Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי לרדת לאילת עם סיאט איביזה החדשה?


WintersCane
שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן ולא. ליונדאי איוניק רקורד מטריד של מנועים ששופכים את עצמם תוך משהו כמו 15 אלף קילומטרים, ממש לא יבוא בטוב אם זה יקרה בנסיעה לאילת, just saying.

אני אישית די חושש מזה ונכון לעכשיו הרכב משרת אותי בעיקר לצרכי עבודה - בית (סיפור של 20~ ק"מ לכיוון ; לנסיעות ארוכות - car2go או משו), עד שיוחלף. אני פשוט לא יכול לסמוך עליו.

 

אתם יכולים להמשיך מכאן.

מזל שאני לא יודע את זה, ופשוט מתניע ונוסע לאן שבא לי.

 

זאת שלי נסעה לאילת ובחזרה יפה מאוד, ועד סיום חוזה הליסינג מתוכננים הרבה כאלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שמצב ספורט משנה הרבה בפקק מזדחל. אולי הוא ימנע כניסה מהירה מדי להילוך השני.

כפי שנכתב כבר בפורום בעבר - בזמן פקק תמנע מלהתקדם עם הרגל על דוושת הבלמים. חכה שהרכב לפנים יתקדם ואז תסגור את הפער מאחוריו תוך כדי שחרור מלא של הבלמים.

כך נהגתי באיביזה שלי עד שנמכרה לאחר 4 שנים וכ90K ק"מ עם הקלאצ'ים המקוריים ועדיין עם המון "בשר" לבעלים החדשים.

עריכה אחרונה על ידי banji man
  • רעיון טוב! 1

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתגובה של תומר (לא מצליח לצטט)-

אתה באמת השוות כרגע סוויפט לאיביזה? נסעת בה? אין שום דבר בסוויפט שהוא איכותי יותר מאיביזה למעט האמינות כמו שציינת.

נראה לי גם שהרושם שלך כלפיה הוא שלילי מידי. נכון שהמתלים קשים ובדגם הנוכחי הפלסטיק הרבה פחות רכים מבדגם הקודם ועוד כמה דברים שחסכו כמו הב של בידוד הרעשים במכסה המנוע לעומת הדגם הקודם שהיה קיים.

בכל אופן, יכול להעיד שאיביזה דור קודם רכב מצוין עם כמה מגרעות כמו כל רכב אבל בטח ובטח שהרכבים שציינת כמו מאזדה 2,c3 ודומיהן, אינן יותר טובות מהאיביזה.

שים לב באיזו כמות היא נמכרה לאורך השנים האחרונות, לא בכדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שמצב ספורט משנה הרבה בפקק מזתחל. אולי הוא ימנע כניסה מהירה מדי להילוך השני.

כפי שנכתב כבר בפורום בעבר - בזמן פקק תמנע מלהתקדם עם הרגל על דוושת הבלמים. חכה שהרכב לפנים יתקדם ואז תסגור את הפער מאחוריו תוך כדי שחרור מלא של הבלמים.

כך נהגתי באיביזה שלי עד שנמכרה לאחר 4 שנים וכ90K ק"מ עם הקלאצ'ים המקוריים ועדיין עם המון ' בשר" לבעלים החדשים.

 

 

כך אעשה, תודה רבה על הטיפ!

אם יש לך עוד טיפים לגבי התנהגות נכונה עם הרכב,טיפולים וכו'.. אשמח לשמוע :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עדיף יותר כבר לטוס לאילת? להערכתי גם יוצא מינוס פלוס אותו המחיר.

 

בהחלט.

 

טיסה קרקעית עם הרכב - מוי כיף בעליל :mm_yeah::yum: (אתמול נחתנו חזרה,תענוג צרוף כל הדרך,אפילו 2 הפסקות)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עדיף יותר כבר לטוס לאילת? להערכתי גם יוצא מינוס פלוס אותו המחיר.

 

כשאתה טס אתה צריך להגיע לשדה התעופה שעה לפני ולטוס עוד שעה. באוטו לוקח לי אותו הזמן ואני נייד, מתכנן את הזמנים שלי כרצוני והנסיעה לא מפריעה לי.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה ממש מטריד אותך אז תשדל להגיע לאילת בשעות הבוקר או הערב המאוחרות.

עצה מצויינת באופן כללי. לצאת ב-4 בבוקר כאשר הטמפרטורות נמוכות, הכבישים ריקים (והשוטרים ישנים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאוריה האומרת שבעיות במצמדים הן תוצאה של מזג האוויר היא בעיקר אגדה.

 

תדפדפו בפורומי רכב מחו"ל, ממדינות קרות. אותן תקלות בדיוק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המנוע, אני מדגיש את ה115 כ"ס ולמעלה מ20 קג"מ ממנוע של ליטר בודד. אין לVAG שום חכמה מיוחדת, אפשר לסחוט כל מנוע טורבו באופן דומה רק שיש לסחיטה הזו משמעויות שליליות שמרתיעות את המתחרים.

לגבי שלושה צילינדרים ומה שאני מצפה שיהיה בסופרמיני? רק בשנים האחרונות המנועים האלה ביצעו קאמבק היסטורי. עד ממש לא מזמן, כל הרכבים בקטגוריה הגיעו עם מנועי 4 צילינדרים. אולי שווה לציין שאין שום בעיה לייצר מנועי 4 צילינדרים גם בנפח קטן בהרבה (וזה מקובל למדי באופנועים - כולל מנועי 250 סמ"ק ומתחת לזה).

