Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי לרדת לאילת עם סיאט איביזה החדשה?


WintersCane
שימו לב! השרשור הזה בן 1904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במה היא נחותה?

על הניר? בשום דבר אם אתה לא יודע מה אתה קורא אולי למעט שנתיים אחריות וכזו של יבואן ספציפי מיוחד.

על הכביש? נמוכה ולא נוחה, מתלים לא משהו עם כיוונון נוקשה, תיבה רובוטית קופצנית, מנוע 3 צילינדרים קטנטן שחייב את הכח שלו להגדשה אגרסיבית מאוד ואת דיכוי הויברציות שלו על גל איזון - כל זמן שהוא מאוזן.

על "הקנקן"? אולי רק היאריס מתעלה עליה בכיעור אבל זה יהיה דיון עקר. טעם וריח.

על "מה שבתוכו"? DQ200 וכל שאר המכלולים מבית ואג שבנויים לסיים את החיים שלהם מוקדם מהמקובל.

 

צריך חוסר מודעות בשביל לקנות את המכוניות האלה בארץ ולי אישית, הפוסט הזה מריח כמו משהו לא אותנטי.

 

קצת הגזמת עומר, איזה רכב יש בקטגוריה הזו בארץ שעדיף מבחינת איכות?

 

מסכים שבאמינות יש רכבים עדיפים יותר אבל אם רק אמינות אתה רואה לנגד עיניך אז אתה לא בפורום הנכון, יש פה גם משקל לעוד פרמטרים.

 

ומתלים נוקשים לרוב מובילים להתנהגות מהנה יותר, זה סוג של טרייד אוף ועניין של העדפה. גם בקליאו שלי יש מתלים יחסית נוקשים אבל וואלה כיף לי לנהוג איתה ולקחת סיבובים. יושבת נמוך? לא רואה איך היא נמוכה יותר ביחס לסופר מיני אחרות.

 

קצת הגזמת בביקורת, תבדוק בכל מקום שמסקר רכבים והאיביזה תמיד במקומות הראשונים של הקטגוריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה לנסוע עם כל רכב תקין לאילת או לכול מקום בארץ חוץ ממקומות שמצריכים רכב שטח.

תיקנתי לך.

 

ההמלצות החשובות לנסיעה לאילת - ובעצם, לכל נסיעה ארוכה - היא לבצע בדיקה לפני תנועה (לחץ אויר ב-5 צמיגים, נוזלים חיוניים), לתכנן ולתזמן את הנסיעה עם מנוחה כל שעה - שעה וחצי לטובת הנהג והנוסעים, הרכב יעמוד גם ב-6 שעות נסיעה רצופות, ולהצטייד מראש במזון ומים לדרך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן הפוסטים של "האם הרכב יצליח לעלות לירושלים".

 

שלא לדבר על אלה שחיים על הקצה ונוסעים לאילת מירושלים.

 

 

 

כל אוטו תקין (כולל פורד מודל T) יכולים לנסוע לאילת בלי שום בעיה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק בסיאט איביזה מנוע ליטר 2016 (אצלי מאז שחדשה), נוסע לאילת פעם-פעמיים בחודש.

 

הרכב כבר 125 אלף ק"מ, הרגל מאוד כבדה על הגז, בעיקר בדרך לאילת.

 

אין שום בעיות.

 

אתה בחור אמיץ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הגזמת עומר, איזה רכב יש בקטגוריה הזו בארץ שעדיף מבחינת איכות?

 

מסכים שבאמינות יש רכבים עדיפים יותר אבל אם רק אמינות אתה רואה לנגד עיניך אז אתה לא בפורום הנכון, יש פה גם משקל לעוד פרמטרים.

 

ומתלים נוקשים לרוב מובילים להתנהגות מהנה יותר, זה סוג של טרייד אוף ועניין של העדפה. גם בקליאו שלי יש מתלים יחסית נוקשים אבל וואלה כיף לי לנהוג איתה ולקחת סיבובים. יושבת נמוך? לא רואה איך היא נמוכה יותר ביחס לסופר מיני אחרות.

 

קצת הגזמת בביקורת, תבדוק בכל מקום שמסקר רכבים והאיביזה תמיד במקומות הראשונים של הקטגוריה.

 

פרמטר יחיד? חלילה. אבל להתעלם ממנו לחלוטין? הוא מהחשובים ביותר...

 

איזה מכוניות יותר טובות?

אם הייתי מחפש רכב דינאמי אז מאזדה 2. בלי לחשוב פעמיים.

אם הייתי מחפש רכב רכב נוח וזריז אז 208 או C3.

אם הייתי מחפש רכב אמין אז יאריס או סוויפט.

