אורי קירשנבום
-
הודעות
117 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אורי קירשנבום
-
שלום. ברשותי פוקוס 2008 עם 270K ק"מ. לפני כשנתיים במהלך טיפול הברגתי את בורג הקרטר חזק מדי וההברגה נהרסה. ניגשתי למוסך והוא עשה לי הברגה חדשה. מאז כל פעם שאני עושה טיפול אני מרגיש שחיקה בהברגה. כלומר אני מבריג עד הסוף ובסיבוב האחרון הוא פתאום חוזר אחורה קצת (למרות שאני ממש לא מבריג חזק!). תמיד זה לא הפריע לי והייתי לומד להבריג עד איפה שצריך, הבורג היה יושב טוב וללא נזילות. לפני שבועיים עשיתי טיפול ומאז יש לי משם נזילה די משמעותית. ניסיתי להחליף שוב שייבה וגם זה לא עוזר. האם יש לכם פתרונות בשבילי חוץ מאשר לעשות הברגה חדשה? אני לא חושב להחזיק את הרכב עוד הרבה זמן אז מבחינתי פיתרון שיחזיק לי שנה זה מצוין. תודה מראש לכולם
-
שלום לכולם ידית ההילוכים שלי סיימה את חייה סופית אחרי תקופה ארוכה של תקלות שונות ומשונות. אתמול חיפשתי במוסך החברה לקנות ידית הילוכים חדשה ומסתבר שהם רוצים עליה מחיר פסיכי של 760 ש"ח. בשתי חנויות חלקי חילוף אמרו לי שאין להם דבר כזה ושאפשר להשיג כזה רק בחברה. שאלתי: האם ניתן לאלתר משהו חלופי בחנויות אביזרי רכב וכדו' או שרק ידית ההילוכים המקורית תעבוד אצלי? לחילופין, האם ניתן למצוא משהו באתרים מחו"ל? (אתמול לא מצאתי שום דבר גם אחרי שהשתמשתי במנועי החיפוש במספר המק"ט שהופיע בהצעת המחיר שקיבלתי במוסך החברה).
-
מישהו??
-
שלום. יש לי פוקוס 2008 1.6 אוטומט. ידית הילוכים נהרסה לי, יצאה מהמקום ועף איזה קפיץ. כרגע אני מצליח להעביר הילוכים אחרי שהחזרתי אותה למקום אבל היא לא יושבת טוב. מה עושים? איפה אפשר לקנות חדשה? האם זה פשוט להחליף לבד? עלות? תודה מראש
-
שלום. יש לי פוקוס 2008 1.6. טיפולים שוטפים אני עושה לבד. אני מפחד להתעסק לבד עם החלפת נוזל בלמים וכבר עברו שנתיים מאז ההחלפה האחרונה. האם הגיוני לגשת למוסך שיעשה לי רק החלפה של נוזל בלמים? כמה בערך אמור לעלות ועל מה חשוב להקפיד מול המוסך? תודה
-
(אני רואה שיש שרשור דומה במקביל ובכל זאת אני פותח את זה בגלל כמה שינויים משמעותיים בין המקרים) מדובר בפוקוס 2008 עם מערכת גפ"ם, 201K ק"מ. בחודשים האחרונים נדלקה לי פעמיים כבר נורה של אנג'ין ובמוסך של פורד בצומת שילת נאמר לי שזו תקלה בממיר. ראיתי שיש פתרונות נוספים לטיפול בממיר מלבד החלפה שלו ורציתי לשמוע מה הם, סדר גודל של מחיר וגם לקבל המלצות על בעלי מקצוע טובים וישרים באזור מודיעין ואולי גם ירושלים. כמו"כ אשמח לשמוע האם טיפול בתקלה הוא חיוני (כל עוד לא נכשלתי טסט)? האם התקלה קשורה למערכת גפ"ם (מותקנת ברכב כשנתיים, למעלה מ60K ק"מ)? תודה רבה לכולם!
-
למרבה ההפתעה הפעם הצלחת ירדה בלי שום מאמץ. תודה
-
אני מתכוון לעשות בימים הקרובים ברקסים ויש לי סיוט מפעם שעברה שלא הצלחתי לשלוף את אחת הצלחות (לא התעקשתי מדי כי אז החלפתי רק רפידות אבל הפעם אני מחליף גם צלחות). יש רעיונות? פוקוס 2008
-
תודה מראש
-
שלום וברכה! בטעות קניתי ספריי לקרבורטורים של אמריקן איגל במקום ספריי לניקוי ברקסים. אני מתכון להחליף ברקסים ולרסס על הצלחות. האם הספריי הנ"ל טוב גם לשימוש הזה או שלהחליפו בספריי ייעודי לברקסים?