לגבי זה שיצרנים נוספים הולכים בעקבותיה? זה שיטת מצליח. אם לקוחות מוכנים לקבל את זה אז למה לא? אם הייתי משקיע בחברות רכב אולי הייתי שמח אבל מבחינה צרכנית זה איום ונורא ואני מגיע מהצד של הצרכנים. ואגב, בארה"ב זה לא ממש מצליח.

לעניין השקיפות בקניה, כשאני הולך ומשווה בין מכוניות ורואה שא' קצת רועשת ולא נוחה אבל מספקת ביצועים טובים בעוד שב' רכה ונעימה אבל קצת עצלה, אז אני יודע לאן הכסף הלך ואיפה חסכו. זה ברור לכל רוכש סביר שלוקח נסיעת מבחן.

אבל רוכש ממוצע וסביר לא מסתובב בפורומים, לא יודע לעשות שיעורי בית ובמקסימום, הוא אולי שואל איזה מכר אקראי שיודע כלום כמוהו. אומרים לו מכונית אוטומאטית ואולי גם מנוע טורבו אבל תיבה דו-מצמדית? פלנטרית? יבשה? רטובה? צילינדר? שניים? שלושה? טורבו בלחץ גבוה? הוא מסוגל להשוות ספי כשל מול מה שמקובל בתעשיה? הוא יכול לדעת שהרכב מתוכנן על מנת שיהיה מסובך ויקר לטפל בו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על תגובתך.

מסכים איתך שהרכב צריך לשרת אותי, אך בכל זאת אם יש משהו שאוכל לעשות על מנת לשמור עליו יותר טוב, באמת שלא מפריע לי.

לא רואה דבר רע בנהיגה נכונה וחכמה, כמו שאני לא מאמין בלהדביק את דוושת הגז לרצפה בהתקרבות לכיכר ואז להגיע לכמעט בלימת חירום כמו הרבה שאני רואה בכבישים לדוגמה.

בקטגוריית הסופר מיני זה ממש לא כלי זול כמו שמישהו פה רשם ו113 אלף ש"ח ללא חבילות אקסטרה שאפשר להגיע איתם ל130א"ש הייתי כן רוצה לדאוג לרכב כמה שאפשר ואני לא רואה בזה משהו רע כשזה נעשה בכיף.

 

שאלה נוספת, האם נהיגה במצב "ספורט" בכניסה לפקקים תעזור?

יש לי שאלה אחרת אליך.

האם היית קונה רכב מסוכנות כשאתה יודע שאולי הוא לא יגיע לאילת, בניגוד לכל רכב בן 20-30 ב 5000 שקל שיגיע בלי בעיה.

האם היית קונה רכב מסוכנות שכל פעם שאתה נכנס איתו לפקק אתה צריך להתפלל שהגיר שלו לא יתחמם ויתקע, כשבמקביל רכב ב 5000 שקל עם גיר פלנטרי עושה את זה בלי בעיה.

אני שואל כי מצד אחד אתה אומר שאתה מעוניין לרכוש את הרכב ומצד שני אתה חושש לנסוע איתו לאילת ורוצה להיות מוכן לקראת הכניסה לפקק איתו.

האם לא אכפת לך בשום צורה מהאמינות של הרכב , אלא רק מהמראה?

כי זה בדיוק מה שאתה מצייר בתגובותיך.

עכשיו הבהרה, הרכב לא יתקע לא באילת ולא בשום פקק, בפקקים יש בלאי לגיר רובוטי כמו שיש בלאי לגיר ידני. לאורך זמן הקלאצ'ים נשחקים ודורשים החלפה, בדיוק כמו בגיר ידני. אבל אם אתה כל כך חושש וקראת שחורות על הרכב - תעבור לרכב הבא, אתה לא צריך לשלם ממיטב כספיך על רכב חדש ולנסוע איתו בחששות.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה ב 3 צילנדרים?

ומה מסובך לטפל באיביזה?

 

אותו לקוח שלא מסתובב בפורום יניע את האיביזה ולא ירגיש משהו מוזר, רק רעד מאוד קל לעומת ספייס סטאר או 108 ששם הרעד יורגש.

 

ואני לא בטוח שהלקוחות כאלה חסרי ידע, חלקם יקראו מבחני דרך ויעשו שיעורי בית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, בוא אני אסביר לך.

כשהגיר מעביר הילוך (קרי - בתאוצה, האטה, או שיוט במהירות ביניים), הקלאצים עובדים.

כשאתה נוסע 100-90 קמש בדרך לאילת כמה שעות טובות, הגיר כמעט ולא מעביר הילוכים, מה שמוציא את הקלאצים משימוש זמנית, וכמובן מונע מהם להשחק או חלילה להתחמם (הרוח שנכנסת מהגריל תעזור לגיר עוד יותר לא להתחמם).

ועוד עצה איך לשמור על הקלאצים עם גיר שכזה - פשוט מאוד, אל תהיה הישראלי המצוי, תשמור מרחק בפקקים. מישהו בדיוק התקדם 2 מטר מלפניך? יופי, תשאר עם הרגל על הברקס ואל תתקדם ותצמצם את הרווח, אתה לא תגיע לשום מקום יותר מהר חוץ מלליפט במוסך להחלפת קלאצים.

ברגע שאתה מרים את הרגל מהברקס בגז ומתקדם ב'זחילה', הקלאץ נשחק מהר יותר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...