ביום מן הימים אולי גם פיאסטה או מיקרה מהדורות הנוכחיים (שמשיקולים כאלה ואחרים עדיין לא נמכרות בארץ)

 

כל מכונית תקציב היא פשרה בין פרמטרים שונים והמכוניות של ואג לא שונות בזה מאף יצרן אחר רק שאצל רוב היצרנים ברור לך בעת הקניה מה אתה מקבל ומה אתה לא מקבל אבל היצרן הזה מסתיר ממך אם אתה לא מבין. אתה נכנס לחוזה על בסיס הסתכלות בקנקן ואחרי זמן בלתי סביר בעליל, מגלה את מה שיש בתוכו.

 

לגבי הפורום הלא נכון? אני לא בטוח שזה הפורום הלא נכון להזכיר שמנועי 1 ליטר עם 3 צילינדרים וטורבו בלחץ שמייצר 115 כ"ס הם סימן שאלה ושהם נמצאים שם בעיקר משום שזה זול לייצור. אני גם לא בטוח שזה הפורום הלא נכון להזכיר שתיבות רובוטיות עם מצמדים יבשים הם סימן שאלה ושהן נמצאות שם משום שהן זולות ליצור.

 

אז איכות? בעולם המונחים האישי שלי, איכות היא לא מילה שאפשר לשדך למוצר שעובד, אפילו מצוין, מעט מאוד זמן ואז מתקלקל. זו לא איכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שיש מתחרות טובות בקטגוריה, אבל להגיד שהאיביזה זה רכב זול שמתומחר יקר זה לא נכון.

לכול הרכב שהצגת יש יתרונות וחיסרונות לעומת האיביזה. אך היא לא נופלת מהטובות בקטגוריה ולדעתי ולדעת מבחני רכב בין המובילות.

 

אתה אומר שמנוע טורבו 3 צילנדרים נמצא בהם כי הוא זול ליצור, איזה מנוע אתה מצפה יהיה לסופר מיני?

 

אני חושב הפוך, מנוע זול בעל 3 צילנדרים ניתן למצוא ב ספייס סטאר, 108 ועוד, שם המנוע רועש ורועד, באיביזה זה לא כך.

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגענו למצב שאנשים מפחדים לנסוע ברכב חדש שהם הוציאו מהסוכנות, העולם כנראה התחרפן סופית.

 

כן ולא. ליונדאי איוניק רקורד מטריד של מנועים ששופכים את עצמם תוך משהו כמו 15 אלף קילומטרים, ממש לא יבוא בטוב אם זה יקרה בנסיעה לאילת, just saying.

אני אישית די חושש מזה ונכון לעכשיו הרכב משרת אותי בעיקר לצרכי עבודה - בית (סיפור של 20~ ק"מ לכיוון ; לנסיעות ארוכות - car2go או משו), עד שיוחלף. אני פשוט לא יכול לסמוך עליו.

 

אתם יכולים להמשיך מכאן.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן. לא הנסיעה לאילת תהרוג את הגיר באיביזה אבל אני לא לגמרי קונה את הפוסט הזה.

 

אנשים לא קונים סיאט איביזה לא נוחה ולא נעימה בגלל הלוק החיצוני (השבלוני והממוחזר לעיפא), לא בגלל הלוק הפנימי הזויתי (שנראה כמו הומאז' לסובארו לאונה מודל 83), לא בגלל המנועים (הלא מאוד נעימים וסטנדרטיים לחלוטין בעידן שבו אפילו קיה מוכרת מנועים מוגדשים דומים) ובודאי לא בגלל הDQ200 הלא מרשימה, לא מתאימה ולא אמינה.

 

אנשים קונים סיאט איביזה כי היא מכונית זולה רק שהיא לא מספיק זולה בשביל מה שהיא.

 

 

אתה ולא אף אחד אחר חייב לקנות את הפוסט...

כמה אנשים פה מגיבים שהוא לא "אותנטי"

חברה לא יודע מה עובר לכם בראש ומה לא, בסך הכל קראתי הרבה תגובות על הגיר שהוא מתחמם עקב המזג האויר החם שמדינה שלנו...

בהתאם לכך עבר לי המחשבה לשאול האם נסיעה כזאת לאילת בשיא הקיץ תפגע לי בגיר או לא... וכן אני שואל ברצינות ובשיא התמימות. אולי יותר מדיי בתמימות אבל היה חשוב לי לשמוע את דעתכם.

מי שיש לו את הנסיון וזה נשמע לו כמו שאלה טיפשית אז אשמח לשמוע את דעתו המקצועית ולענות לי במקצועיות....

תודה בכל זאת שעניתם.

 

וזה שיש אנשים פה שעונים בצורה מתנשאת תחסכו ממכם את התגובות אתם לא חייבים לענות...