-
שברתי את הפין שהבורג של הגלגל יושב עליו
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של אורי קירשנבום בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תכלס הלכתי למוסך, התקשר אליי אחרי שעתיים שאי אפשר לשלוף את הגוזון לבדו אז צריך להחליף נאבה. כשהגעתי לקחת את הרכב הוא ביקש 750 שקל. מוגזם נכון? -
שברתי את הפין שהבורג של הגלגל יושב עליו
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של אורי קירשנבום בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קדמי שמאלי -
פוקוס 2008. החלפתי גלגל בשל פנצ'ר. כשהכנסתי את הגלגל ספייר הידקתי כנראה חזק מדי את הבורג האחרון והפין שעליו הוא מוברג נשבר. אציין שיש 5 ברגים בגלגל ולא 4. מה עושים??
-
בעיית מחשב? יש בבעלותי פורד פוקוס 2007 5 דלתות עם 159000 ק״מ
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של גיל בקיש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נתקחתי בפוסט הזה בעקבות בעיה דומה שארעה לי היום. פוקוס 2008. אמרו לי במוסך מורשה פורד שהם צריכים לשלוח את המחשב לשיפוץ, 1300 שקל, סביר? -
צילום של נעלי הבלם שלי מיום שישי. נראות לי במצב בסדר גמור, אבל זה קצת מוזר. כבר 50K ק"מ יש עליהן ורפידות מקדימה החלפתי כבר פעמיים בתקופה הזו. מה אומרים? ייתכן שנעלי בלם יחזיקו לי 70K ק"מ או יותר? מדובר בפוקוס 2008
-
נכשלתי בטסט על נזילת שמן, פורד פוקוס 2008
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של אורי קירשנבום בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוא זרק לי בערך 1500 + מעמ בערך, אבל אמי נראה לי אלך לעשות את זה במוסך פורד, שם גם עשיתי את ההסבה לגז. בכל אופן, ח'וב לי לדעת אם זה דחוף ברמה כזו שאני יכול למצוא את עצמי פתאום על כביש מהיר כשנשפך לי השמן? אם אני אעכוב אחרי מדד השמן אני יכול לסחוב כמה חודשים? -
נכשלתי בטסט על נזילת שמן, פורד פוקוס 2008
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של אורי קירשנבום בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ועוד משהו: המוסכניק טען שכדאי להחליף טיימינג על הדרך, מצד שני אני לא צריך להחליף טיימינג (החלפתי לפני 50K ובפוקוס מחליפים כל 120K). יש הכרח להחליף טיימינג בהחלפת המחזירי שמן? -
נכשלתי בטסט על נזילת שמן, פורד פוקוס 2008
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של אורי קירשנבום בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי עכשיו במוסך. עשה לי שטיפה בשביל לעבור את הטסט. הראה לי שיש נזילה מכיוון הטיימינג. הוא טוען שזה כנראה מהמחזירי שמן. אמר לי לא להזניח את זה לטווח ארוך כי אני יכול לשלם במחיר המנוע. שאלתי: האם זה אכן דחוף? יצויין שוב שאני לא רואה ירידה דרמטית בכלל במפלס השמן מנוע. השאלה היא אם פתאום ברגע אחד יכולה להיות לי נזילה פתאומית שתגרור נזק מטורף. (אני פשוט לא ממש מבין מה התפקיד של מחזירי השמן). -
נכשלתי בטסט על נזילת שמן, פורד פוקוס 2008
אורי קירשנבום פרסם הודעה בנושא של אורי קירשנבום בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נזילת שמן היה הסימון היחיד בדוח הטסט. אני רואה ירידת שמן מנוע זעומה מאוד, ב10,000 ק"מ אולי חצי ליטר, זה כמובן לא בהכרח מעיד על נזילה. זה מסוג התקלות שאני צריך להוכיח תיקון במוסך באמצעות קבלה ואישור או פשוט לעבור שוב בבור במכון רישוי? -
פוקוס 2008. עשיתי טסט לרכב וסמנו לי נזילת שמן בחלק של "הבור". בהכרח הכוונה לשמן מנוע? זה מצביע על נזילה במקום מסוים או שעכשיו המוסכניק יצטרך להתחיל לחפש? אני אגב לא רואה ירידה משמעותית בשמן לאורך זמן
-
אשתי חזרה מהמוסך מביצוע של כיוון ציר קדמי+אחורי+מתיחות. אמרו לה וכתבו על הקבלה שהצמיגים שחוקים ולאחר החלפה יש להגיע לכיוון חוזר ללא חיוב. זה אכן נצרך? צריך לעשות כיוון נוסף לאחר החלפת הצמיגים? תודה מראש
-
אמא שלי החליפה אתמול צלחות ורפידות קדמיים בפיקנטו שלה, במוסך של קיה בירושלים גבעת שאול. המחיר נראה לי מוגזם. 1,280 שקל לברקסים קדמיים בלבד. אני צודק? מצורפת קבלה
-
מה דעתכם? 25K ק"מ של זבל סיני+התחפרות בבוץ השבוע. דורש החלפה או שאפשר למשוך עוד. כשאומרים שצריך 2 מ"מ עומק חריץ הכוונה לחריצים שהולכים לאורך הצמיג ישר או גם לאלה האלכסונים?
