Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל בצער רב וביגון קודר נפרדתי מהג'טה הכי שווה בארץ, באמת שהיא גם הייתה אמינה עד ק''מ מסויים ואין לי מילה אחת לרעתה.

אין רכבים כאלה.

החלופה שנבחרה בשקלול האילוצים - קיה סיד

 

רובוטית, אך לעומת הנהיגה בג'טה שאף היא רובוטית, מורגש שוני גדול. אני אנסה להצביע עליו:

קודם כל דוושת הגז היא מלמעלה ודרוש כוח רב יותר ללחיצה

דבר נוסף זה הרעידות בתחילת נסיעה במה שנקרא זחילה, שזה דבר אופייני באוטו זה מאט את הנסיעה וגורם לנהגים לחתוך חופשי,

בנוסף, מנוע רועש יחסית והרגשה שהרכב כבד יותר.

מה מאלו יכול להיות נוח יותר בשימוש נכון ?

 

פורסם

אהבתי את ההגדרה "אמינה עד ק"מ מסויים" 🤣

 

להיות טיפה יותר נחרץ (לא להוריד גז לרצפה, אלא פשט ללחוץ אחיד יותר) בלחיצה על הגז. לחיצה "חלבית" גורמת לרכיבת הרכב על מצב של "חצי קלאץ'" ומשם הרעידות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 13 שעות, פלפלת כתב:

הרעידות בתחילת נסיעה במה שנקרא זחילה

בסיד שהייתה לי והתחילו הרעידות, המצמדים היו גמורים והחליפו אותם בחברה יחד עם גלגל תנופה. העלות גבוהה מאוד. למזלי הרכב היה עדיין באחריות.

 

 

פורסם
בתאריך 29.10.2024 בשעה 21:15, RK כתב:

אהבתי את ההגדרה "אמינה עד ק"מ מסויים" 🤣

 

להיות טיפה יותר נחרץ (לא להוריד גז לרצפה, אלא פשט ללחוץ אחיד יותר) בלחיצה על הגז. לחיצה "חלבית" גורמת לרכיבת הרכב על מצב של "חצי קלאץ'" ומשם הרעידות.

חח אמיתי ! עד 200 אלף הרכב הכי מושלם שיש

סתם שם רע על הוואגס.

כמה אחוזים של רכבים עוברים את ה200 בהרבה? הטובים אולי 40-50 ק''מ נוספים בלחץ

אז יחסית התמורה שהרכב נותן מופרדת לגמרי מהאמינות. כולם מתפוגגים בק''מ מאוחרים, מי יותר ומי פחות...

הייתי קונה שוב ג'טה בלי למצמץ.

בתאריך 30.10.2024 בשעה 10:21, TZR84 כתב:

בסיד שהייתה לי והתחילו הרעידות, המצמדים היו גמורים והחליפו אותם בחברה יחד עם גלגל תנופה. העלות גבוהה מאוד. למזלי הרכב היה עדיין באחריות.

בינתיים אנחנו עם אחריות במזל. דובר על עדכון תוכנה, נראה אם זה יפתור את הבעיה.

אפשר לשאול בכמה ק''מ הייתה ההחלפה ?

פורסם

בנושא דוושא תלויה או דוושת ריצפה, דווקא הדוושא העילית אמורה להיות יותר נוחה ומבוקרת יותר, כי הזרוע של הלחיצה גדולה יותר מהרצפה על הרצפה. אני נוהג/נהגתי גם בכאלו וגם בכאלו ואני אישית מעדיף בהרבה את התלויה. בדוושת רצפה, אלא אם לא שמים את כל הרגל על הדוושא (ואז זה תנועה גדולה במעבר לבלם, וגם דורש יותר תנועה של הקרסול - פוינט - בלחיצה על הגז) נוצרת זרוע קצרה של לחיצה ופחות נוחה (לטעמי).

  • אהבתי 1

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...