

 

מבחינתי סוללות ליתיום זה פצצה מתקתקת.

לא מחזיק סוללות כאלה בתא המטען של הרכב לשעת חירום.

שמעתי וראיתי מספיק סוללות כאלה נשרפות.

 

המצבר של הרכב שלכם מספיק חזק להניע רכבים אחרים (מפתח מחוץ לסוויץ בזמן התרומה),

כל מה שאתם צריכים זה כבלים איכותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שהוא לא טעון מלא, רק בנורות החיווי מראה שהוא מלא ולכן אני לא מטעין אותו בינתיים.

מניסיון חיובי מניע בנגיעה רכבים שהמצבר גמור.

בינתיים הוא לא התפוצץ לי בתא המטען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק NOCO
רק כבלים איכותיים בעלי שטח חתך של לפחות 25 ממ"ר.
פתרתי את הבעיה הזאת בצורה מאוד פשוטה, יש לי גם בוסטר וגם כבלים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם להיות רגע רציניים, כבלים עדיפים על בוסטר בדיוק כמו שטלפון קווי עדיף על טלפון נייד.

 

 

היתרון של הקווי הוא בכך שהבטריה שלו לא יכולה להיגמר.

 

 

זה יתרון משמעותי אבל הוא גם היחיד, בכל יתר הדברים הנייד עדיף.

 

 

בוסטר מול כבלים זה אותו עיקרון.

 

 

יש מצבים שאי אפשר בכלל לחבר כבלים אלא אם הם באורך 5-6 מטר, למשל כשהאוטו עם המצבר הריק חונה בחניון בין שתי מכוניות. אז מה, לקנות כבלים באורך 5 מטר?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרים קיצוניים כאלה (5 מטר כבל) , תמיד אפשר למצוא עוד זוג כבלים (לוודא שהם לא נוגעים אחד בשני...) .

וגם לא לשכוח שאפשר לחבר את הכבלים , להשאיר אותם 5 דקות מחוברים.. זה תמיד עוזר לטעון קצת את המצבר הריק.

 

מקסימום תחזק כמה סוללות אצבע בתא הכפפות, מוכנות לרגע האמת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסימום תחזק כמה סוללות אצבע בתא הכפפות, מוכנות לרגע האמת.

ראיתי את הסרטון עד הדקה 2:30 והפסקתי.

 

שים לב שהבחור בודק את מתח המצבר ולאחר מכן את מתח הסוללות ובשלב האחרון הוא אומר שזרם הטעינה של המצבר הוא כ-2 אמפר.

בכדי למדוד זרם טעינה יש לחבר את המודד בטור למצבר ולהעביר את אחד הפרובים של המודד לכניסת מדידת זרם וכמובן לסובב את החוגה למצב של מדידת זרם. מסקנה הוא מדד את מתח הסוללות ולא את זרם הטעינה.

 

בקיצור עוד קשקשן מארץ השמש העולה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לאט כדי שתבין מהר...

 

הוא חיבר סוללות אצבע בטור, הגיע לסוללה של 19V, כנראה חיבר 12 או 13 סוללות.

לטענתו יש מספיק אנרגיה בסוללות אצבע על מנת לאפשר התנעה של הרכב, אבל הזרם שהן מסוגלות לספק לא מספיק.

 

כדי להטעין בצורה איטית ולבדוק את זרם הטעינה, הוא מחבר נגד עומס של 1 אוהם בטור לסוללות

ואז מחבר את הסוללות למצבר.

 

עכשיו הוא בודק את מפל המתח על הנגד של ה 1 אוהם... בהתחלה מפל המתח קצת מעל 2 וולט, שזה אומר 2 אמפר זרם טעינה.

יש לו גרף יפה של כ-10 דקות טעינה בזרם בן 2 ל 1 אמפר.

 

בהנחה שהמצבר לא היה מת לגמרי.. והוא הצליח להטעין כ 15 אמפר דקה, שהם 900 אמפר שנייה.

וזה אומר המצבר יוכל לספק 200 אמפר למשך 4 שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו B4 -

 

בלם יד אלקטרוני.

AWD לא ניתן לגרור מבלי להעביר אותה קודם כל למצב FWD ע"י הוצאת פיוז והפעלת סוויצ' (אין ברכב מתח - מצבר מת!)

 

המצב הנתון - חונה בצמוד לקיר בין שני רכבים שאין לי מושג מי הבעלים שלהם.

 

לא יכול לשחרר בלם, לא יכול לגרור, כבלים לא יעזרו לי במצב הזה.

 

האפשרויות -

 

לחכות שהבעלים של אחד הרכבים יגיע - לא בא בחשבון.

לנסוע לקנות מצב להחליף אחד בשני.

להוציא את המצבר מהרכב ולהטעין עם כבלים ליד רכב אחר.

 

או...

 

בוסטר התנעה - שתי דקות ונסעתי משם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...