Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. ברשותי פוקוס 2008 עם 270K ק"מ.

לפני כשנתיים במהלך טיפול הברגתי את בורג הקרטר חזק מדי וההברגה נהרסה. ניגשתי למוסך והוא עשה לי הברגה חדשה.

מאז כל פעם שאני עושה טיפול אני מרגיש שחיקה בהברגה. כלומר אני מבריג עד הסוף ובסיבוב האחרון הוא פתאום חוזר אחורה קצת (למרות שאני ממש לא מבריג חזק!). תמיד זה לא הפריע לי והייתי לומד להבריג עד איפה שצריך, הבורג היה יושב טוב וללא נזילות.

לפני שבועיים עשיתי טיפול ומאז יש לי משם נזילה די משמעותית. ניסיתי להחליף שוב שייבה וגם זה לא עוזר.

האם יש לכם פתרונות בשבילי חוץ מאשר לעשות הברגה חדשה? אני לא חושב להחזיק את הרכב עוד הרבה זמן אז מבחינתי פיתרון שיחזיק לי שנה זה מצוין.

 

תודה מראש לכולם

פורסם

בסוף תהיה חייב בהברזה חדשה או בהחלפת קרטר מפירוק, ואם לא אתה אז מי שיקנה ממך יצטרך לעשות כן, תמיד אפשר לשים טפלון על הבורג ולסגור או להדביק את הבורג עם סופר 7, לא מאחל למי שיקנה ממך לגלות שהבורג מודבק או משהו בסגנון. קיצר, לא סיפור יקר תחליף קרטר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
שלום. ברשותי פוקוס 2008 עם 270K ק"מ.

לפני כשנתיים במהלך טיפול הברגתי את בורג הקרטר חזק מדי וההברגה נהרסה. ניגשתי למוסך והוא עשה לי הברגה חדשה.

מאז כל פעם שאני עושה טיפול אני מרגיש שחיקה בהברגה. כלומר אני מבריג עד הסוף ובסיבוב האחרון הוא פתאום חוזר אחורה קצת (למרות שאני ממש לא מבריג חזק!). תמיד זה לא הפריע לי והייתי לומד להבריג עד איפה שצריך, הבורג היה יושב טוב וללא נזילות.

לפני שבועיים עשיתי טיפול ומאז יש לי משם נזילה די משמעותית. ניסיתי להחליף שוב שייבה וגם זה לא עוזר.

האם יש לכם פתרונות בשבילי חוץ מאשר לעשות הברגה חדשה? אני לא חושב להחזיק את הרכב עוד הרבה זמן אז מבחינתי פיתרון שיחזיק לי שנה זה מצוין.

 

תודה מראש לכולם

טפל בבעיה בהקדם האפשרי. גם שמן מנוע שהולך לאיבוד עולה כסף.

 

בדוק אפשרות לרכישת אגן שמן משומש.

איזה כייף לי :)

פורסם

תנסה עם פשתן, לפי ניסיוני אוטם יותר טוב מטפלון.

בעבר השתמשתי כמה שנים בשיטה הזאת בהצלחה בהברגה הרוסה של בורג אגן שמן ברכב ישן.

×
×
  • תוכן חדש...