עריכה אחרונה על ידי WintersCane
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכפר צויין, גירים דו-מצמדיים עובדים הכי קשה בסביבה עירונית וקשה עוד יותר אם מדובר בסביבה עירונית משופעת (פקק בכניסה לירושליים, לדוגמא). דווקא בנסיעה לאילת, כמו בכל נסיעה בינעירונית ללא פקקים, עבודת הקלאצ'ים נמוכה יחסית כך שזה דווקא, ככל הנראה, לא מסוג הנסיעות שיגמרו את הגיר.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחידי שאתה צריך להמנע ממנו כדי למנוע שחיקה הוא להתקע בפקק בקיץ באילת.

לא חסר כאלו בימי חמישי בכניסה לעיר בעונת התיירות.

הרכב צריך לשרת אותך ואל לך לשנות את התוכניות שלך כדי לשמור על הרכב.

אם זה ממש מטריד אותך אז תשדל להגיע לאילת בשעות הבוקר או הערב המאוחרות.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחידי שאתה צריך להמנע ממנו כדי למנוע שחיקה הוא להתקע בפקק בקיץ באילת.

לא חסר כאלו בימי חמישי בכניסה לעיר בעונת התיירות.

הרכב צריך לשרת אותך ואל לך לשנות את התוכניות שלך כדי לשמור על הרכב.

אם זה ממש מטריד אותך אז תשדל להגיע לאילת בשעות הבוקר או הערב המאוחרות.

 

 

תודה על תגובתך.

מסכים איתך שהרכב צריך לשרת אותי, אך בכל זאת אם יש משהו שאוכל לעשות על מנת לשמור עליו יותר טוב, באמת שלא מפריע לי.

לא רואה דבר רע בנהיגה נכונה וחכמה, כמו שאני לא מאמין בלהדביק את דוושת הגז לרצפה בהתקרבות לכיכר ואז להגיע לכמעט בלימת חירום כמו הרבה שאני רואה בכבישים לדוגמה.

בקטגוריית הסופר מיני זה ממש לא כלי זול כמו שמישהו פה רשם ו113 אלף ש"ח ללא חבילות אקסטרה שאפשר להגיע איתם ל130א"ש הייתי כן רוצה לדאוג לרכב כמה שאפשר ואני לא רואה בזה משהו רע כשזה נעשה בכיף.

 

שאלה נוספת, האם נהיגה במצב "ספורט" בכניסה לפקקים תעזור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרמטר יחיד? חלילה. אבל להתעלם ממנו לחלוטין? הוא מהחשובים ביותר...

 

איזה מכוניות יותר טובות?

אם הייתי מחפש רכב דינאמי אז מאזדה 2. בלי לחשוב פעמיים.

אם הייתי מחפש רכב רכב נוח וזריז אז 208 או C3.

אם הייתי מחפש רכב אמין אז יאריס או סוויפט.

ביום מן הימים אולי גם פיאסטה או מיקרה מהדורות הנוכחיים (שמשיקולים כאלה ואחרים עדיין לא נמכרות בארץ)

 

כל מכונית תקציב היא פשרה בין פרמטרים שונים והמכוניות של ואג לא שונות בזה מאף יצרן אחר רק שאצל רוב היצרנים ברור לך בעת הקניה מה אתה מקבל ומה אתה לא מקבל אבל היצרן הזה מסתיר ממך אם אתה לא מבין. אתה נכנס לחוזה על בסיס הסתכלות בקנקן ואחרי זמן בלתי סביר בעליל, מגלה את מה שיש בתוכו.

 

לגבי הפורום הלא נכון? אני לא בטוח שזה הפורום הלא נכון להזכיר שמנועי 1 ליטר עם 3 צילינדרים וטורבו בלחץ שמייצר 115 כ"ס הם סימן שאלה ושהם נמצאים שם בעיקר משום שזה זול לייצור. אני גם לא בטוח שזה הפורום הלא נכון להזכיר שתיבות רובוטיות עם מצמדים יבשים הם סימן שאלה ושהן נמצאות שם משום שהן זולות ליצור.

 

אז איכות? בעולם המונחים האישי שלי, איכות היא לא מילה שאפשר לשדך למוצר שעובד, אפילו מצוין, מעט מאוד זמן ואז מתקלקל. זו לא איכות.

 

אני לא כל כך מבין אותך, מה בדיוק היצרן מסתיר? הוא לא היצרן היחיד שמשווק רכבים עם גיר רובוטי דו מצמדי פלוס מנוע טורבו עם 3 צילינדרים, אם כבר נראה שעוד יצרניות מיישרות איתו קו.

 

בכלל, לא הבנתי מה מיוחד לרעה במנוע של ואג לעומת המתחרות, חצי מהקטגוריה נופלים למאפייני המנוע שתיארת של 3 צילינדרים טורבו ואני לא רואה אותך קורא ליצרנים של אותם רכבים מאחזי עיניים שמסתירים ממך את המאפיינים הבעיתיים של הרכבים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...