היי,
לא מעט זמן שאני שם עין על הסיאט איביזה החדשה והיא ממש קורצת לי להיכנס לסוכנות ולחזור עם אחת הביתה.
סקירה בפורום העלתה הרבה שיח בנושא הגיר המפורסם והבעייתי של הסיאט איביזה ה DQ-200.
לפי מה שהבנתי, מכיוון שזהו גיר יבש והקלאצ'ים לא עוברים טבילה בשמן אז הוא נוטה להתחמם ובחום הישראלי נוטה לצבור בלאי גדול יותר ואף לעיתים "להידפק" לפני הזמן.
האם מכיוון שזהו גיר יבש ובאילת הטמפרטורות בשמיים (בחודשי הקיץ) והנסיעה לשם היא ארוכה,
עדיף להימנע מלקחת את הרכב לשם?
בגדול על סגנון הנהיגה שלי, אני נהג זהיר עם רגל קלה על הגז בכבישים.
אז למה דווקא את הסיאט איביזה?
אהבתי מאוד את הלוק החדש, שדרוג ענק לבפנים, תגובת גיר ומנוע פשוט חבל על הזמן בעיניי.
תודה לעוזרים